立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11711
oasisss 發表於 11-8-16 16:13 我都係咁話, 不過到時先知得唔得
buzztigger 發表於 11-8-16 16:14 不過你最好預佐無先啦, 你唔好又走去話比人知你係c+ book 佐呀, 一定唔比期你呀!
oasisss 發表於 11-8-16 16:14 我親戚有, 我父母無, 阿婆都無, 咁姐係點??
K.K.NG 發表於 11-8-16 16:16 咁你要聽話啦,唔怪得你老公咁緊張你啲飲食啦!
大宅
積分: 2401
buzztigger 發表於 11-8-16 16:05 唔會唔好呀, 佢又唔係唔駛比錢
積分: 13667
waynewy827 發表於 11-8-16 16:12 我諗都係產檢時先叫我飲姐~~~
buzztigger 發表於 11-8-16 16:13 我成日都覺得佢無咩野做呀, 個到睇o既人又唔係好多!
oasisss 發表於 11-8-16 16:19 咁又係, 其實我意思係跟進方面, 你都覺得我應該8w做第1次產檢先呀??
buzztigger 發表於 11-8-16 16:21 好似係比多個期你呀
K.K.NG 發表於 11-8-16 16:12 咁你要小心飲食,唔係有妊娠糖尿就麻煩!
積分: 10404
原帖由 oasisss 於 11-08-16 發表 我親戚有, 我父母無, 阿婆都無, 咁姐係點??
K.K.NG 發表於 11-8-16 16:15 係嫁,有啲人好想餵但係無奶到都無辦法!
原帖由 oasisss 於 11-08-16 發表 但我食左酸甜野個心C服好多呀, 而家成日食糖, 點扇呀~~~~
waynewy827 發表於 11-8-16 16:15 但係始終都想C6陪嘛, 話晒檢查可以見到阿邊個~~~
積分: 10483
waynewy827 發表於 11-8-16 16:10 唔關掛.....我係直系親屬嘛!
waynewy827 發表於 11-8-16 16:16 係囉.....睇下有冇奶先! 99又話你到時又返工, 又要晚晚起身餵奶, 好辛苦, 不如餵奶粉, 可以叫mami幫你湊 ...
waynewy827 發表於 11-8-16 16:17 我到時都要扮傻, 話冇去c+做OSCAR~~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy