想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2401


4861#
發表於 11-7-16 11:46 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-15 22:11
你有無用紅d呀?咩result呀?

kk... 紅d 係d 12 果日有反應(60%左右) , d 13 淺線喇... d14就得控tim....


大宅

積分: 2401


4862#
發表於 11-7-16 11:48 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-15 23:00
今晚自己一個人o係屋企, 勁煲劇~~~~

聽日長週要返工, 唔開心.....

我都係呀, 我老公都係一星期 2, 3日唔向屋企瞓架... 我都係乜都唔整架, 丁野食又好, 公仔麵又好, 又或者買外賣... 懶到出汁... wakakakaa..... 不過都會洗衫^^


大宅

積分: 2401


4863#
發表於 11-7-16 11:57 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 21:46
我反而呢排因為食得荔枝多而唔舒服

唔好食咁多呀, 熱氣呀~


大宅

積分: 2401


4864#
發表於 11-7-16 11:59 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-15 21:38
淨係得今日温差大咋喎,我諗真係要請教達人喇
係呀... 但應該排果日會特別趺溫架嘛.... 我都開始懷疑支探熱針壞壞地~~咔咔~


男爵府

積分: 5810


4865#
發表於 11-7-16 12:31 |只看該作者

回覆:齊齊bingo 過版 - 續~~~ 4 -下個係我啦!!!!

好耐冇留言,好掛住大家,不過我有追post架
琴日開始流啡,新cycle新開始,今次冇上次咁失望,因為腰痛關係
2cup,俾我會食咗先算,到時真係bingo就冇得食
美加,cksk明白你哋既辛苦,但從好方面諗,係bb成長表現




子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4866#
發表於 11-7-16 13:37 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-16 11:44
好呀~唔該晒~巴斯跳跳虎~

http://www.fertilityfriend.com

可以星落IPHONE APP 到呀

每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4867#
發表於 11-7-16 13:38 |只看該作者
入大嶼山一晚, 聽日返!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4868#
發表於 11-7-16 21:08 |只看該作者

回覆:齊齊bingo 過版 - 續~~~ 4 -下個係我啦!!!!

我只係水邊行下,無落水



每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


男爵府

積分: 7720


4869#
發表於 11-7-16 22:41 |只看該作者

回覆:齊齊bingo 過版 - 續~~~ 4 -下個係我啦!!!!

呵呵
myphoto.jpg




禁止訪問

積分: 3903


4870#
發表於 11-7-16 23:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3903


4871#
發表於 11-7-16 23:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3903


4872#
發表於 11-7-16 23:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3903


4873#
發表於 11-7-16 23:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3903


4874#
發表於 11-7-16 23:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3903


4875#
發表於 11-7-16 23:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3903


4876#
發表於 11-7-16 23:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7720


4877#
發表於 11-7-16 23:52 |只看該作者

引用:Quote:2CupsOfT+發表於+11-7-15+16:44+我呢

原帖由 美加 於 11-07-16 發表
邊度有得飲架?? 有咩功效架???
可以自己煲,不過我貪方便就去鴻福堂買囉,20蚊呀,佢滋陰養顏架,最重要係安宮安胎囉,你間中都可以飲下呀,其實係糖水嚟咋嘛




男爵府

積分: 7720


4878#
發表於 11-7-16 23:53 |只看該作者

引用:Quote:2CupsOfT+發表於+11-7-16+22:41+呵呵

原帖由 美加 於 11-07-16 發表
嘩正呀~ 好想食
我聽日會影埋生蠔你地睇,引下你地




男爵府

積分: 7720


4879#
發表於 11-7-16 23:55 |只看該作者

引用:好耐冇留言,好掛住大家,不過我有追post架

原帖由 nochoice83 於 11-07-16 發表
好耐冇留言,好掛住大家,不過我有追post架
琴日開始流啡,新cycle新開始,今次冇上次咁失望,因為腰痛關係 ...
咁又係呀,左要戒口對我嚟講有啲難度呢,一於食左先算喇




男爵府

積分: 7720


4880#
發表於 11-7-16 23:56 |只看該作者

引用:Quote:2CupsOfT+發表於+11-7-15+21:46+我反

原帖由 oasisss 於 11-07-16 發表
唔好食咁多呀, 熱氣呀~
無啦,我無暗瘡架嘛,食完爆左兩大粒即刻好怕喇




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo