想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7720


4901#
發表於 11-7-17 22:42 |只看該作者

回覆:齊齊bingo 過版 - 續~~~ 4 -下個係我啦!!!!

啲蠔好正呀,訂得過呀不過辛苦我c6開咁多隻蠔呀




子爵府

積分: 10404


4902#
發表於 11-7-17 22:43 |只看該作者

引用:啲蠔好正呀,訂得過呀不過辛苦我c6開咁多隻

原帖由 2CupsOfT 於 11-07-17 發表
啲蠔好正呀,訂得過呀不過辛苦我c6開咁多隻蠔呀
咩價錢呀,要自己剝嫁,我驚我唔識喎!:;pppp:



神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


4903#
發表於 11-7-17 23:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+2CupsOfT+於+11-07-17+發表啲

原帖由 K.K.NG 於 11-07-17 發表
咩價錢呀,要自己剝嫁,我驚我唔識喎!
自己開可以食嗰刻先開嘛,鮮啲呀,不過真係幾難開架
www.oceanthree.com
去呢個網睇下丫,有曬價錢架
我今次試左五款呀,我推France Gillardeau No.1同Aust Coffin bay,完全係兩種feel,其他都不過不失,可能唔係當造呀,不過佢每款最少要叫四隻囉,人少就會試少啲款咁囉
叫多支白酒都夠三百蚊可以送貨喇




男爵府

積分: 7720


4904#
發表於 11-7-17 23:19 |只看該作者

回覆:齊齊bingo 過版 - 續~~~ 4 -下個係我啦!!!!

睇下幾新鮮
myphoto.jpg





子爵府

積分: 10404


4905#
發表於 11-7-17 23:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+K.K.NG+於+11-07-17+發表咩價

原帖由 2CupsOfT 於 11-07-17 發表
自己開可以食嗰刻先開嘛,鮮啲呀,不過真係幾難開架
www.oceanthree.com
去呢個網睇下丫,有曬價錢架
Thanks,等我下個禮拜買黎食下先,順便俾個驚喜愛人,實開心死佢!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4906#
發表於 11-7-17 23:53 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-16 23:52
可以自己煲,不過我貪方便就去鴻福堂買囉,20蚊呀,佢滋陰養顏架,最重要係安宮安胎囉,你間中都可以飲下呀 ...

我都買過黎食, 但係唔知點解....我覺得唔好食


男爵府

積分: 7720


4907#
發表於 11-7-18 00:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+2CupsOfT+於+11-07-17+發表自

原帖由 K.K.NG 於 11-07-17 發表
Thanks,等我下個禮拜買黎食下先,順便俾個驚喜愛人,實開心死佢!



...
咁你要開埋俾佢先夠驚喜咋
我老公話愈大隻嘅蠔愈難開呀,你女人仔要好夠力呀,好易整親自己呢
不過,記得買埋蠔刀呀,你真係買時我係咁易講你聽點開啦




子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4908#
發表於 11-7-18 00:02 |只看該作者
各位.....攰到冇朋友呀!
今朝7點出門口同6299去拜神....之後中午去陪C6食飯, 送左佢返工之後去左阿婆屋企, 夜晚成家人陪佢出街食生日飯, 成11點先返到屋企, 沖好涼上黎追左陣post, 一陣又訓啦, C6o岩o岩返到, 自己整緊宵夜食, 我唔理佢lu, 一陣去訓....
今日排卵後第8日, 今朝體溫升左少少....升返36.7, 可能冇開冷氣, 今晚咁熱, 要開冷氣訓, 聽朝體溫咪又跌返??? 煩死!
今日個胸好明顯大左, 不過之前都試過m前胸漲架啦, 我都唔敢期望.....
呢幾日都有谷m feel....


男爵府

積分: 7720


4909#
發表於 11-7-18 00:03 |只看該作者

引用:Quote:2CupsOfT+發表於+11-7-16+23:52+可以

原帖由 waynewy827 於 11-07-17 發表
我都買過黎食, 但係唔知點解....我覺得唔好食
嗰啲味又真係唔係個個受到




男爵府

積分: 7720


4910#
發表於 11-7-18 09:05 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-18 00:02
各位.....攰到冇朋友呀!
今朝7點出門口同6299去拜神....之後中午去陪C6食飯, 送左佢返工之後去左阿婆屋企, ...

我跌左溫喇,應該聽日0黎lu
可能你會一路升上去架,不過無期望係好事呀..起碼唔會太唔開心先啦


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4911#
發表於 11-7-18 10:10 |只看該作者
今日有衝動唔返工, 係屋企訓
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 10404


4912#
發表於 11-7-18 10:17 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 00:01
咁你要開埋俾佢先夠驚喜咋
我老公話愈大隻嘅蠔愈難開呀,你女人仔要好夠力呀,好易整親自己呢
不 ...

送黎果陣佢已經好驚喜嫁喇,我愛人好易(乙水)
嫁咋!俾完驚喜佢就梗係叫佢拆啦,仲使自己郁手!呵呵!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4913#
發表於 11-7-18 10:20 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 09:05
我跌左溫喇,應該聽日0黎lu
可能你會一路升上去架,不過無期望係好事呀..起碼唔會太唔開心先啦:censu ...


我今日day 28,排卵後day 12 lu!體溫未跌,不過有強烈谷M feel,應該又係塞完藥就會黎M

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4914#
發表於 11-7-18 10:23 |只看該作者
今日個同事岩岩俾左佢個b d相我睇,重點唔係個b,係完來佢尋日先同佢同期既bk媽咪帶自己d仔女出黎gathering,我即刻唸起你地,究竟我有無機會同你地帶d仔女出黎玩呢!
神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


4915#
發表於 11-7-18 10:34 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-18 10:20
我今日day 28,排卵後day 12 lu!體溫未跌,不過有強烈谷M feel,應該又係塞完藥就會黎M! ...

我同你同步派彩喎,我都係排卵後12日喇
我唔知體溫跌係唔係因為我尋晚飲左酒呢,我上網睇過飲酒體溫會跌,一係就聽日0黎m囉
我好攪笑呀,谷左幾日m,今日又無曬0的谷m feel喎,咁正常我聽日都0黎,唔係應該谷勁左架咩:;pppp:
唔通0的酒麻醉左我0既感覺


男爵府

積分: 7720


4916#
發表於 11-7-18 10:35 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-18 10:17
送黎果陣佢已經好驚喜嫁喇,我愛人好易(乙水)
嫁咋!俾完驚喜佢就梗係叫佢拆啦,仲使自己郁手!呵呵!:hap ...

咁你唔好咁快俾驚喜佢住麻,你夾番排卵前先俾佢食..
等佢好好咁補充下先博殺,呵呵


男爵府

積分: 7720


4917#
發表於 11-7-18 10:36 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-18 10:23
今日個同事岩岩俾左佢個b d相我睇,重點唔係個b,係完來佢尋日先同佢同期既bk媽咪帶自己d仔女出黎gathering ...

我地一於實行有佬帶佬,有仔帶仔,有女帶女,有狗帶狗
咁樣諗無咁灰


子爵府

積分: 10404


4918#
發表於 11-7-18 10:37 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 10:35
咁你唔好咁快俾驚喜佢住麻,你夾番排卵前先俾佢食..
等佢好好咁補充下先博殺,呵呵
...

都好喎,咁我度度個timing先!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4919#
發表於 11-7-18 10:38 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 10:36
我地一於實行有佬帶佬,有仔帶仔,有女帶女,有狗帶狗
咁樣諗無咁灰
...

咁都好,起碼可以同你地一齊出黎玩呀嘛!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4920#
發表於 11-7-18 10:41 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 10:34
我同你同步派彩喎,我都係排卵後12日喇
我唔知體溫跌係唔係因為我尋晚飲左酒呢,我上網睇過飲酒體溫會跌,一 ...

我既谷M feel都有小小唔同既,淨係得條腰痛,個胸就好脹但係就唔痛,個肚都無咕嚕咕噥,又無痛,不過我記得好似上次塞藥都係咁,唔知係咪d藥影響我d M前反應!

神呀,請允許bb黎到我身旁!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo