立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
民房
積分: 8
原帖由 oralb 於 09-9-26 12:18 發表 我都係每日都有小小, 但係維持咗大約2+weeks, 其間好大份時間都係bed rest, 因為一行路就流啡, 當然bed rest都會流, 但係量唔唔多. 醫生只係比咗啲安胎藥我食, 無打針或者塞藥, 最驚險係有一次疴咗一大pet血塊, 有 ...
複式洋房
積分: 363
原帖由 lalamike 於 09-9-27 12:28 發表 我唔記得睇甚麼文章 話孕婦打左邊側睡對小b好的 所以我而家都係左邊側睡 不過成日都典好耐先瞓得着
男爵府
積分: 8100
原帖由 debby1128 於 09-9-26 12:44 發表 都OK LA, 我7W去睇嗰陣話右邊卵巢有少少陰陰痛, 佢就即刻話幫我攞D唔知咩去驗下, 仲可以用埋醫療咭添, 仲有, 因為嗰次係照陰超(因為卵巢痛), 所以佢一早講咗唔會放咁入, 怕整到, 始終得7W仲好細嘛... 我係同我個女 ...
侯爵府
積分: 20604
原帖由 大頭蝦 於 09-9-27 12:35 發表 lalamike >> 早晨呀 !
原帖由 minmin82 於 09-9-27 12:42 發表 各位早晨~~~~~~~
原帖由 lalamike 於 09-9-27 12:46 發表 早啊!
積分: 6601
原帖由 minmin82 於 09-9-27 12:52 發表 大家今日有咩做呀? 我得自己一個響屋企 好無聊..
原帖由 COLOURDAY 於 09-9-27 12:54 發表 我都係阿,打算一陣落商場行下,或者去吉之島睇下D BB野
原帖由 locarcar 於 09-9-27 10:19 發表 我想問問健康院同醫院做的檢查是否一樣? 因為我諗住10月16日睇婦科, and then再去QE登記婦產科. 唔知會唔會太遲? (政府0個邊)
積分: 7989
原帖由 minmin82 於 09-9-27 00:52 發表 睇完show返黎嚕~~~ 頭先行左mothercare 見到肚紋膏$110 有 200ml 早晚一次 都ok呀 應該會買呢隻! 而去荷花就搵唔到聽心跳果個野 我諗都係上jumper網訂貨多嚕!! ...
原帖由 COLOURDAY 於 09-9-27 13:06 發表 我都想知健康院同醫院有咩分別,我打去健康院問話5可以直接登記要醫院轉介架,之後就BOOK佐政府醫院拉ops:" />
原帖由 minmin82 於 09-9-27 12:56 發表 我去吉之島 最近都係樂富~~果間好似好細咁呀
大宅
積分: 1071
原帖由 COLOURDAY 於 09-9-27 13:18 發表 請問可否PM地址俾我,我見卓記有不過好似好貴,THX!
原帖由 lalamike 於 09-9-27 13:22 發表 我今朝好早醒左 一陣或者要瞌瞌先得
原帖由 8938 於 09-9-27 13:18 發表 我都係自己係屋企...休息...無得去街...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy