影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   17


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4921#
發表於 15-9-14 17:41 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 15-9-14 16:28 同

原帖由 soscho 於 15-09-14 發表
看不見的愛? 我覺得幾悶下, 連kiss 鏡頭都唔記得, 最感人係蘇俾人打完瞓係E院, 韓做義工幫手, 俾蘇發現原來 ...
我只記得套戲叫only you。實在幾悶,劇情又老套。好在男主帥,女主清純。

蘇蘇仲有套叫公司職員,好唔好睇呢?


子爵府

積分: 11780


4922#
發表於 15-9-14 18:05 |只看該作者
Pr0udfish 發表於 15-9-14 17:30
我自己睇吻戲最有感覺係嗰種緩緩遞進,自自然然的親密,鍾意留意導演對節奏及情調(寫做調情都得)的安排, ...
沒愛吻戲最鐘意那一場?

諗來諗去, 無聲勝有聲, 都係最鐘意摸臉的洗手間 (唔好意思, 有啲茅, 都無吻都,但實在好戲連場)


呀, 仲有, 鐘意吻戲之後的反應shot


一瞬之吻, 作家偷襲後側塊面被人打個樣, 姣得佢

行超市, 海秀主動吻, 作家不知是真是假的錯愕樣


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4923#
發表於 15-9-14 18:16 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 15-9-14 17:30 我

原帖由 MC1128 於 15-09-14 發表
沒愛吻戲最鐘意那一場?

諗來諗去, 無聲勝有聲, 都係最鐘意摸臉的洗手間 (唔好意思, 有啲茅, 都無吻都,但實 ...
咦,好茅呀你。


子爵府

積分: 11780


4924#
發表於 15-9-14 18:25 |只看該作者
soscho 發表於 15-9-14 15:47
最弊扭到我地陀陀擰, 唔明佢講乜

其實我真係想學韓文, 但有個細路, 點搵時間丫, 我學親就唔會玩玩下, 但我 ...
親古, fighting!


侯爵府

積分: 21313


4925#
發表於 15-9-15 09:08 |只看該作者
Pr0udfish 發表於 15-9-14 18:16
咦,好茅呀你。





都係上面個張好睇好多, 下面個張好似老左幾年咁


侯爵府

積分: 21313


4926#
發表於 15-9-15 09:09 |只看該作者
soscho 發表於 15-9-15 09:08
都係上面個張好睇好多, 下面個張好似老左幾年咁
但上面個張又好似未瞓醒喎


侯爵府

積分: 24562


4927#
發表於 15-9-15 09:41 |只看該作者
MC1128 發表於 15-9-14 15:24
嘩, 手機睇, 以為你話 NO, out 咗蘇蘇添
傻啦, 點會out左蘇蘇, 我為左去佢個fm同老公吵大架都照去呀, 點解趙生咁難忘其實多得佢同布利的火花, 睇到入心入肺, 真係甜死人, 所以追完沒愛後就成日會睇佢兩隻的動向囉


侯爵府

積分: 24562


4928#
發表於 15-9-15 09:47 |只看該作者
其實呢, 我有個好低能既問題, 我想問, 如果我想係高清大電視由頭到尾睇沒愛(有wifi功能), 我可以點睇呀?

我翻煲又翻煲都係用手機睇千尋, 真係好想睇大大電視睇佢2隻d 火花四射啊....


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4929#
發表於 15-9-15 09:49 |只看該作者

引用:Quote:soscho 發表於 15-9-15 09:08 都係上

原帖由 soscho 於 15-09-15 發表
但上面個張又好似未瞓醒喎
我鍾意她呢個笑容,好甜。
1442281701808.jpg


侯爵府

積分: 24562


4930#
發表於 15-9-15 09:49 |只看該作者
MC1128 發表於 15-9-14 18:05
沒愛吻戲最鐘意那一場?

諗來諗去, 無聲勝有聲, 都係最鐘意摸臉的洗手間 (唔好意思, 有啲茅, 都無吻都,但實 ...
洗手間摸面真係睇到面紅, 趙的眼神....殺死人
太多太多吻戲真係唔識答, 溪谷都好正, 海邊又正....救命, 返緊工都想翻煲喇...


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4931#
發表於 15-9-15 09:51 |只看該作者

引用:Quote:MC1128 發表於 15-9-14 15:24 嘩,

原帖由 tung0409 於 15-09-15 發表
傻啦, 點會out左蘇蘇, 我為左去佢個fm同老公吵大架都照去呀, 點解趙生咁難忘其實多得佢同布利的火花, 睇到 ...
因為蘇蘇吵大架?點解呀?帶埋你老公入場,俾他見下你只是咁多蘇太其中之一,又得唔得呢?


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4932#
發表於 15-9-15 09:57 |只看該作者

引用:其實呢, 我有個好低能既問題, 我想問, 如果

原帖由 tung0409 於 15-09-15 發表
其實呢, 我有個好低能既問題, 我想問, 如果我想係高清大電視由頭到尾睇沒愛(有wifi功能), 我可以點睇呀?

...
我兩星期前响大眾書局見有沒愛dvd9賣喎,唔清楚係咩版,好似三百零蚊,冇韓版日版咁貴嘅。

另一方法,上百度雲盤下載高清片源,720p以上,1080p更好,放入usb再插電視,冇得同blu ray比,但都唔錯架。


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4933#
發表於 15-9-15 10:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 tung0409 於 15-09-15 發表其

原帖由 Pr0udfish 於 15-09-15 發表
我兩星期前响大眾書局見有沒愛dvd9賣喎,唔清楚係咩版,好似三百零蚊,冇韓版日版咁貴嘅。

另一方法,上百 ...
講漏左,如果你用android手機,又找到千尋片源的話,可以買條HDMI線,直接由手機插電視的HDMI port。據聞iphone都得架,但條線賣得好貴。

我之前成日係咁睇的,不過條線唔襟用,一年貨仔就壞左。依家主要用雲盤,抄落手機或插電視睇。


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4934#
發表於 15-9-15 10:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Pr0udfish 於 15-09-15 發表

原帖由 Pr0udfish 於 15-09-15 發表
講漏左,如果你用android手機,又找到千尋片源的話,可以買條HDMI線,直接由手機插電視的HDMI port。據聞ip ...
又打漏隻字,“靚”片源,唔一定千尋,總之夠清的網上片源就得。


侯爵府

積分: 24562


4935#
發表於 15-9-15 10:29 |只看該作者
回覆 Pr0udfish 的帖子

FISH FISH,

謝謝你!!
我去書局睇下先..咁可能有字幕喎, 韓日都應該冇中字

如果用手指, 全劇要幾多G?


侯爵府

積分: 24562


4936#
發表於 15-9-15 10:30 |只看該作者
回覆 Pr0udfish 的帖子

我話想睇FM佢話唔俾, 我唔聽佢講照買, 佢咪嬲我囉, 都嬲左好耐
依家唔俾我係屋企睇韓劇添呀


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4937#
發表於 15-9-15 10:42 |只看該作者

引用:回覆 Pr0udfish 的帖子我話想睇FM佢話唔俾,

原帖由 tung0409 於 15-09-15 發表
回覆 Pr0udfish 的帖子

我話想睇FM佢話唔俾, 我唔聽佢講照買, 佢咪嬲我囉, 都嬲左好耐
你老公呷醋,太愛你呀。

我個唔理我架,他做韓劇鰥夫,我做football widow,幾公道吖。


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4938#
發表於 15-9-15 10:45 |只看該作者

引用:回覆 Pr0udfish 的帖子FISH FISH,謝謝你!!

原帖由 tung0409 於 15-09-15 發表
回覆 Pr0udfish 的帖子

FISH FISH,
720p都有成GB一集架,一套16集大概20GB啦。你睇時至抄幾集入手指,平時放電腦咪得囉。我個hard disk因此成日著紅燈。

但你點解決老公唔俾响屋企睇韓劇個問題呀?


侯爵府

積分: 21313


4939#
發表於 15-9-15 10:48 |只看該作者
tung0409 發表於 15-9-15 10:30
回覆 Pr0udfish 的帖子

我話想睇FM佢話唔俾, 我唔聽佢講照買, 佢咪嬲我囉, 都嬲左好耐
何解呢? 點解唔俾去, 唔俾睇韓劇, 專制左D喎, 佢好憎韓國人?


侯爵府

積分: 21313


4940#
發表於 15-9-15 10:48 |只看該作者
tung0409 發表於 15-9-15 10:30
回覆 Pr0udfish 的帖子

我話想睇FM佢話唔俾, 我唔聽佢講照買, 佢咪嬲我囉, 都嬲左好耐
咁你仲大想頭, 想用大電視睇?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo