跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8100


4881#
發表於 09-9-27 14:19 |只看該作者
原帖由 COLOURDAY 於 09-9-27 13:24 發表


5一定吉之島,好多大型商場都有BB野,又或者去圖書館睇育嬰書,我睇佐本學佐好多野


我好懶呀 一放假 就想響屋企休息 訓多d
琴日響荷花都睇左d書 都好多款 真係去多幾次都有排睇


男爵府

積分: 8100


4882#
發表於 09-9-27 14:21 |只看該作者
原帖由 TracyChi 於 09-9-27 13:28 發表

今日我要帶狗狗去沖涼,跟住四圍行下,試真啲仲有冇流啡,因為之前一出街就見啡,唔想一返工又出事,當係為返工準備下,


你出去時小心d呀 d狗狗又走得快 你唔好走咁快呀 !

琴日問左醫生 驗弓驗蟲 要$800


男爵府

積分: 8060

畀面勳章


4883#
發表於 09-9-27 14:21 |只看該作者
原帖由 COLOURDAY 於 09-9-27 13:33 發表
有無BOOK佐東區既媽媽?可以一齊Share嘛? 我5月5預產期,聽日第一次做產檢,會抽血先,未見得醫生住,有佐之後,日子好似過得特別慢....


你好呀! 我都係book東區做檢查, 不過我排到5/10才第一次去檢查, 我的預產期原先係9/5, 但响c+照 u/s時醫生話預產期應該係5/5呀!

我都覺得d日子好似過得好慢....


男爵府

積分: 8100


4884#
發表於 09-9-27 14:22 |只看該作者
原帖由 8938 於 09-9-27 14:18 發表
訓到我就黎傻傻地...成日都要訓床...


我呢幾日頭痛多左 唔知係唔係休息唔夠.....
為左bb 你忍多陣 好快冇事 就可以唔使再訓架啦


男爵府

積分: 8100


4885#
發表於 09-9-27 14:23 |只看該作者
原帖由 COLOURDAY 於 09-9-27 13:33 發表
有無BOOK佐東區既媽媽?可以一齊Share嘛? 我5月5預產期,聽日第一次做產檢,會抽血先,未見得醫生住,有佐之後,日子好似過得特別慢....


你地排東區 咁快可以有得檢查啦
我排廣華 要9/11先第一次咋


男爵府

積分: 7989


4886#
發表於 09-9-27 14:27 |只看該作者

回覆 2# minmin82 的文章

謝謝妳既關心..明天是我既生日...但安全計,我都會係屋企休息


男爵府

積分: 7989


4887#
發表於 09-9-27 14:30 |只看該作者

回覆 3# minmin82 的文章

有時我都會有d頭痛...妳都休息多d


男爵府

積分: 8100


4888#
發表於 09-9-27 14:31 |只看該作者
原帖由 8938 於 09-9-27 14:27 發表
謝謝妳既關心..明天是我既生日...但安全計,我都會係屋企休息


預祝你 生日快樂 心想事成 唔好再流啡 bb一定健健康跟住你
如果可以 近近地出去食個飯 慢慢行 慶祝下囉
等自己心情都放鬆d 又開心啵


男爵府

積分: 8100


4889#
發表於 09-9-27 14:34 |只看該作者
原帖由 8938 於 09-9-27 14:30 發表
有時我都會有d頭痛...妳都休息多d



而家又有d痛....都唔知仲咩事


男爵府

積分: 7989


4890#
發表於 09-9-27 14:36 |只看該作者

回覆 1# minmin82 的文章

我幾日都無再流了wahaha: ..
不過自己都係小心d在家休息...
希望承妳貴言...小b健健康康...


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4891#
發表於 09-9-27 14:37 |只看該作者
我都book左東區
19/10先第一次產檢咋
你回來大家再傾下


原帖由 COLOURDAY 於 09-9-27 13:33 發表
有無BOOK佐東區既媽媽?可以一齊Share嘛? 我5月5預產期,聽日第一次做產檢,會抽血先,未見得醫生住,有佐之後,日子好似過得特別慢....


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


4892#
發表於 09-9-27 14:39 |只看該作者
你好,
你又係東區呀……
我自己都唔知幾時預產期
因為好多sis說唔可以計lmp
我估係5月底啦
大家到時交流下

原帖由 ccycherry 於 09-9-27 14:21 發表


你好呀! 我都係book東區做檢查, 不過我排到5/10才第一次去檢查, 我的預產期原先係9/5, 但响c+照 u/s時醫生話預產期應該係5/5呀!

我都覺得d日子好似過得好慢.... ...


男爵府

積分: 8100


4893#
發表於 09-9-27 14:39 |只看該作者
原帖由 8938 於 09-9-27 14:36 發表
我幾日都無再流了wahaha: ..
不過自己都係小心d在家休息...
希望承妳貴言...小b健健康康...


咁就好啦 好快你又可以出去睇bb野啦
好似懷孕期 要行慢d 你試下行慢d 可能會對你好d


男爵府

積分: 7989


4894#
發表於 09-9-27 14:40 |只看該作者

回覆 2# minmin82 的文章

有時訓得多又會...都好頭痕


男爵府

積分: 7989


4895#
發表於 09-9-27 14:42 |只看該作者

回覆 2# minmin82 的文章

係咩..等我行慢d先...係呢妳小b幾大呀...


男爵府

積分: 8100


4896#
發表於 09-9-27 14:42 |只看該作者
原帖由 8938 於 09-9-27 14:40 發表
有時訓得多又會...都好頭痕



一星期得一日訓咋 所以我唔理啦 照訓 哈哈


男爵府

積分: 8100


4897#
發表於 09-9-27 14:43 |只看該作者
原帖由 8938 於 09-9-27 14:42 發表
係咩..等我行慢d先...係呢妳小b幾大呀...


今日係8w6d ^^
但總是覺得d時間過得好慢


複式洋房

積分: 138


4898#
發表於 09-9-27 14:46 |只看該作者
[quote]原帖由 lalamike 於 09-9-27 14:37 發表
我都book左東區
19/10先第一次產檢咋
你回來大家再傾下


[/quote

請問book 咗東區的sis, 我找不到東區網頁上有表格download ?!
請問你們是在哪裡download ?
thanks a lot !!


男爵府

積分: 7989


4899#
發表於 09-9-27 14:46 |只看該作者

回覆 1# minmin82 的文章

我都覺得係...我仲要等10月7日照心跳....


男爵府

積分: 8100


4900#
發表於 09-9-27 14:49 |只看該作者
原帖由 8938 於 09-9-27 14:46 發表
我都覺得係...我仲要等10月7日照心跳....


仲有一星期多d 好快架咋 到時你見到bb心跳一定會好興奮同感動架 我都等緊10/10去照bb 到時見到bb d手腳仔

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo