跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10929


4921#
發表於 05-1-21 15:05 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Paulina

沙田邊到賣 $73 ??
親子王國以外之相冊連結已被刪除


子爵府

積分: 10929


4922#
發表於 05-1-21 15:09 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ymyau 寫道:
canny

見到我個仔張相,你有無d覺得似金毛b(扮懞)?


嘻嘻, 我唔知邊個係囝囝, 邊個係囡囡喎 :mrgreen: 左定右呀 :lol: 點解兩個 BB 既 size 好似有 d 出入, 一個好似肥 d , 一個好似瘦 d , 哎呀, 我都唔知係咪似金毛 B 呀, 其他媽咪點睇呀 :lol:
親子王國以外之相冊連結已被刪除


男爵府

積分: 7287


4923#
發表於 05-1-21 15:15 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

paulina,
九龍灣賣69,大埔頭o個邊有一間賣67.5﹝我姑奶住o個度,我有次經過買過一次﹞,我屋企附件賣83蚊﹝係藥房喎,簡直搶錢﹞。不過,婆婆尋晚先話pampers棉柔好用d,話軟身d喎,叫我用番棉柔,唉....我又一次敗係pampers手上﹝我之前話過唔再用佢架 ﹞,我係九龍灣買pampers棉柔84片159蚊,有冇邊個媽咪知道邊度仲有抵d架 ??

係呀,我今日經過卓悅,goo.n 中碼 賣緊57蚊26條,請問扺唔扺呀﹝我諗住試試佢﹞,其實仲有乜野片好用呀,我真係好唔想用番pampers nepia有乜評價呀??


子爵府

積分: 10929


4924#
發表於 05-1-21 15:15 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Paulina
我想等金毛B 一歲到俾佢玩 playgroup 呀, 而家找緊邊到好, 我 plan 一歲至歲半俾佢一星期返一堂, (最好星期六), 我可以陪佢, 到歲半俾佢一至五讀, 你會點同 Joshua plan 呀, 如果可以俾佢地一齊讀都幾好喎, 我地住得近

我朋友就 recommend 我去 kowloon tong 有間 kiddlekraft 既 playgroup, (個名唔知有無串錯) 我都未得閒 search, 睇下你地有無興趣, 找一間好既, 一齊讀 :mrgreen:

親子王國以外之相冊連結已被刪除


男爵府

積分: 7287


4925#
發表於 05-1-21 15:19 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

canny,
playgroup....我有興趣喎....有料話埋比我知...


男爵府

積分: 5008


4926#
發表於 05-1-21 15:20 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

cannytang 寫道:
[quote]
ymyau 寫道:
canny

見到我個仔張相,你有無d覺得似金毛b(扮懞)?


嘻嘻, 我唔知邊個係囝囝, 邊個係囡囡喎 :mrgreen: 左定右呀 :lol: 點解兩個 BB 既 size 好似有 d 出入, 一個好似肥 d , 一個好似瘦 d , 哎呀, 我都唔知係咪似金毛 B 呀, 其他媽咪點睇呀 :lol: [/quote]

我估右邊係囡, 左邊係囝, 阿囡對眼好精靈


男爵府

積分: 7287


4927#
發表於 05-1-21 15:22 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

milk,
我上次經過佐敦寶靈街,見到d bb唐裝都好靚架,如果近,你可以去睇下,我同事係利源東/西街買都係69蚊一套﹝但係同你o個套唔同款,佢o個套似棉"立"多d,不過雙面架....

MILKbb 寫道:
HA,
UNY貴唔貴丫?? 我都係諗住平平地先買咋. 又唔係成日著得喎, 只係新年先著得, 不過我都想買多套其他顏色比佢提換.


子爵府

積分: 10929


4928#
發表於 05-1-21 15:26 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

小魚媽, 無問題, 無問題, 多 d 識既 BB 一齊讀, 仲好啦, 佢地第日就會好 friend 架喇 :mrgreen:

小魚張新相, 呢幾個樣, 都好似女仔呀, 小魚媽, 小魚大個實好靚仔喇, 因為我聽人講過話如果男仔細個似女仔, 大個左就會好靚仔, 女仔都係, 細個女仔似男仔, 第時都會好靚女架 :lol:
親子王國以外之相冊連結已被刪除


子爵府

積分: 11980

醒目開學勳章 畀面勳章


4929#
發表於 05-1-21 15:49 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

妳地真係chat得好勁, 我每次追完d message都已經無時間覆喇

canny,
金毛B件衫好靚呀, 同埋金毛B越大越似妳呀, 我個小龍仔就又唔似亞爸又唔似我, 所以我成日都懷疑係醫院抱錯左人地果個

Milk,
牛奶仔好型呀, 同埋佢企係度果張相睇唔出有人扶住影喎
唔通牛奶仔已經識得企


大宅

積分: 3105


4930#
發表於 05-1-21 16:19 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ymyau,
Your daughter's eyes are so beautiful!!
She will be a pretty girl in the future!!

Yes, your son is a bit 扮懞 and his hair style is very cute!!!


男爵府

積分: 6436


4931#
發表於 05-1-21 16:21 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

龍婆,
牛奶仔未識得企, 係我搾住佢背脊的衫.


子爵府

積分: 11980

醒目開學勳章 畀面勳章


4932#
發表於 05-1-21 16:23 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

MILKbb 寫道:
龍婆,
牛奶仔未識得企, 係我搾住佢背脊的衫.

:mrgreen:


男爵府

積分: 7287


4933#
發表於 05-1-21 16:31 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

cannytang 寫道:
小魚媽, 無問題, 無問題, 多 d 識既 BB 一齊讀, 仲好啦, 佢地第日就會好 friend 架喇 :mrgreen:

小魚張新相, 呢幾個樣, 都好似女仔呀, 小魚媽, 小魚大個實好靚仔喇, 因為我聽人講過話如果男仔細個似女仔, 大個左就會好靚仔, 女仔都係, 細個女仔似男仔, 第時都會好靚女架 :lol:



canny,
佢靚唔靚仔我唔敢下定論,不過佢一定好臭脾氣,因為而家d脾氣都好大。佢出咗世我同佢拎d時辰八字去改名,個師傅都有同我講話佢大個好靚仔﹝唔知話係佢八字邊度睇到出嚟﹞,但係佢亦都話佢好大脾氣,要我地兩公婆唔可以錫出面,只可以心錫,佢話如果唔係,就冇得教,佢做硬"飛仔頭"。我都鬼死咁驚,點知我阿媽早輪仲整多句比我嘆,佢話"婆婆呢就一定係錫架喇,要教要留番比阿爸阿媽啦"...你話吖....激到我彈起呀....佢一個星期對佢咁長時間都唔教...要留番比我教....﹝不過,我阿媽之前都係唔會"NOW"我家姐d細路,佢話管教應該係人地阿爸阿媽做既,如果由婆婆教,唔知人地阿爸阿媽鍾唔鍾意喎,你話死唔死﹞....


男爵府

積分: 7287


4934#
發表於 05-1-21 16:35 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

龍婆,milk,
小龍仔同牛奶仔個樣有d似呀....你地覺唔覺....(睇下你地兩個既簽名相﹞


等待驗證會員

積分: 6690


4935#
發表於 05-1-21 16:39 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

All

我呢幾日又忙都嘔(以後都係唔好話自己無咩做), 雖然多野做但我都成日想偷雞上來傾計!
我尋日頭痛請左病假, 我每次頭痛都會連右眼一齊痛&會想嘔, 醫生話係偏頭痛, 你地有無同我一樣?
我睇完醫生又同皓皓睇醫生, 因為佢大前晚比隻膠匙羹篤到眼, 當時我準備餵佢食糊仔, 可能佢心急, 突然將頭鳥前一”鐘”, 碰落隻羹到, 佢又無喊, 我又唔肯定佢又無整親, 我老公又話無事如果痛佢會喊.. 咁就無理, 但前晚放工返去見佢一邊眼白紅左, 咁等一日(昨天)巳散左d但都仲有紅, 為安心d就帶佢見醫生, 醫生話應該滴1-2日眼水就會消紅, 咁尋晚幫佢滴過一次, 未滴到巳經喊定先...


子爵府

積分: 10929


4936#
發表於 05-1-21 16:39 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

jollydophin 寫道:
龍婆,milk,
小龍仔同牛奶仔個樣有d似呀....你地覺唔覺....(睇下你地兩個既簽名相﹞


係喎, 似呀
親子王國以外之相冊連結已被刪除


等待驗證會員

積分: 6690


4937#
發表於 05-1-21 16:39 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

canny & all

huggies波波池要用收據先可以換, 激氣我上星期先入左幾包尿片(係九龍灣買$69)
我打去huggies問過話今期唔可以用印花換喎, 我儲埋大把呀


等待驗證會員

積分: 6690


4938#
發表於 05-1-21 16:47 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Ymyau
你女女個對係咪叫鳯眼? 大個實好多男仔追


等待驗證會員

積分: 6690


4939#
發表於 05-1-21 16:47 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

jolly

我正話至check email唔該晒你, 我都覺得我地真係未必有時間聽佢地既資料&介紹產品!
我諗因為小魚對眼迷人(又雙眼皮)所以大個會靚仔!


子爵府

積分: 10929


4940#
發表於 05-1-21 16:51 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

wahhhhh, 飛仔頭........ :lol: :lol: 估唔到咁怕羞既小魚係飛仔頭 (因為張大頭相好怕羞咁既樣) ..... 係呀, 老人家真係會錫架, 好似阿媽同奶奶都有講話教要父母教, 佢地會錫, 仲要你丙佢地, 佢地實"呵"番粒 B 架, 仲有工人實唔會同你教, 由佢地架, 我有時返屋企搭 lift, d 小朋友係到攪攪震, 佢地都唔理, 不過有一次個小囡囡攪 d buttom, 個工人有"now" 佢, 佢就好聽話咁唔攪, 呢 d 好小數架, that why, 我想找 playgroup 俾金毛B 讀, 等佢學下自律, 個改名師傅都有話金毛B 係好 naughty, 唉....我咪要找學校俾佢一歲返學 lor

親子王國以外之相冊連結已被刪除

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo