跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8390


4921#
發表於 05-8-5 22:57 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:
唔係中暑丫嘛.... 嘻...休息吓啦....
oh...你又要走喇....叫我點唔掛住你喎.....我仲諗住星期日同你去威添..... :-( :-( :-(


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


4922#
發表於 05-8-5 23:05 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
姨姨到啦...又焗到啦..
又比亞仔拉落水啦..
又無得訓啦
點解我仍未瘦到
我今日竟然飲茶時食得一粒蝦餃
wow...楝直唔係我呀


男爵府

積分: 6131

畀面勳章


4923#
發表於 05-8-6 08:52 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY & tszlok:
真係唔該哂!

tszlok:
咁星期一交收啦!你既大恩大德,小女子無以為報,唯有以身....

abcd媽:
仲有冇事呀?小心身體呀!
要照顧四件,真係非常辛苦!
各位Auntie/Uncle請多多指教!


男爵府

積分: 8390


4924#
發表於 05-8-6 09:30 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:
日日係咁唔瘦都幾難!
之前去檢查,個醫生打比我講個報告....佢話我重左d呀....今次真係要減啦~~

loklokma:
哈哈....星期一call u啦~~


男爵府

積分: 9149

畀面勳章


4925#
發表於 05-8-6 10:14 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

早晨


男爵府

積分: 9149

畀面勳章


4926#
發表於 05-8-6 10:28 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽咪:
我差wing寄黎果幾張單就儲齊$1800了,我再+10可以換到多士爐了,Thanks!


男爵府

積分: 5574


4927#
發表於 05-8-6 12:51 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽咪:
你減肥都要食番D野先好呀, 唔係邊有精神照顧ABCD 我連食幾日麥皮+餅乾, 都瘦o左好少咋 :-( 昨日仲有小小胃痛 :-(


伯爵府

積分: 17569


4928#
發表於 05-8-6 16:55 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

各位我個仔派咗去西瓜組,到我做小西瓜媽媽啦
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


子爵府

積分: 11434


4929#
發表於 05-8-6 18:36 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

tszlok 寫道:
small:
收到嘢未?


"e"~~~ 未喎...


男爵府

積分: 8390


4930#
發表於 05-8-6 21:21 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

small:

我寄咗好幾日囉喎,仲未收到?會唔會寄失呢?等埋星期一,如果冇再留隻比你啦!


男爵府

積分: 9149

畀面勳章


4931#
發表於 05-8-6 21:46 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

tszlok ;
我今日同RCHU01當面交收左了,所以不用妳幫我拎了,費事麻煩妳吧!


男爵府

積分: 9149

畀面勳章


4932#
發表於 05-8-6 21:48 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

wing1206 :
我已收到妳寄比我的華潤單了,及我已換左多士爐了,thanks


男爵府

積分: 8390


4933#
發表於 05-8-6 21:54 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

prettymiki:
今日聯絡rchu得知你已拎咗,我冇諗住你咁趕要架,我又要放工之後先拎到,幫唔到你唔好意思喎!


男爵府

積分: 9149

畀面勳章


4934#
發表於 05-8-6 22:01 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

tszlok:
唔好咁講啦~我今日出尖沙咀又搭KCR,所以未交收麻囉!
我又怕麻煩倒妳呀嘛


男爵府

積分: 8369


4935#
發表於 05-8-7 14:49 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

wing:
哈哈!今年輪到你做小西瓜媽媽! 是否Ms So, Ms Chan & Ms Ma繼續做西瓜組班主任?

ABCD媽:
謝謝!
ee到還下水? 快d好返呀∼你要一個湊4個呀!

all:
昨天去將軍澳堆田區,一個方圓百里都係得草地(草地軟lum lum)的地方,由中午12曝曬到6pm,簡直想死! :tongue: 八月尾又係睇rthk的節目,今次應該無咁易見到我!

嗚......我的肩頭和手臂曬到又紅又痛...... :evil:


伯爵府

積分: 17569


4936#
發表於 05-8-7 18:44 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY
Ms Ma無做啦,我要月尾先知邊幾位老師.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 5574


4937#
發表於 05-8-7 18:49 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY:
係工作需要去將軍澳堆田區嗎? 這兩天都很熱很曬, 如要出外最好都係帶把遮先得 而家有些遮是專防太陽曬的, 真的很好用又唔貴, 賣幾十蚊把咋. 我估你是曬傷了, 快些搽潤膚膏.


伯爵府

積分: 17569


4938#
發表於 05-8-7 18:55 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

各位請問你地重有無kitty章呀,我個女現在先話儲呀.

欠:
紐西蘭,印尼,澳門,巴拉圭,墨西哥,智利,南非,瑞士,意大利.4個特別版.

多:
泰國x1
馬來西亞x1
法國x1
德國x2
挪威x3
英格蘭x1
約旦x1
斯里蘭卡x1
菲律賓x2
新加坡x1
美國x1
也門x1
埃及x2
澳洲x1

http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 8390


4939#
發表於 05-8-7 20:46 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

yy:
戶外工作真係要搽防晒呀,晒傷咗試下搽『娥羅納英』睇吓好唔好啲!

wing:
瑞士我有,你欠邊4個特別版呀?


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


4940#
發表於 05-8-7 21:18 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
i am home!~~~~~~~~~~~hahahaha

wing
我有意大利

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo