想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4901#
發表於 11-8-16 16:29 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 16:21
我o個日見到有幾個大陸女人去打針, 唔知打咩針, 好似有個疑似agent (著晒suit架) o係醫務所等佢地, 之後幫 ...

可能我睇親都係星期六下畫呀, 無喎
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4902#
發表於 11-8-16 16:30 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 16:22
但我食左酸甜野個心C服好多呀, 而家成日食糖, 點扇呀~~~~

食少d specially 係去醫院抽血前幾日呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 10483


4903#
發表於 11-8-16 16:32 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 16:28
你係咪決定比你MAMI湊, 唔洗你99湊架??

oasisss,你又打算比邊個湊?
我未決定好比邊個湊定自己做ftm...
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 10404


4904#
發表於 11-8-16 16:34 |只看該作者

引用:Quote:oasisss+發表於+11-8-16+16:28+你係

原帖由 vivianbabywai 於 11-08-16 發表
oasisss,你又打算比邊個湊?
我未決定好比邊個湊定自己做ftm...
如果可以做ftm我可能都會!




神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4905#
發表於 11-8-16 16:39 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 16:22
但我食左酸甜野個心C服好多呀, 而家成日食糖, 點扇呀~~~~

我又係成日口淡淡, 而家買左提子乾, 好味!!


子爵府

積分: 10483


4906#
發表於 11-8-16 16:39 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-16 16:34
如果可以做ftm我可能都會!

但我99又冇做野.兩個女人一齊係屋企湊好似怪怪地..
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 10483


4907#
發表於 11-8-16 16:40 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 16:39
我又係成日口淡淡, 而家買左提子乾, 好味!!

提子都好似好高糖份,唔好食咁多
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4908#
發表於 11-8-16 16:41 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-16 16:27
所以我去c+ 個d, 全部book 星期六,
政府個d 我就自己去, 亞媽話陪我去, 我都話唔駛呀!

點解我冇呢個no既???


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4909#
發表於 11-8-16 16:42 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-16 16:34
如果可以做ftm我可能都會!

我唔會做ftm, 唔做野真係有壓力....


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4910#
發表於 11-8-16 16:43 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-8-16 16:40
提子都好似好高糖份,唔好食咁多

但係食左又真係冇咁口淡淡喎!~


大宅

積分: 2401


4911#
發表於 11-8-16 16:45 |只看該作者
本帖最後由 oasisss 於 11-8-16 16:46 編輯
vivianbabywai 發表於 11-8-16 16:32
oasisss,你又打算比邊個湊?
我未決定好比邊個湊定自己做ftm...

我諗住老公返工果日就帶佢去我MA度, 放工接返, 老公放假果2日就老公同99睇, 我唔敢比我99自己湊, 佢2個仔女都唔係佢湊大
你同99住應該都係佢湊啦???


子爵府

積分: 10483


4912#
發表於 11-8-16 16:46 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 16:43
但係食左又真係冇咁口淡淡喎!~

少食多滋味
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4913#
發表於 11-8-16 16:46 |只看該作者
buzz, vivian, cksk, 我之前o係產前產後睇到friso 3/9有個講座呀, o係銅鑼灣架
http://www.baby-kingdom.com/foru ... &extra=page%3D3

我報左11-1, C6放假, 可以陪我去!~~睇下你地有冇興趣!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4914#
發表於 11-8-16 16:47 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-8-16 16:46
少食多滋味

知道~~~

點評

vivianbabywai  good~  發表於 11-8-16 16:50


大宅

積分: 2401


4915#
發表於 11-8-16 16:47 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 16:39
我又係成日口淡淡, 而家買左提子乾, 好味!!

我係個心危住反胃, 提子乾甜唔甜架??


子爵府

積分: 10483


4916#
發表於 11-8-16 16:48 |只看該作者
本帖最後由 vivianbabywai 於 11-8-16 16:50 編輯
oasisss 發表於 11-8-16 16:45
我諗住老公返工果日就帶佢去我MA度, 放工接返, 老公放假果2日就老公同99睇, 我唔敢比我99自己湊, 佢2個仔 ...

不過你老公多時間可以照顧到bb...
我有時唔buy我99d方式,我都唸緊自己湊好冇~
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


大宅

積分: 2401


4917#
發表於 11-8-16 16:48 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-8-16 16:40
提子都好似好高糖份,唔好食咁多

OOO... 咁LAKEROL 無糖軟糖OK嗎??


大宅

積分: 2401


4918#
發表於 11-8-16 16:49 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 16:41
點解我冇呢個no既???

新症可能未有, 我果張寫住"新症(new case)-N"


子爵府

積分: 10483


4919#
發表於 11-8-16 16:50 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 16:48
OOO... 咁LAKEROL 無糖軟糖OK嗎??

呢個真係唔知道,不過樣樣野食少少都ok,唔好狂食...
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 10483


4920#
發表於 11-8-16 16:51 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-16 16:46
buzz, vivian, cksk, 我之前o係產前產後睇到friso 3/9有個講座呀, o係銅鑼灣架
http://www.baby-kingdom.co ...

呢日我要番工,去唔到啦~
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo