jollydophin 寫道:
[quote]
MILKbb 寫道:
jollydophin,
我唔係驚唔會bingo, 而係驚第二名都係囝咋~~
[size=large]同埋我老公都唔想咁快要第二名住咯
cannytang 寫道:
MILKbb
牛奶仔件新衫好靚呀, 金色仲靚過紅色呀, 我都驚紅色著起黎似女仔架喇, 而家睇完牛奶仔著金色, 真係好有型呀, 好似個皇帝仔咁呀, 唔知好唔好買番套金色呢![]()
Hoyinma
Paulina & Jollydopin 已經講曬我想講既野, 如果經濟許可, 我會唔做野, 照顧番個仔, 因為我睇過本書話 BB 0-3歲學野係最快, 由其 language, 但我無計, 係呢個咁既政府下生存, 層樓又負資產, 唉......又要諗個仔第時讀書......只好努力工作![]()