想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7720


4881#
發表於 11-7-16 23:57 |只看該作者

引用:Quote:2CupsOfT+發表於+11-7-16+09:47+我今

原帖由 waynewy827 於 11-07-16 發表
我知邊d, 去做gym都有得玩架~~~
游水我就唔得, 游水唔叻.....
我都唔識游啦,就係想今個夏天學識呀




男爵府

積分: 7720


4882#
發表於 11-7-16 23:59 |只看該作者

引用:Quote:2CupsOfT+發表於+11-7-15+21:38+淨係

原帖由 oasisss 於 11-07-16 發表
係呀... 但應該排果日會特別趺溫架嘛.... 我都開始懷疑支探熱針壞壞地~~咔咔~
...
你會唔會係日日探嘅時間唔一樣呀同埋要醒左咩都唔好做唔好郁即探呀,你係唔係呀




男爵府

積分: 7720


4883#
發表於 11-7-17 00:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+2CupsOfT+於+11-07-15+發表哈

原帖由 lilichan 於 11-07-15 發表
我今日day6,仲有少少啡
我都快要day 1喇,應該過兩日呀,唔知食生蠔會唔會令佢加速嚟呢




子爵府

積分: 10404


4884#
發表於 11-7-17 00:25 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-16 11:46
kk... 紅d 係d 12 果日有反應(60%左右) , d 13 淺線喇... d14就得控tim....

咁呢兩日咩體溫呀?

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4885#
發表於 11-7-17 12:25 |只看該作者
本帖最後由 K.K.NG 於 11-7-17 12:31 編輯

早晨呀咁多位,乜今日咁靜呀!我今日係day 27,排卵後day 11,仲有5日藥要塞,所以唔唸住驗住啦,應該20號左右會黎M,過多幾日唔黎M先再算!不過已經有腰骨痛,但就仲未有胸痛!但係都打定輸數,因為其實都有d谷M feel喇!
神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


4886#
發表於 11-7-17 13:06 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+K.K.NG+於+11-7-17+12:31

原帖由 K.K.NG 於 11-07-17 發表
本帖最後由 K.K.NG 於 11-7-17 12:31 編輯

早晨呀咁多位,乜今日咁靜呀!我今日係day 27,排卵後day 11 ...
我都係排卵後11日呀,我都一樣谷緊嚟喇不過唔緊要,有生蠔食補數




男爵府

積分: 5810


4887#
發表於 11-7-17 13:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+K.K.NG+於+11-07-17+發表本帖

原帖由 2CupsOfT 於 11-07-17 發表
我都係排卵後11日呀,我都一樣谷緊嚟喇不過唔緊要,有生蠔食補數



...
我都好想食,你響邊到買架




男爵府

積分: 7720


4888#
發表於 11-7-17 13:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+2CupsOfT+於+11-07-17+發表我

原帖由 nochoice83 於 11-07-17 發表
我都好想食,你響邊到買架
我喺網度訂咋,叫oceanthree呀,仰朋友仔介紹架,我都係第一次食呢間咋,食過好食話你知丫,滿三百蚊就送貨架




子爵府

積分: 10404


4889#
發表於 11-7-17 14:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nochoice83+於+11-07-17+發表

原帖由 2CupsOfT 於 11-07-17 發表
我喺網度訂咋,叫oceanthree呀,仰朋友仔介紹架,我都係第一次食呢間咋,食過好食話你知丫,滿三百蚊就送貨 ...
食完記得報告,我想買俾我愛人食呀!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4890#
發表於 11-7-17 14:52 |只看該作者

引用:Quote:cksk+發表於+11-7-15+20:53+你就好啦

原帖由 美加 於 11-07-16 發表
cksk 你都狂嘔??
係呀,好辛苦,食唔到又訓唔到。




男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4891#
發表於 11-7-17 14:55 |只看該作者

回覆:cksk 的帖子

我明天要返工喇,好擔心早上程長途村巴我捱唔捱到。




大宅

積分: 2401


4892#
發表於 11-7-17 15:07 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-16 13:37
http://www.fertilityfriend.com

可以星落IPHONE APP 到呀

THANKS AR~~


大宅

積分: 2401


4893#
發表於 11-7-17 15:08 |只看該作者
美加 發表於 11-7-16 23:42
係叫天久療徨呀, 醫鼻敏感架, 個中醫話懷孕唔做得架 wor, 比佢激死, 果陣睇佢係為左調理身體來生bb架麻:an ...

咁而家個療程完左啦?! 係咪睇佢而bingo架~~heheeeeeeee


大宅

積分: 2401


4894#
發表於 11-7-17 15:13 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-16 23:59
你會唔會係日日探嘅時間唔一樣呀同埋要醒左咩都唔好做唔好郁即探呀,你係唔係呀



...

唔係丫~都係相差半個鐘左右, 應該result 唔會差好遠掛...


大宅

積分: 2401


4895#
發表於 11-7-17 15:15 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-17 00:25
咁呢兩日咩體溫呀?

16/7 d16 36.6
17/7 d17 36.73

thanks~~~


大宅

積分: 2401


4896#
發表於 11-7-17 15:17 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-17 12:25
早晨呀咁多位,乜今日咁靜呀!我今日係day 27,排卵後day 11,仲有5日藥要塞,所以唔唸住驗住啦,應該20號 ...

唔好打定輸數~ 你格言係"一日未黎m都仲有機會"嘛~~


大宅

積分: 2401


4897#
發表於 11-7-17 15:18 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-17 13:29
我喺網度訂咋,叫oceanthree呀,仰朋友仔介紹架,我都係第一次食呢間咋,食過好食話你知丫,滿三百蚊就送貨 ...

$300 有幾隻呀??


大宅

積分: 2401


4898#
發表於 11-7-17 15:19 |只看該作者
本帖最後由 oasisss 於 11-7-17 15:20 編輯
cksk 發表於 11-7-17 14:55
我明天要返工喇,好擔心早上程長途村巴我捱唔捱到。

鄧你辛苦~要小心身子呀~~~


禁止訪問

積分: 3903


4899#
發表於 11-7-17 15:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4900#
發表於 11-7-17 17:52 |只看該作者
返佐黎, 無落水游, 係沙灘邊行,
個人都攰到無朋友呀, 一陣仲要去聽李克勤呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo