跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3382


4881#
發表於 05-1-21 11:21 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

I also have this during 坐月 and once a month now, and now I seldom feel cold. but it's 補血, not 補腰骨 wor.


731mon 寫道:
ymyau, cko, canny, paulina ,
我坐月時, 媽咪係燉鹿茸比我補, 不過我媽咪o係相熟既藥材鋪買, 分十次食, 藥材鋪會免費送埋d配料, 因為我生完亞囝之後成身敏感, 其他嘢唔食得, 補完又真係好好!!!


子爵府

積分: 10929


4882#
發表於 05-1-21 11:30 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

wei wei.... 我見到有可以坐人的無線遙控車, 台幣 2580 or 2880, 你地睇睇

click here
親子王國以外之相冊連結已被刪除


男爵府

積分: 7287


4883#
發表於 05-1-21 11:45 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

上次咪同大家講過話我聯終咗Club Vendome 既,咁我尋日send咗個proposal比佢,佢地既負責人打咗電話比我,佢地promise可以送出禮物比我地﹝條件同上次講一樣,即係每人要填一張入會form攞禮物﹞,但係佢又同我講話因為佢同佢d同事傾番我地個生日會,佢地d同事想係我地既生日會用15分鐘時間介紹佢地既產品,同埋講一d關於bb皮膚問題既資料﹝例如濕疹呀咁﹞,咁佢地結束個時佢地會provide 5 條問題,答中既家庭就可以獲得佢地既額外獎品。因為上次我同佢講話因為每個參加生日會既人,cafe muscial都要我地比錢,所以佢話佢地會自己比番錢。但係我已經同佢講咗話因為我地時間有限,未必可以provide到咁既時間比佢,我話會同你地傾下先,然後覆番佢。咁我問佢如果我地真係provide唔到時間咁佢地會唔會一樣sponsor我地,佢話佢地都會,但係會有d失望,我扮到好明白佢地咁,但係我覺得我地真係provide唔到時間比佢羅,你地點睇??尋日我同nn傾咗,我地諗住係度問下大家意見先覆佢地。


男爵府

積分: 7287


4884#
發表於 05-1-21 11:47 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

MILKbb 寫道:
jollydophin,
咁你都要努力喇, 如果係咁既話你個機會肯定大過我.


我都想...但係我老公話...一個夠晒數.....


大宅

積分: 3105


4885#
發表於 05-1-21 11:48 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會


Jolly,
我個仔細個時真係成個女咁,我試過係佢1歲時比佢著過裙仔........ [/quote]

Elsa,
Your son is so good looking!!
I always want to dress Ho Yin up in pink (coz I think pink suits his skin colour).
However, my hubby will take it off and say how come I dress Ho Yin like a girl.
Well, men also wear pink (fashion statement)!!!
I will be tempted 比佢著裙仔 as well!!!


大宅

積分: 3382


4886#
發表於 05-1-21 11:50 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

hoyinma,
pls check PM.

jollydophin,
if tthey can still sponsor without the speech and the time is limited, we should exclude this. otherwise, other sponsors may require the same.


子爵府

積分: 10929


4887#
發表於 05-1-21 11:53 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Jollydophin

我覺得我地既時間真係好緊迫, 如果可以多 d 時間, 俾 15分鐘佢地 sale 野就無問題, 咁其實又可唔可以叫 cafe muscial 俾多 d 時間我地 ? 如果可以, 都可以俾 15 min 俾佢, 呢個係我個人意見, 你睇睇其他媽咪有咩意見
親子王國以外之相冊連結已被刪除


別墅

積分: 624


4888#
發表於 05-1-21 12:11 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

731mon 寫道:
ZhuZhuMa,
嘩! 多謝哂讚我亞囝靚仔, 佢雖然似爸爸, 不過佢靚過爸爸好多, 佢爸爸咁老都咁多暗瘡 ! 哈哈!!! :mrgreen: :mrgreen:
另外佢又真係好多頭髮, 由兩個月大開始,到宜家 已經剪咗三次頭髮了, 之前太熱, 所以每個月都會剪一次, 宜家涷先至冇剪頭髮了, 不過亞囝有兩個轉, 所以d頭頂頭髮成日都好亂樹起哂!!!! 頭髮方面, 我睇書話九個月大左右就會出返d真正既頭髮出來!!!
妳亞囝係唔係mix呀! 鬼鬼地咁呀!!!

731mon,
3 times?! Not even once for my b; he has no hair to cut... but this should be inherient from my hubby and me. Both of us have not much hair. Also, when we were baby, both of us had no hair too. So...wish his hair will grow soon la because his papa worries about this.
Oh, Isaac is purely Chinese. Before having him, I talked with my hubby if we could adopt a green-eye brone-hair baby... it will be fun and cute. He said I were crazy.. :mrgreen:
我大囝Isaac在2004年8月3日出世
我細囝Eton在2007年4月29日出世


大宅

積分: 1026


4889#
發表於 05-1-21 12:20 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Dear All Mom,
我失蹤咗成個星期,因為日日做到冇停手,
由星期一至星期七由早做到晚,
梁森就嚟唔認得我喇!
仲要病咗兩次,到今日都未好番,真係人都癲!!

呢個星期你哋發生咗啲乜野事我都唔知道呀!
但係我都冇諗住追,因為我已經out咗好多,
你哋chart得實在太勁喇,實在追唔切呀!


只知大家講緊生唔生多個,
我老公就好想,但都係經濟問題,
遲啲先算啦! :-P

我都同梁森買咗套皇上新年衫喇!

同埋我好多謝nn,AJ,Jollydophin等等媽媽,
你哋為咗半歲生日會做咗好多野,
自己就幫唔到手,真係冇用,
但係你哋放心,29號我一定會去開會架.
同埋生日會嗰日一定早啲到幫手既,
因為我都係忙埋呢個多星期啫!

nn,
想問番開會時間地點喺邊?
因為我太耐冇上來所以miss咗,sorry!
另外我問啲客攞緊啲BB啱聽既音樂CD做比賽禮物,
開會嗰日話埋俾大家知啦!
:-P


男爵府

積分: 5008


4890#
發表於 05-1-21 12:22 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

MILKbb

阿囝好型呀!!!!

我都想幫個囡買件, 去UNY買淨係見D囡裝D邊全"困"毛毛邊, 又驚個囡食D毛毛, 冇毛毛又唔係太靚, 反而D男裝几靚, 但如果再幫婕婕著唐裝, 佢肯定更似仔


大宅

積分: 3105


4891#
發表於 05-1-21 12:29 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

cko,
Thanks very much!!!!


別墅

積分: 624


4892#
發表於 05-1-21 12:35 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

MILKbb 寫道:
731mon,

以下係觀塘媽咪咁答我既, 不過正確既位置我都唔知嫁~~

1. 你向kt mtr B出口,右手邊落樓梯(鱷魚裇大廈個邊)直行見到匯豐銀行轉彎,個條就係巧明街,再直行到尾向十字路口前少少就係架啦.

2. 她是擺灘位的.唔顯眼 在巧明街107號到,在kt mtr行過去都一段路

唔知你老公知唔知邊度呢

Instruction is very clear! My office is on 巧明街 ga... If 721mon's hubby cannot find it, can call me ah. If need, I can PM my mobile no to 731mon.
我大囝Isaac在2004年8月3日出世
我細囝Eton在2007年4月29日出世


男爵府

積分: 6436


4893#
發表於 05-1-21 12:51 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

HA,
UNY貴唔貴丫?? 我都係諗住平平地先買咋. 又唔係成日著得喎, 只係新年先著得, 不過我都想買多套其他顏色比佢提換.


男爵府

積分: 6436


4894#
發表於 05-1-21 12:53 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ZHUZHUMA,
咁你要快的去睇下喇, 個小販係婆婆黎嫁,好好人嫁喎. 的貨去得好快, 成日都唔同款嫁. 佢地仲話的女仔款好靚添啵, 有興趣就去睇下喇.


大宅

積分: 4483


4895#
發表於 05-1-21 12:58 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

731 mom and ZhuZhuma:

I have a problem in hair cutting for bb...

what kinds of things I need to prepare??? and where to buy???

please advise.

Paulina
吾家三隻小豬樂融融 ;-)  ;-)  ;-)


大宅

積分: 4483


4896#
發表於 05-1-21 13:01 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

cannytang 寫道:
wei wei.... 我見到有可以坐人的無線遙控車, 台幣 2580 or 2880, 你地睇睇

click here


I know it gaaa... but the battery will use up very soon and kam mo b or Joshua or other bb must be very angry ga.... :evil: :evil: :evil:

Paulina
吾家三隻小豬樂融融 ;-)  ;-)  ;-)


大宅

積分: 4483


4897#
發表於 05-1-21 13:03 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

MILKbb,

how much does milk bb cost? my husband like it much... (Kwun tong)?

Paulina
吾家三隻小豬樂融融 ;-)  ;-)  ;-)


男爵府

積分: 6436


4898#
發表於 05-1-21 13:13 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

paulina,
$65/套 (包括帽, 衫, 褲) 非常之抵. 的衫褲既底部都好好, 有層"里". 超值!!!


大宅

積分: 4483


4899#
發表於 05-1-21 13:18 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

where in Kwun TOng Ar?

Paulina
吾家三隻小豬樂融融 ;-)  ;-)  ;-)


男爵府

積分: 6436


4900#
發表於 05-1-21 13:22 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

paulina,
唔係我買嫁, 有個BK媽咪幫我買既, zhuzhuma知道係邊度丫.

以下係觀塘媽咪咁答我既, 不過正確既位置我都唔知嫁~~

1. 你向kt mtr B出口,右手邊落樓梯(鱷魚裇大廈個邊)直行見到匯豐銀行轉彎,個條就係巧明街,再直行到尾向十字路口前少少就係架啦.

2. 她是擺灘位的.唔顯眼 在巧明街107號到,在kt mtr行過去都一段路

唔知你老公知唔知邊度呢


ZhuZhuma寫道,
Instruction is very clear! My office is on 巧明街 ga... If 721mon's hubby cannot find it, can call me ah. If need, I can PM my mobile no to 731mon.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo