跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7028


4941#
發表於 05-1-21 17:11 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

AJ,
你要好好保重呀,就過年喇........
"未滴到巳經喊定先..."但係喊都要滴,滴左快的好,加油呀皓皓


男爵府

積分: 6436


4942#
發表於 05-1-21 17:12 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

龍婆,
我搵到partner喇~~~


等待驗證會員

積分: 6690


4943#
發表於 05-1-21 17:17 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Hoyinma

如果在NZ賣童裝生意有得做都不防試試, 話晒都係自己生意


男爵府

積分: 7287


4944#
發表於 05-1-21 17:19 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

AJ,

保重身體呀.....

我諗皓皓唔覺意撞到所以撞紅咗隻眼啫,有時大人捽得大力d都會,我諗皓皓會好快冇事架喇,唔駛咁擔心。

你地兩個都要加油呀.....

其他媽咪、爹哋、bb都要保重身體,就快過年喇......


等待驗證會員

積分: 6690


4945#
發表於 05-1-21 17:20 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

thanks Elsa & jolly

今晚有朋友生日我仲要去街, 唔可以第一時間返去睇個豬仔添(我都唔想去呀) :-|


男爵府

積分: 7287


4946#
發表於 05-1-21 17:26 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

canny,

所以我諗住小魚兩歲就比佢讀nursary,不過我阿媽話我"殘""引"喎,佢話咁細個細路就要佢由朝"搵"到黑,好慘喎,實變咗呆仔喎....我都唔知點"博"佢好.....


男爵府

積分: 7287


4947#
發表於 05-1-21 17:44 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

delete


大宅

積分: 3382


4948#
發表於 05-1-21 17:54 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Paulina,
Huggie Premium M size is sold at $67 in Tin Shui Wai, most 藥房 is at that price


洋房

積分: 340


4949#
發表於 05-1-21 22:30 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

AJ,

我阿媽同埋我一個朋友都係咁講話囡囡係鳳眼,如果真係而佢又唔識揀男仔,我呢個阿媽就有排煩! :-|

hoyinma,

多謝你讚賞,不過人地話細個靚大個會唔靚架!

Cko,

可能係影相角度問題,囡囡係細件頭d,出世時囡囡得5磅半,囝囝就有6磅2,佢地係姊弟黎架!

canny,

可能d 頭髮影響你判斷,怒髮衝冠係個仔,無mug頭髮係個女。我覺得個仔同金毛b 個feel 似,個樣梗係金毛b靚仔d啦!

jollydophin,

我諗你不如試下教我做啦!長貧難顧嘛!唔通次次我想換相都麻煩你咩。


複式洋房

積分: 286


4950#
發表於 05-1-21 23:00 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ymyau: 龍鳳胎真係龍鳳胎, 2姐弟一d都唔似樣. 各有各可愛!

小魚媽: 小魚真係越大越可愛, 好想mit佢塊面朱!等我話俾豆豆聽, 佢老公仔越黎越靚仔先~ ~


大宅

積分: 2396


4951#
發表於 05-1-21 23:46 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

eggplanttomato
聽妳話,將阿仔d相擺埋做簽名相先!

all
妳哋dBB就好啦,個個都已經着中碼片,我阿皓b仲係着緊細碼片咋!今日去健康院聽講座之後去同佢磅,先得7kg,妳哋話佢幾奀ar!:cry:

AJ
唔好擔心啦,大皓好快冇事架嘞! :lol: 仲有呀,我都係儲埋幾個huggies嘅印花呀,收據喎,去邊處搵呀,離晒大譜,不嬲都係用印花換嘢架啦! :evil:


男爵府

積分: 7287


4952#
發表於 05-1-22 00:16 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

豆豆媽....
多謝讚賞喇....你除咗話比豆豆知小魚個樣之外,你記得通知埋佢小魚d脾氣好臭架...等豆豆考慮清楚呀....我唔想小魚個樣"握"咗豆豆呀....雖然我都好恨有呢個新抱仔....但係都係考慮清楚好d

ym,
咁其實幫你整都係好簡單既啫,唔駛客氣喎...不過,你就冇咁方便羅....次次都要等我...咁等我得閒少少寫個note比你吖...
另外...請check pm...


男爵府

積分: 7287


4953#
發表於 05-1-22 00:17 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Giggsmom,
小皓真係好鬼仔feel呀.....


複式洋房

積分: 186


4954#
發表於 05-1-22 00:31 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

cannytang 寫道:
昨日同個朋友傾開, 佢囝囝2歲幾, 同緊佢找學校, 佢話佢個仔好怕羞, 見到唔識既人, 就痴住阿媽, 唔望人, 咁囝囝去 interview 就衰曬, 老師問佢乜, 佢都唔答...... so 佢叫我而家要同個仔多 d 出街, 等多 d 人抱, 等佢唔驚喎

仲有要買 d 玩具俾佢玩, 訓練佢手腳協調, 例如 puzzle , 最緊要佢識講自己叫咩名喎

你地有無諗住俾 BB 上 playgroup 呀 ??



有呀。有咩好介紹?
[img][/img]


複式洋房

積分: 186


4955#
發表於 05-1-22 00:51 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

jollydophin 寫道:
paulina,
九龍灣賣69,大埔頭o個邊有一間賣67.5﹝我姑奶住o個度,我有次經過買過一次﹞,我屋企附件賣83蚊﹝係藥房喎,簡直搶錢﹞。不過,婆婆尋晚先話pampers棉柔好用d,話軟身d喎,叫我用番棉柔,唉....我又一次敗係pampers手上﹝我之前話過唔再用佢架 ﹞,我係九龍灣買pampers棉柔84片159蚊,有冇邊個媽咪知道邊度仲有抵d架 ??

係呀,我今日經過卓悅,goo.n 中碼 賣緊57蚊26條,請問扺唔扺呀﹝我諗住試試佢﹞,其實仲有乜野片好用呀,我真係好唔想用番pampers nepia有乜評價呀??


芝麻用緊nepia,ok架!
如果小魚腰粗+象腿就要試吓啦! :mrgreen:
因用過幾種片,佢屬於平靚正架。
[img][/img]


公爵府

積分: 29293


4956#
發表於 05-1-22 00:53 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

canny
多謝你報料, 我有興趣影相套餐, 都幾抵, 雖然無相底.


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


4957#
發表於 05-1-22 01:14 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

yip_paulina,
講返亞囝剪頭髮, 佢由兩個月大,三個月及四個月大都剪過頭髮,每次都係由我兩個亞姨幫手, 一個負責剪, 一個負責抱住, 我呢個亞媽就o係度負責影相, 由於我個亞姨本身都好貪靚, 所以佢唔會剪好短, 佢話否則會好"薯仔", 佢有學過剪, 所以都剪得好靚! 不過佢怕剪頭髮果d剪太"利", 所以佢只係買把新o既普通剪嚟用!!!

cannytang ,
我亞囝本身用開pampers 特級棉柔中碼, 最近有d huggies 既 特級棉柔中碼試用裝, 我就覺兩隻大細差不多, 不過huggies既質地真係好硬, 我都係覺得pampers好用d.

jollydophin,
我之前o係新浦崗見到pampers 特級棉柔中碼賣84條賣$145元! 我就o係UNY買既, 由於我老公叫人買的, 一箱箱訂, 實際都唔知平均幾多錢, 我老公果時買咗1箱細碼(共4pack), 兩箱中碼(共6pack),總共$1200元左右.

AJ,
妳都要小心身體呀! 皓皓好返d未呀, 希望快d好返啦!

豆豆媽:
咁我亞囝咪有機會同豆豆有d似樣!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

各位媽咪:
唉! 今日o係我第一次一個人去99度接亞囝走, 原本仲好地地, 之後帶埋亞囝去了我亞姨度食晚飯, 十點幾走時, 又看住架巴士走咗, 點知等既途中, 有個唔識既師奶走埋來話, "bb好得意呀! 有冇一歲呀! 點知又突然摸下亞囝塊面", 之後不久, 亞囝就大喊, 足足喊咗15分鐘先有車, 上到車, 個死人師奶仲猛o係度出聲, 唔係咁抱呀! 咁抱唔得呀! 要打橫抱! 由於亞囝仲喊緊, 我係用揹帶揹緊佢, 個時我已經煩到死! 很"興"地大聲話佢, 話若果我係除到就一早除咗啦!
激到我死死o下, 呢次經歷真係!!!!! :cry: :cry: :cry:


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


4958#
發表於 05-1-22 01:19 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

cannytang,
我都有興趣比亞囝讀playgroup, 妳找到有好嘢就通知聲!!
唔該哂!! 不過我想找d可以1歲至歲半左右可以讀果d,
我第日o係99度拿返亞囝返來湊時, 都打算用呢個籍口呀!!!!!


等待驗證會員

積分: 6690


4959#
發表於 05-1-22 01:21 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

eggplanttomato

:lol: :lol: :lol: 係呀叫佢睇實個老公仔呀, 咁靚仔好多女仔"痴"埋身架!

eggplanttomato 寫道:
小魚媽: 小魚真係越大越可愛, 好想mit佢塊面朱!等我話俾豆豆聽, 佢老公仔越黎越靚仔先~ ~


等待驗證會員

積分: 6690


4960#
發表於 05-1-22 01:24 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

GiggsMom, 731mom

thanks, 不過我頭先返到屋企大皓巳經覺覺豬, 99話我知見佢巳經好好多所以今日無幫佢滴眼水

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo