跳至

首頁

尾頁
   0


民房

積分: 8


4861#
發表於 09-9-27 12:40 |只看該作者
oralb,

多謝你的分享,有時真係好奇妙。我地平時都唔點走來走去,有會流血流啡。真苦惱。

如果呢緊個星期我停了流血流啡,我便會2/10返返工了。大大話話,我都休息了成個月咁多。

希望亞小寶寶乖乖地叫我放心D啦。


原帖由 oralb 於 09-9-26 12:18 發表
我都係每日都有小小, 但係維持咗大約2+weeks, 其間好大份時間都係bed rest, 因為一行路就流啡, 當然bed rest都會流, 但係量唔唔多.

醫生只係比咗啲安胎藥我食, 無打針或者塞藥, 最驚險係有一次疴咗一大pet血塊, 有 ...


複式洋房

積分: 363


4862#
發表於 09-9-27 12:42 |只看該作者
太好了
原帖由 lalamike 於 09-9-27 12:28 發表
我唔記得睇甚麼文章
話孕婦打左邊側睡對小b好的
所以我而家都係左邊側睡
不過成日都典好耐先瞓得着


男爵府

積分: 8100


4863#
發表於 09-9-27 12:42 |只看該作者
各位早晨~~~~~~~


民房

積分: 8


4864#
發表於 09-9-27 12:42 |只看該作者
Debby1128,

謝謝你的分享,等我下次都睇佢先。

原帖由 debby1128 於 09-9-26 12:44 發表


都OK LA, 我7W去睇嗰陣話右邊卵巢有少少陰陰痛, 佢就即刻話幫我攞D唔知咩去驗下, 仲可以用埋醫療咭添, 仲有, 因為嗰次係照陰超(因為卵巢痛), 所以佢一早講咗唔會放咁入, 怕整到, 始終得7W仲好細嘛...
我係同我個女 ...


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4865#
發表於 09-9-27 12:45 |只看該作者
早啊!大頭蝦!


原帖由 大頭蝦 於 09-9-27 12:35 發表


lalamike >> 早晨呀 !


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4866#
發表於 09-9-27 12:46 |只看該作者
早啊!

原帖由 minmin82 於 09-9-27 12:42 發表
各位早晨~~~~~~~


男爵府

積分: 8100


4867#
發表於 09-9-27 12:52 |只看該作者
原帖由 lalamike 於 09-9-27 12:46 發表
早啊!



大家今日有咩做呀?
我得自己一個響屋企 好無聊..


男爵府

積分: 6601


4868#
發表於 09-9-27 12:54 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-9-27 12:52 發表


大家今日有咩做呀?
我得自己一個響屋企 好無聊..


我都係阿,打算一陣落商場行下,或者去吉之島睇下D BB野


男爵府

積分: 8100


4869#
發表於 09-9-27 12:56 |只看該作者
原帖由 COLOURDAY 於 09-9-27 12:54 發表


我都係阿,打算一陣落商場行下,或者去吉之島睇下D BB野


我去吉之島 最近都係樂富~~果間好似好細咁呀


男爵府

積分: 6601


4870#
發表於 09-9-27 13:06 |只看該作者
原帖由 locarcar 於 09-9-27 10:19 發表
我想問問健康院同醫院做的檢查是否一樣?
因為我諗住10月16日睇婦科, and then再去QE登記婦產科. 唔知會唔會太遲? (政府0個邊)


我都想知健康院同醫院有咩分別,我打去健康院問話5可以直接登記要醫院轉介架,之後就BOOK佐政府醫院拉


男爵府

積分: 7989


4871#
發表於 09-9-27 13:18 |只看該作者

回覆 4# minmin82 的文章

我都係自己係屋企...休息...無得去街...


男爵府

積分: 6601


4872#
發表於 09-9-27 13:18 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-9-27 00:52 發表
睇完show返黎嚕~~~
頭先行左mothercare 見到肚紋膏$110 有 200ml 早晚一次 都ok呀 應該會買呢隻!
而去荷花就搵唔到聽心跳果個野 我諗都係上jumper網訂貨多嚕!! ...


請問可否PM地址俾我,我見卓記有不過好似好貴,THX!


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4873#
發表於 09-9-27 13:21 |只看該作者
me2

原帖由 COLOURDAY 於 09-9-27 13:06 發表


我都想知健康院同醫院有咩分別,我打去健康院問話5可以直接登記要醫院轉介架,之後就BOOK佐政府醫院拉ops:" />


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4874#
發表於 09-9-27 13:22 |只看該作者
我今朝好早醒左
一陣或者要瞌瞌先得

原帖由 minmin82 於 09-9-27 12:52 發表


大家今日有咩做呀?
我得自己一個響屋企 好無聊..


男爵府

積分: 6601


4875#
發表於 09-9-27 13:24 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-9-27 12:56 發表


我去吉之島 最近都係樂富~~果間好似好細咁呀


5一定吉之島,好多大型商場都有BB野,又或者去圖書館睇育嬰書,我睇佐本<孕媽媽應做100件事>學佐好多野


大宅

積分: 1071


4876#
發表於 09-9-27 13:28 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-9-27 12:52 發表


大家今日有咩做呀?
我得自己一個響屋企 好無聊..

今日我要帶狗狗去沖涼,跟住四圍行下,試真啲仲有冇流啡,因為之前一出街就見啡,唔想一返工又出事,當係為返工準備下,


男爵府

積分: 6601


4877#
發表於 09-9-27 13:33 |只看該作者
有無BOOK佐東區既媽媽?可以一齊Share嘛? 我5月5預產期,聽日第一次做產檢,會抽血先,未見得醫生住,有佐之後,日子好似過得特別慢....


男爵府

積分: 8100


4878#
發表於 09-9-27 14:16 |只看該作者
原帖由 COLOURDAY 於 09-9-27 13:18 發表


請問可否PM地址俾我,我見卓記有不過好似好貴,THX!


mahttp://www.mothercare.com.hk/ind ... s&page_id=store 呢度有晒地址 你睇下^^


男爵府

積分: 8100


4879#
發表於 09-9-27 14:17 |只看該作者
原帖由 lalamike 於 09-9-27 13:22 發表
我今朝好早醒左
一陣或者要瞌瞌先得




原帖由 8938 於 09-9-27 13:18 發表
我都係自己係屋企...休息...無得去街...


我都諗住一陣又再訓 哈哈


男爵府

積分: 7989


4880#
發表於 09-9-27 14:18 |只看該作者

回覆 1# minmin82 的文章

訓到我就黎傻傻地...成日都要訓床...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo