跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8390


4941#
發表於 05-8-7 21:33 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:
oh~~掛4人啦~~好返啲未呀?
我屋企啲電器又玩我啦,冷氣機壞完又到抽濕器,今日去咗行街...好累~~


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


4942#
發表於 05-8-7 21:43 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
好返d了....躲在亞媽屋企兩日
只係去黃金海岸和小欖跳蚤shopping
係狂shop


男爵府

積分: 8390


4943#
發表於 05-8-7 21:44 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

掃到好多平嘢?

唔得啦...我要眠喇~~~


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


4944#
發表於 05-8-7 21:47 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

我無野買到比自己
係亞女跳芭蕾舞用的髮飾...兩個大女的銀包呀...文具呀...
c女的學校用的毛巾仔1蚊條
咪掃掃掃掃掃掃掃

我明天要去參加某人的打齋
然後去放風爭


伯爵府

積分: 17569


4945#
發表於 05-8-7 22:16 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
我有特別版的I Think of you,take care of yourself,其實我都唔知仲欠邊幾個呀.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 5036


4946#
發表於 05-8-7 22:55 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

Wing,

你囝囝是否am呀? 如果係, 禁味同我個囡同"車" (no. 2 校車). 仲有我仲未有時間找我個大少d 倦, 比d時間我.
wing1206 寫道:
各位我個仔派咗去西瓜組,到我做小西瓜媽媽啦
http://www.flickr.com/photos/asas_family/sets/72157601057744979/


男爵府

積分: 8390


4947#
發表於 05-8-8 09:38 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

wing:
我有New Zealand, Indonesia, Switzerland, Happiness, Kindness比你,明天我叫樂仔比欣欣好嗎?

abcd媽:
你隻italy不如今晚我拎埋,順便比埋隻zimbabwe你,我一次過比晒wing!ok嗎?


男爵府

積分: 8390


4948#
發表於 05-8-8 09:43 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:

<<去放風爭>> 小心又中暑呀!


伯爵府

積分: 17569


4949#
發表於 05-8-8 09:48 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
好呀,多謝你呀,我都唔記得樂樂會見到欣欣忝.
tszlok 寫道:
wing:
我有New Zealand, Indonesia, Switzerland, Happiness, Kindness比你,明天我叫樂仔比欣欣好嗎?

abcd媽:
你隻italy不如今晚我拎埋,順便比埋隻zimbabwe你,我一次過比晒wing!ok嗎?
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17569


4950#
發表於 05-8-8 09:52 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

Allison
我個仔係上午班呀,不過我未聯絡校車,所以我未知幾多號校車,你慢慢啦,我唔急的,你比我COPY後還翻比你啦
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17569


4951#
發表於 05-8-8 09:56 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

欠:
巴拉圭,墨西哥,always cheerful特別版

代寄
澳門,智利(WW),
南非,take care of yourself(特別版), i think of you(特別版)(CC)
紐西蘭,印尼,瑞士,happiness(特別) , kindness (特別)
(樂媽)
意大利(ABCD媽)

多:
泰國x1
馬來西亞x1
法國x1
德國x2
挪威x3
英格蘭x1
約旦x1
斯里蘭卡x1
菲律賓x2
新加坡x1
美國x1
埃及x2
澳洲x1


http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 8390


4952#
發表於 05-8-8 10:02 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

wing:
你欠果隻特別版係always cheerful...
另check pm!


男爵府

積分: 8369


4953#
發表於 05-8-8 10:59 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

wing:
我有墨西哥可以俾你!
Ms Ma只教了半年bor~咁快唔做啦∼ 我見學校貼了請校工的告示,貼了起碼一個月(暑假前已見),連嬸嬸都唔做?

樂媽 & RCHU:
這兩天我直情用自己搽臉的水份CREAM搽落曬傷的地方(極速用了1/3樽 :-( ),搽左覺得好少少,起碼無咁痕。星期六我已全程帶漁夫帽(因要自己影相和筆錄,無手拿傘),經常躲在監製的傘蔭下,都避免不到變燒豬。


伯爵府

積分: 17569


4954#
發表於 05-8-8 12:02 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY
Ms Ma去進修及轉去另一間學校到教呀.pls check pm
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17569


4955#
發表於 05-8-8 12:21 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

I&I Mom,yy,樂媽,abcd媽
pls check pm.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 8390


4956#
發表於 05-8-8 12:55 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

wing:
我晏


男爵府

積分: 5574


4957#
發表於 05-8-8 13:12 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY:

既然係咁, 唯有搽多些防曬先得啦

Wing:

kitty章已比哂人.


男爵府

積分: 8390


4958#
發表於 05-8-8 15:21 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

wing:
pls check pm!


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


4959#
發表於 05-8-8 15:29 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

i am home
今早一早到現在去左廟街的廟參加某某的打齋儀式
老爺本來話上一上香走得
足足坐左4小時
答應左我妹和小朋友放風箏又唔去

放飛機!
現在成屋火氣好


伯爵府

積分: 17569


4960#
發表於 05-8-8 15:51 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
我話比我個女聽,明日或後日樂樂會有嘢比佢,跟住佢話比我聽,樂樂的公公問樂樂,媽咪係咪識得我個女的媽咪,樂樂答唔識喎,我個女又問翻我,你係咪真係識得樂樂個媽媽呀.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo