跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10890

畀面勳章


4921#
發表於 09-9-27 19:19 |只看該作者
原帖由 8938 於 09-9-27 19:15 發表
我都係恰左陣...訓唔到抖下都好..


即使瞓唔到, 係床度瞓吓抖吓,對小b都好~ (可長 &穩胎)
[


大宅

積分: 1071


4922#
發表於 09-9-27 19:20 |只看該作者
原帖由 DodaBB 於 09-9-27 19:03 發表


我都係 (有隻松鼠), 由養佢一刻已plan有bb, 所以一早考慮過各種問題, 而家係唔會因大肚而唔養佢....
第日仲會教佢幫眼睇住bb添~

Wakakaka~ 我都教緊我金毛大仔要幫手湊b同比亞b騎~


子爵府

積分: 10890

畀面勳章


4923#
發表於 09-9-27 19:21 |只看該作者
原帖由 8938 於 09-9-27 19:12 發表
我仲有2隻松鼠係阿媽到...佢2隻有病比人遺棄收養回來..但唔知係咪呢個原因...佢地好乖...


通常呢啲狗狗比較乖, 最曉幫手睇bb/小朋友~
[


子爵府

積分: 10890

畀面勳章


4924#
發表於 09-9-27 19:24 |只看該作者
原帖由 TracyChi 於 09-9-27 19:20 發表

Wakakaka~ 我都教緊我金毛大仔要幫手湊b同比亞b騎~


嘩~金毛~~

不過我相信第日阿b大啲, 隻松鼠都係負責俾佢蝦 (我隻松鼠都幾'淋')

[


大宅

積分: 1071


4925#
發表於 09-9-27 19:25 |只看該作者
原帖由 DodaBB 於 09-9-27 19:19 發表


即使瞓唔到, 係床度瞓吓抖吓,對小b都好~ (可長 &穩胎)

我都有瞓呀~ 但成日熱醒,開冷氣都冇用…


複式洋房

積分: 452


4926#
發表於 09-9-27 19:26 |只看該作者
Lalamike, 謝謝你的回覆..大家一齊努力AR....

原帖由 lalamike 於 09-9-27 18:18 發表

我的問題如下..
1) 我是在TST上班的...有沒有好的醫生可介紹照超聲波呢?? 收費又如何呢....
因為我是找港島區的,所以幫不上忙了
只聽聞有一位叫曾祥風的醫生幾好,你可以在bk search下

2) 我現在去照會不會早了點?? ...


男爵府

積分: 7989


4927#
發表於 09-9-27 19:26 |只看該作者

回覆 3# TracyChi 的文章

有時自己小心d羅...d99大大小小我唔會再執...比尿布...教佢地小心我...我做唔到唔要佢..我之前作小x都無賴佢地...都怪自己唔知飲得涼茶多<做野地方有豬流感,所以飲流感茶>,有時係妳就係妳...唔係妳點都唔係妳...


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


4928#
發表於 09-9-27 19:42 |只看該作者
原帖由 8938 於 09-9-27 19:26 發表
有時自己小心d羅...d99大大小小我唔會再執...比尿布...教佢地小心我...我做唔到唔要佢..我之前作小x都無賴佢地...都怪自己唔知飲得涼茶多,有時係妳就係妳...唔係妳點都唔係妳... ...


我都冇汁貓C嚕~~ 不過仲同佢地訓~~


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


4929#
發表於 09-9-27 19:44 |只看該作者
原帖由 lalamike 於 09-9-26 22:38 發表
我本來日日無凍檸茶不歡的
不過而家唔敢飲凍嘢喇
連茶都唔敢飲了
惟有飲檸蜜啦
又或者熱華田


人地話茶蜜比較涼~~我唔敢飲~~


大宅

積分: 1071


4930#
發表於 09-9-27 19:47 |只看該作者
原帖由 8938 於 09-9-27 19:26 發表
有時自己小心d羅...d99大大小小我唔會再執...比尿布...教佢地小心我...我做唔到唔要佢..我之前作小x都無賴佢地...都怪自己唔知飲得涼茶多,有時係妳就係妳...唔係妳點都唔係妳... ...

係呀,我上次衰左都冇話賴邊個,但我好肯定亞仔係唯一冇埋怨我的人,我幾唔開心都陪住我,我差啲諗到有depress,好彩有亞仔比我傾訴
而家我都盡量唔理佢地的大小,但得我一個人就冇符,點都要自己攪,唯有自己小心,


男爵府

積分: 7989


4931#
發表於 09-9-27 19:48 |只看該作者

回覆 1# rr002 的文章

人地話d茶涼叫我唔好飲...


男爵府

積分: 7989


4932#
發表於 09-9-27 19:53 |只看該作者

回覆 2# TracyChi 的文章

咁妳小心d..執完洗手...只要小心d就得...屋企有時都係得我一個...但細9無大9去得咁多..比99尿布就ok


大宅

積分: 1071


4933#
發表於 09-9-27 19:55 |只看該作者
原帖由 rr002 於 09-9-27 19:42 發表


我都冇汁貓C嚕~~ 不過仲同佢地訓~~

貓就真係唔好,之前睇的文章都指明貓大大係唔可以接觸,不過近排有拉埋狗,所以小心為上


男爵府

積分: 7989


4934#
發表於 09-9-27 19:59 |只看該作者

回覆 6# rr002 的文章

妳都小心d...總之個個都小心d啦...


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


4935#
發表於 09-9-27 20:00 |只看該作者
原帖由 8938 於 09-9-27 19:48 發表
人地話d茶涼叫我唔好飲...


係牙,,,好多野要介!!


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


4936#
發表於 09-9-27 20:01 |只看該作者
原帖由 TracyChi 於 09-9-27 19:55 發表

貓就真係唔好,之前睇的文章都指明貓大大係唔可以接觸,不過近排有拉埋狗,所以小心為上


係牙,,,話有唔知咩蟲~~所以見到都唔汁架~


男爵府

積分: 7989


4937#
發表於 09-9-27 20:04 |只看該作者

回覆 1# rr002 的文章

弓形蚣,,,


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


4938#
發表於 09-9-27 20:06 |只看該作者
原帖由 8938 於 09-9-27 20:04 發表
弓形蚣,,,



牙,,,,,好似牙,,,我唔記得叫咩名~~


男爵府

積分: 7989


4939#
發表於 09-9-27 20:06 |只看該作者

回覆 3# rr002 的文章

我而家飲水多...見到c6飲o茶不知幾想飲...


男爵府

積分: 7989


4940#
發表於 09-9-27 20:08 |只看該作者

回覆 2# rr002 的文章

打錯字...係弓型蟲至真

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo