美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   126


男爵府

積分: 6774


4881#
發表於 17-6-14 20:16 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-6-14 17:03
珍雪買住一set先,話晒唔平,用完先再買,成日有唔同優惠

我冇用開eye serum, 所以諗住一套eye serum, 一套水乳。。。好貪心


大宅

積分: 3452


4882#
發表於 17-6-14 20:23 |只看該作者

回覆樓主

剛落單g左,請問點睇d貨幾時到?


珍珠宮

積分: 36256


4883#
發表於 17-6-14 20:42 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-14 19:19
我依家愛上韓國

我都想再去架,不過c6又麻麻


珍珠宮

積分: 36256


4884#
發表於 17-6-14 20:45 |只看該作者
Iamsingle 發表於 17-6-14 20:23
剛落單g左,請問點睇d貨幾時到?

右上角有個“my”之後就會有你張訂單,見到有“物流跟踪”就得


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


4885#
發表於 17-6-14 20:47 |只看該作者
Iamsingle 發表於 17-6-14 20:23
剛落單g左,請問點睇d貨幾時到?

你去番你個戶口睇,佢會顯得~》等待配送~》即將配送~》往物流中心發貨~》貨物中心已收貨~》包裝中~》全球配送準備中《《~去到呢個步驟佢會有兩三日唔郁,每朝睇下物流跟蹤,如果下面圖二配送信息有郁,件貨多數到左香港,等順豐派件

或者你會見到速遞件號碼,好快就會收到
myimage.jpg
myimage.jpg


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


4886#
發表於 17-6-14 21:05 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 17-6-14 20:42
我都想再去架,不過c6又麻麻

反而我今次自由行,我同隻佬都愛上,之前跟團完全唔掂,所以一直blacklist 左韓國,隻衰人返黎咪笑我,又話唔鍾意韓國又咁咁咁,依家又同我講出年去韓國


男爵府

積分: 8829


4887#
發表於 17-6-14 21:07 |只看該作者
Candy1022 發表於 17-6-14 19:21
一個購物狂女人根本就係千手觀音,斬極都唔會斬得完

勁過壁虎條尾


男爵府

積分: 8829


4888#
發表於 17-6-14 21:09 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-14 19:19
本帖最後由 jessica0768 於 17-6-14 19:37 編輯

我有時間都要去問下先

double point只限6月,睇住日期呀


子爵府

積分: 13248


4889#
發表於 17-6-14 21:24 |只看該作者
迷人pinklady 發表於 17-6-14 18:59
我連敷2晚都唔覺

ba教我敷厚少少,我朝早效果幾好亮白些,有排毒功能
***南無阿彌陀佛***


子爵府

積分: 13248


4890#
發表於 17-6-14 21:26 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-6-14 19:04
到時報告,我剛去完專櫃買人蔘飲

積分夠曬啦
***南無阿彌陀佛***


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


4891#
發表於 17-6-14 21:29 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-6-14 21:09
double point只限6月,睇住日期呀

我諗緊幾時去敗


男爵府

積分: 5228


4892#
發表於 17-6-14 21:32 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-6-14 03:05
Thankful week 好多sample 送,我去睇過兩轉(上年十一月同今年五月),好叻咁忍住冇買
...

最緊要夾自己皮膚,唔係送多多sample都無用。


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


4893#
發表於 17-6-14 21:33 |只看該作者
sandymungmung 發表於 17-6-14 21:09
double point只限6月,睇住日期呀

敗左幾多盒人蔘液?送左咩sample


男爵府

積分: 6774


4894#
發表於 17-6-14 21:39 |只看該作者
mojoo 發表於 17-6-14 17:13
回覆 sandymungmung 的帖子

同意,留番下次買

我打算買eye serum and 水乳各一。。。


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


4895#
發表於 17-6-14 21:40 |只看該作者
家庭主婦 發表於 17-6-14 21:24
ba教我敷厚少少,我朝早效果幾好亮白些,有排毒功能

邊隻?energy mask?


子爵府

積分: 10155


4896#
發表於 17-6-14 21:40 |只看該作者
家庭主婦 發表於 17-6-13 22:46
我G多左一套水律75ml set
找不到,請問可以俾LINK我嗎?


男爵府

積分: 5228


4897#
發表於 17-6-14 21:45 |只看該作者
KulookFung 發表於 17-6-14 11:00
呢支香港直頭冇,G!!!

絕對認同!香港無既貨一定買,好似smoothing mask我都g左兩set


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


4898#
發表於 17-6-14 21:54 |只看該作者
el_20 發表於 17-6-14 21:45
絕對認同!香港無既貨一定買,好似smoothing mask我都g左兩set

兩set咁多?我上次g返黎果支未開,依家努力用whoo果支sleeping mask


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


4899#
發表於 17-6-14 21:55 |只看該作者
凍奶茶少奶 發表於 17-6-14 21:40
找不到,請問可以俾LINK我嗎?

[Gmarket][雪花秀]凝脂玉睡眠面膜套装/滋盈肌本紧致面膜套装 等/选一
http://mg.gmarket.co.kr/Item?goodscode=908077996


子爵府

積分: 10155


4900#
發表於 17-6-14 21:57 |只看該作者
jessica0768 發表於 17-6-14 21:55
[Gmarket][雪花秀]凝脂玉睡眠面膜套装/滋盈肌本紧致面膜套装 等/选一
http://mg.gmarket.co.kr/Item?goods ...
十分感謝

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo