想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7720


4941#
發表於 11-7-18 14:38 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-18 14:30
佢想嫁,不過可惜我尋日去西貢游完水,支力到無朋友,佢都知道,所以放我一馬!
我之前就係一 ...

你有無去過西貢個白腊呀,之前睇電話介紹好令啊,0的水好清好藍呀
你叫佢儲番0的精力一次過先爆發啦
唔痛咪仲好過痛..胸痛番工打字呀,轉身呀,都有有0的牽連到痛囉


男爵府

積分: 7720


4942#
發表於 11-7-18 14:40 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-18 14:32
食荔枝食得多係有機會喉嚨痛嫁,因為荔枝熱氣嫁!不過已經成個禮拜,依家先發?我唸你作感冒多! ...

係啦,我都知食荔枝係會上火..但我又真係成星期前食咋
同埋我之前無咁痛,今朝訓醒特別痛呀..
不如你研究下我食左0的咩所以加左痛呢,哈哈
我尋晚食左7隻蠔,prama ham夾芝士,三文魚,海膽,長通粉,紅酒白酒各一杯(絕無曬命0既意思)
我覺得以上0既野都唔係熱氣架囉,但我今朝真係痛到七彩


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4943#
發表於 11-7-18 14:40 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 14:13
攪個爬行大會
不過到時一個bb喊,其他都跟埋一齊喊,我諗起就恐怖喇
...

合唱團呀! 哈哈!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4944#
發表於 11-7-18 14:41 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 14:15
今日咁靜0既,成朝都係小貓3,4隻
有無JM知道食左荔枝係唔係會喉嚨痛呀,不過我係成個星期前食喇
又知唔 ...

荔枝野火呀, 一粒荔枝3把火, 你無聽過咩

每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


男爵府

積分: 7720


4945#
發表於 11-7-18 14:41 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-18 14:34
我都有開冷氣訓,但係我d溫度唔會因為咁而跌嫁喎,呢兩日仲高左添!

我晚晚都有開架,但就有時俾c6攬到個人興興地囉,會唔會都影響基礎體溫架,呢樣野我都想知好耐


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4946#
發表於 11-7-18 14:42 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-18 14:34
我都有開冷氣訓,但係我d溫度唔會因為咁而跌嫁喎,呢兩日仲高左添!

我次次開冷氣訓第二朝都跌溫.....

你就好啦, 仲高左! 有機有機!!!


子爵府

積分: 10404


4947#
發表於 11-7-18 14:50 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 14:40
係啦,我都知食荔枝係會上火..但我又真係成星期前食咋
同埋我之前無咁痛,今朝訓醒特別痛呀..
不如你研究下 ...

都無野熱氣,我依家鬼死咁肚餓,你個衰野仲講咁多美食出黎,玩野呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4948#
發表於 11-7-18 14:51 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 14:38
你有無去過西貢個白腊呀,之前睇電話介紹好令啊,0的水好清好藍呀
你叫佢儲番0的精力一次過先爆發 ...

無去過喎,尋日只係帶個仔去西貢泳池泳水,順便去果個狗狗樂園玩狗,食晚飯!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4949#
發表於 11-7-18 14:52 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 14:41
我晚晚都有開架,但就有時俾c6攬到個人興興地囉,會唔會都影響基礎體溫架,呢樣野我都想知好耐 ...

應該都唔關事喎!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4950#
發表於 11-7-18 14:54 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-18 14:42
我次次開冷氣訓第二朝都跌溫.....

你就好啦, 仲高左! 有機有機!!!

我有塞緊藥,子宮壁越黎越厚,所以溫度係應該越黎越高嫁,係正常,所以未必有機嫁!因為我係藥物影響,如果我無塞藥,體溫又越黎越高,就真係有機啦!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


4951#
發表於 11-7-18 14:56 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-18 14:50
都無野熱氣,我依家鬼死咁肚餓,你個衰野仲講咁多美食出黎,玩野呀! ...

哈哈,如果我post埋相,你咪餓爆?@@
好唔好買個龜靈膏食呢,佢係平性定係涼性架..我而家only feel到成個人發興同埋喉嚨真係好痛囉


男爵府

積分: 7720


4952#
發表於 11-7-18 14:57 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-18 14:51
無去過喎,尋日只係帶個仔去西貢泳池泳水,順便去果個狗狗樂園玩狗,食晚飯! ...

西貢泳池乾唔乾淨呀?我大埔0個個0的水勁鹹囉..
我麻麻地識游架麻,會飲左0的水..第二日就肚痛架喇,0的水即係勁dirty囉


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4953#
發表於 11-7-18 14:58 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 14:56
哈哈,如果我post埋相,你咪餓爆?@@
好唔好買個龜靈膏食呢,佢係平性定係涼性架..我而家only feel到成個人發 ...

喉嚨痛, salted water long 口啦, 或者飲蜜糖得唔得呀?!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


男爵府

積分: 7720


4954#
發表於 11-7-18 14:58 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-18 14:52
應該都唔關事喎!

不過算啦,關唔關事都好,而家對我0黎講都只係ref


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4955#
發表於 11-7-18 14:59 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 14:57
西貢泳池乾唔乾淨呀?我大埔0個個0的水勁鹹囉..
我麻麻地識游架麻,會飲左0的水..第二日就肚痛架喇,0的水即 ...

我去到沙灘唔敢落水, 我驚d水唔乾淨呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


男爵府

積分: 7720


4956#
發表於 11-7-18 14:59 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-18 14:41
荔枝野火呀, 一粒荔枝3把火, 你無聽過咩

有聽過呀=3=但我成個星期前食喇喎..會積到而家先爆發架?
食龜靈膏好唔好呢


大宅

積分: 4867


4957#
發表於 11-7-18 15:44 |只看該作者

回覆:齊齊bingo 過版 - 續~~~ 4 -下個係我啦!!!!

今日終於放早可以入下黎啦



一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。


子爵府

積分: 10404


4958#
發表於 11-7-18 16:02 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 14:57
西貢泳池乾唔乾淨呀?我大埔0個個0的水勁鹹囉..
我麻麻地識游架麻,會飲左0的水..第二日就肚痛架喇,0的水即 ...

ok既,幾乾淨,環境都唔錯!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4959#
發表於 11-7-18 16:03 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 14:59
有聽過呀=3=但我成個星期前食喇喎..會積到而家先爆發架?
食龜靈膏好唔好呢
...

龜零膏好涼嫁,你都未confirm有無,梗係唔好食啦!飲鹽水啦!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


4960#
發表於 11-7-18 17:12 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-18 14:40
合唱團呀! 哈哈!

加埋0的狗吠聲

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo