跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17567


4961#
發表於 05-8-8 16:28 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

請問你地知唔知到大圍嗰邊的7仔係咪重有kitty掛布賣呀
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17567


4962#
發表於 05-8-8 16:46 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

各位,我代人問的~~~有無brazil, happiness呀.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 8390


4963#
發表於 05-8-8 16:47 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:
你咪勞氣到唔答我至得架,今晚交換禮物有冇問題呀?

wing:
之前問亞仔,佢話唔記得欣欣姐姐添呀!
你穩陣d叫欣欣問佢


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


4964#
發表於 05-8-8 18:47 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
交換禮物?


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


4965#
發表於 05-8-8 22:08 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
你上次買果部相機惦唔惦呀?
我細妹想買一部又薄又影到靚相又輕身的
我就想起你果部


男爵府

積分: 8390


4966#
發表於 05-8-8 22:11 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

wing:
原來亞仔知道欣欣個全名架!佢仲話係同欣欣一齊坐添


男爵府

積分: 5574


4967#
發表於 05-8-8 22:14 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

我想問如果有人免費上門檢鋁窗, 之後話要收4千幾蚊同你維修全屋既窗, 你會有些什麼反應


伯爵府

積分: 17567


4968#
發表於 05-8-8 22:15 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
我個女都知到你個仔的全名呀. 一齊坐,好彩欣欣大過樂樂咋,如果唔係c女會嬲的.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 8390


4969#
發表於 05-8-8 22:15 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:
我唔鍾意佢拍短片係部機睇返冇聲,要駁落電視&電腦先有!其他都可以o既...而家出咗好多部都好薄喎,睇清楚先買啦!


伯爵府

積分: 17567


4970#
發表於 05-8-8 22:16 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

RCHU01
攪咩要收4千蚊噤貴的.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17567


4971#
發表於 05-8-8 22:19 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
check pm.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 8390


4972#
發表於 05-8-8 22:19 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

rchu:
佢維修d乜先,上星期我都檢查過鋁窗,佢叫我哋換晒d"較"&拉釘,我問個師傅咁整幾多錢,佢話最貴二千落下就得喇!


男爵府

積分: 8390


4973#
發表於 05-8-8 22:21 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

wing:
又估唔到佢哋會一齊坐喎,始終欣欣大佢咁多....
嘻...咁明天交收都放心啲!
係呢...你買到掛簾未呀?駛唔駛我幫你睇睇有冇得買?

pls check pm!


男爵府

積分: 5574


4974#
發表於 05-8-8 22:31 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

Tszlok & Wing:

係管理公司找鋁窗公司來幫我地檢查d窗, 話要換"教" 拉釘同手把, 幾乎隻隻窗都有份, 出o左張報價單比我考慮, 都唔知有無收貴我地同埋有無咁既需要


男爵府

積分: 8390


4975#
發表於 05-8-8 22:40 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

rchu:
我哋都係管理處搵人同我哋檢查,要換o既嘢同你一樣,個師傅話前排電視都有講過價錢唔過二千喎,你問多兩間好啲!四千....太貴啦,之前問過換晒全屋鋁窗+搭棚都係一萬之嘛.....


男爵府

積分: 5574


4976#
發表於 05-8-8 22:40 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

我睇番張單約$3,300.- 本來想為安全起見, 檢查o下都好既, 而家隻隻都話有問題, 真係唔知真唔真 樂媽你有換到嗎


伯爵府

積分: 17567


4977#
發表於 05-8-8 22:46 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
check pm.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17567


4978#
發表於 05-8-8 22:48 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
我明天會去瀝源或者沙田中心睇下仲有無掛布買先.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 8390


4979#
發表於 05-8-8 22:51 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

rchu:
我仲未換,呢啲嘢等樂爸搞喇!

wing:
我聽日都睇吓shamshuipo有冇喇!
pls check pm!

small:
你今日有冇收到呀? ?-(


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


4980#
發表於 05-8-8 23:31 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

RCHU01 寫道:
我想問如果有人免費上門檢鋁窗, 之後話要收4千幾蚊同你維修全屋既窗, 你會有些什麼反應

我會睬佢有味
上次我落街搵人幫我維修個窗....200蚊乍麻
(我還想話200蚊o甘貴...哈哈)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo