跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 624


4901#
發表於 05-1-21 13:26 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

MILKbb 寫道:
paulina,
唔係我買嫁, 有個BK媽咪幫我買既, zhuzhuma知道係邊度丫.

以下係觀塘媽咪咁答我既, 不過正確既位置我都唔知嫁~~

1. 你向kt mtr B出口,右手邊落樓梯(鱷魚裇大廈個邊)直行見到匯豐銀行轉彎,個條就係巧明街,再直行到尾向十字路口前少少就係架啦.

2. 她是擺灘位的.唔顯眼 在巧明街107號到,在kt mtr行過去都一段路

唔知你老公知唔知邊度呢

[quote]
ZhuZhuma寫道,
Instruction is very clear! My office is on 巧明街 ga... If 721mon's hubby cannot find it, can call me ah. If need, I can PM my mobile no to 731mon.
[/quote]

The open hour of the counter is not very long. When I go to work, at around 9:00, not open yet. When I go home after work, at around 6:30, closed already. So.... may I can ask her the openning hour and inform you again.
我大囝Isaac在2004年8月3日出世
我細囝Eton在2007年4月29日出世


公爵府

積分: 29293


4902#
發表於 05-1-21 13:42 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

hoyinmum
Pauline said is what I say. I want to earn more money to my honey to enhance our living standard. Huge of money should be expend when baby is growing up. When I go back to work 1st day, I miss my girl so much and phone to my mum keep asking what status of lam lam.



公爵府

積分: 29293


4903#
發表於 05-1-21 13:49 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

milkbb
你亞囝好有型呀, 今次張相影佢又無咁老積呀, 佢咁著, 實有好多好多利是.

jollydophin
唔該你找了贊助呀. 如果間cafe俾到多點時間我地, 咁就可以俾佢講下無妨. 因為當係收多一點俾亞B的資訊, 但係如果cafe俾唔到我地多點時間的話, 咁不如算啦. 因為俾亞B一齊玩, 好似開心點. (我個人意見'炸')


子爵府

積分: 10929


4904#
發表於 05-1-21 13:56 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

hello hello

報料, huggies promotion

click here

親子王國以外之相冊連結已被刪除


大宅

積分: 1415

醒目開學勳章


4905#
發表於 05-1-21 14:04 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

The cloth is so cute that I decided to buy one for my Hoi Ching. I will buy them at Central, 利園東/西街.


子爵府

積分: 10929


4906#
發表於 05-1-21 14:08 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Dear all

我想換 huggies 既波波池俾金毛 B, 請問用 huggies 既媽咪, 係咪 huggies 比 pamper 棉柔大 d 架, 如果金毛B 而家用緊 pamper 棉柔中碼, 咁著 huggies 頂柔要咩 size, 而家屋企仲有兩包半 pamper, 咁其實你地 d BB 用大碼未架 ?? 用左幾多包中碼先轉大碼呢 ?? ?-(

thx
親子王國以外之相冊連結已被刪除


子爵府

積分: 13373


4907#
發表於 05-1-21 14:12 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

jollydophin 寫道:
Elsa,
都好"博"喎,如果唔係,都唔知追唔追好喇...... (我覺得兩個已經好足夠)
等我做個非正式統計先,你個囝囝細個o個時似唔似女仔架??
PoPo,
咁你呢??
Jolly,
我個仔細個時真係成個女咁,我試過係佢1歲時比佢著過裙仔........

Elsa & Jolly: 我個仔細個時係勁仔樣, 但唔知黠解有排佢d眼睫毛生得好長, 到我陀住慈慈時, 有2個人己為佢係女,甘我買裙比慈慈時, 都有試過比佢著過裙(但只限屋企), 到e+10個有6個話慈慈係仔 :mrgreen:

ZhuZhuMa : 唔緊要將來你仲會有機會抱慈慈, 恭喜妳Isaac識反身, 照你甘講我諗佢好快會識行, 但唔需太擔心, 因e+佢學行時妳係陀住佢腋下借力, 而且唔好比佢行甘耐就問題唔太, 相反若坐學行車就真係用自己掙, 所以腳形變或腳尖行機會大d, 我棠棠5個月己識扶住野企, 10個月己自己識行, so far 到e+隻腳既發展都冇問題 so don't worry be happy
:mrgreen:


子爵府

積分: 13373


4908#
發表於 05-1-21 14:16 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Canny: 我慈慈未用大碼, 但我諗過多1個月應該可以, 個人覺得Huggies 應該大過Pamper, 用左幾多包中碼先轉大碼呢, 我又有統計過e+用左幾多包中碼 ?-(


男爵府

積分: 5008


4909#
發表於 05-1-21 14:27 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

milkbb

UNY 做緊八折, D衫原價$128-168不等, 有件唐裝甲X衣好型GA


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


4910#
發表於 05-1-21 14:31 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

MILKbb ,
唔該哂呀! 妳形容得好仔細呀! THANKS!
我老公係做Sales o既, 所以一講佢就知邊度了, 不過佢今日要上大陸飲annual dinner, 所以佢要下個禮拜先去買了!

ZHUZHUMA,
如果妳好近! 可唔可以幫我問o下個小販會開幾多點!! 唔該!唔該!
[quote]
MILKbb 寫道:
731mon,

以下係觀塘媽咪咁答我既, 不過正確既位置我都唔知嫁~~

1. 你向kt mtr B出口,右手邊落樓梯(鱷魚


大宅

積分: 4483


4911#
發表於 05-1-21 14:32 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

kam mo b ma:

I use both Huggies and Pampers.

Huggies 頂柔 or super slim M size is very similar to Pampers 棉柔 M (Never buy Pamoers super slim)...

I'm still using Huggies 頂柔 M size (50+4) and super slim M size (60) although I have already brought 2 packs of Pampers L size at home.

Maybe wait for one or 1.5 months la.

Re: Playgroup...

Yes, there's one in Shatin recommended by Shatin Moms... click here :mrgreen:

When will u let kam mo b to go to playgroup, I think for mine, 1.5 years old or 2 years old la....

Paulina :mrgreen:
吾家三隻小豬樂融融 ;-)  ;-)  ;-)


洋房

積分: 340


4912#
發表於 05-1-21 14:34 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

jollydophin,

成功啦!唔該晒!今晚再e張合照比你!

canny

見到我個仔張相,你有無d覺得似金毛b(扮懞)?


男爵府

積分: 5008


4913#
發表於 05-1-21 14:35 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

oh....too bad, 我一d都唔近觀塘 :cry: , 想去買怕且要等星期日啦, ZHUZHUMA可唔可以順便問下婆婆星期日有冇開la, 開到几點?

我呢几日都放假, 係屋企湊囡


大宅

積分: 3382


4914#
發表於 05-1-21 14:39 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

huggies腰位闊 D, and I find Huggies 頂柔 is a little bit larger than Huggies super thin, though both are quite soft and good.
I am still using Huggies頂柔 M size after finishing pamper 棉柔中碼.

ymyau,
Now I can see clearly the twins, your son's hair is very "崩", very lovely. By the way, who comes first, son or daughter? and how long in between?

cannytang 寫道:
Dear all

我想換 huggies 既波波池俾金毛 B, 請問用 huggies 既媽咪, 係咪 huggies 比 pamper 棉柔大 d 架, 如果金毛B 而家用緊 pamper 棉柔中碼, 咁著 huggies 頂柔要咩 size, 而家屋企仲有兩包半 pamper, 咁其實你地 d BB 用大碼未架 ?? 用左幾多包中碼先轉大碼呢 ?? ?-(

thx


男爵府

積分: 5008


4915#
發表於 05-1-21 14:40 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

canny

婕婕都用緊huggies中碼, 到目前為止用左7條到(平均每日換5-6條), 我諗佢頂多用多2條要換大碼, 因為中碼d大脾位開始有小小緊


複式洋房

積分: 286


4916#
發表於 05-1-21 14:45 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

各位姐妹, 我都好耐冇上黎lu.

Giggmom, 妳囝囝d新相點解唔做簽名相, 我睇過一次之後想再睇番就已經搵唔到lu. 印像裏面皓皓同豆豆都唔係太似樣, 我反而覺得皓皓個樣好男仔就真, 好似係我地依度咁多男bb裏面最man嘅其中之一!

731mom,係咪妳話囝囝塊瞼越來越似正方形?我豆豆都係呀!直頭係有橫冇“掂”添呀!睇你囝囝d新相,依家個樣好斯文,唔似李小龍lu!

我99都有買中國look衫俾豆豆,係永安買,百幾蚊麻麻地抵。等我遲d都擺d相上黎俾妳地睇。

ZhuZhuma,妳係巧明街返工,我係偉業街呀,得閒可以約下食lunch!

我份新工暫時都未算好忙,不過冇做野2年,依家做番,覺得冇哂d時間囉。妳地講開返工定唔返工全職揍bb,我都係冇得選擇果隻。每日夜晚7點返屋企同豆豆玩一陣,到9點佢就lau計要訓,其實都冇咩時間都同佢相處。豆豆越黎越識野,都係時候諗下點樣spend more quality time with her.

講到半歲生日會,多謝哂各位出力出時間嘅姐妹,妳地話咩就咩啦,我呢d冇做野嘅冇話事權。


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


4917#
發表於 05-1-21 14:46 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

yip_paulina,
唔好意思, 今日有


大宅

積分: 4483


4918#
發表於 05-1-21 14:48 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

for those moms using Huggies,

how much does it cost for 50+4 Medium Premium? I buy in shatin for $73 and in Tuen Mun $76.

Paulina
吾家三隻小豬樂融融 ;-)  ;-)  ;-)


男爵府

積分: 7028


4919#
發表於 05-1-21 14:48 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

HA 寫道:
oh....too bad, 我一d都唔近觀塘 :cry: , 想去買怕且要等星期日啦, ZHUZHUMA可唔可以順便問下婆婆星期日有冇開la, 開到几點?

我呢几日都放假, 係屋企湊囡



我都係咁話,觀塘對我來講真係太遠了,如果我老公返佢阿媽到都可以諗諗,不過我又信唔過佢.........


男爵府

積分: 5008


4920#
發表於 05-1-21 14:50 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

yip_paulina 寫道:
for those moms using Huggies,

how much does it cost for 50+4 Medium Premium? I buy in shatin for $73 and in Tuen Mun $76.

Paulina


我係北角買$73, 具聞係將軍澳好似$67

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo