想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4841#
發表於 11-8-16 15:56 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-16 15:49
最緊要自己,呢啲嘢唔使人地鍾意,叫你老公同你99解釋就得!

佢話出街點餵奶, 我話加塊巾遮住, 佢又話焗親阿邊個...


子爵府

積分: 10483


4842#
發表於 11-8-16 15:57 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-16 15:46
總有氣餒嘅時候嘅!

唔准氣餒
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 10404


4843#
發表於 11-8-16 15:57 |只看該作者

引用:Quote:oasisss+發表於+11-8-16+15:35+近mtr

原帖由 vivianbabywai 於 11-08-16 發表
我老公做左4年咋,有排等,我係同99住,但始終得2間房,第日呀女大個左都要搬... ...
你99係唔係村屋?我聽你話你叔仔住天台!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4844#
發表於 11-8-16 15:57 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-16 15:55
你試下打去曾醫生到, 叫個姑娘幫你改羅!

好似太麻煩姑娘咁...


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4845#
發表於 11-8-16 15:57 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-16 14:51
佢奶奶仲有話如果另一個人同一個月結婚唔可以去飲另一個0個餐囉
同一個月結婚我就無去, 因為大家都忙同埋唔駛亙比人情,
所以我無去, 個陣連埋我, 師兄弟, 一個月內有3 pair,
好彩後來個會分拆佐, 唔係d人飲到窮呀!

每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 10483


4846#
發表於 11-8-16 15:57 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 15:56
佢話出街點餵奶, 我話加塊巾遮住, 佢又話焗親阿邊個...

點會焗親呀?
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4847#
發表於 11-8-16 15:58 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 14:51
我上次去c+產檢, 驗小便睇下有冇糖尿, 量血壓, 磅重, 照超聲波, 聽心跳, 比維他命, 走人 ...

好似唔係驗糖尿, 係蛋白尿呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 2401


4848#
發表於 11-8-16 15:58 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-8-16 15:54
我老公做左4年咋,有排等,我係同99住,但始終得2間房,第日呀女大個左都要搬... ...

唔急搬咪有推出就試下囉, 生左又有分加呢~一定有你份~~


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4849#
發表於 11-8-16 15:58 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 14:52
就係唔知係唔係lo, 佢叫我出去做, 但我又想睇下佢比唔比我呀, 所以去左第1次產前評估先決定 ...

咁遲未必有呀, 你問定會唔會有得做結構啦
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 10404


4850#
發表於 11-8-16 16:01 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-8-16+15:49+最緊要

原帖由 waynewy827 於 11-08-16 發表
佢話出街點餵奶, 我話加塊巾遮住, 佢又話焗親阿邊個...
依家好多地方有餵奶房,因為政府鼓勵人餵人奶,所以响好多政府建築物都會有!商場又係,你上政府網頁都會見到有份list話你知邊間政府建築物有呢個設施!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4851#
發表於 11-8-16 16:02 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-16 15:58
好似唔係驗糖尿, 係蛋白尿呀!

係咩??? 姑娘同我講驗糖尿架....係咪因為我家族有糖尿, 所以特別同我驗呢?


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4852#
發表於 11-8-16 16:03 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-16 16:01
依家好多地方有餵奶房,因為政府鼓勵人餵人奶,所以响好多政府建築物都會有!商場又係,你上政府網頁都會見 ...

如果冇奶餵唔到就冇得講, 有奶我想餵返人奶....


子爵府

積分: 10404


4853#
發表於 11-8-16 16:03 |只看該作者

引用:Quote:buzztigger+發表於+11-8-16+15:58+好

原帖由 waynewy827 於 11-08-16 發表
係咩??? 姑娘同我講驗糖尿架....係咪因為我家族有糖尿, 所以特別同我驗呢?
係嫁,家族有糖尿好似次次都要驗!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4854#
發表於 11-8-16 16:04 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-16 14:53
佢無咩fd呀,而家都係一個伴娘三個姊妹咋麻,一早有planning生bb時已經話唔做呀
佢而家最後真係搵無可搵都要 ...

淘寶唔會好貴, 好心佢豪比你啦
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 10483


4855#
發表於 11-8-16 16:04 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-16 15:57
你99係唔係村屋?我聽你話你叔仔住天台!

我唔係住村屋,住私人樓,不過係頂樓連埋天台,依家叔仔冇係到住,自己一個搬左去大陸住...
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4856#
發表於 11-8-16 16:04 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-16 16:03
係嫁,家族有糖尿好似次次都要驗!

係囉, 因為我老豆有糖尿.....其實我都係高危, 因為我d姑媽阿叔全部都有糖尿架.....


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4857#
發表於 11-8-16 16:04 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 14:54
未喎!~~~~我睇下佢忍得幾耐!

我c6 so far 都無request 呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 10483


4858#
發表於 11-8-16 16:05 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 15:58
唔急搬咪有推出就試下囉, 生左又有分加呢~一定有你份~~

依家只有等啦
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4859#
發表於 11-8-16 16:05 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 15:00
攪到我想搵第2個做第1次產檢tim~
但我之後又唔係搵佢, 會唔會唔好??

唔會唔好呀, 佢又唔係唔駛比錢
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 10483


4860#
發表於 11-8-16 16:06 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 16:04
係囉, 因為我老豆有糖尿.....其實我都係高危, 因為我d姑媽阿叔全部都有糖尿架.....

...

我太99都有糖尿,咁關事嗎?
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo