想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7720


4961#
發表於 11-7-18 17:13 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-18 14:58
喉嚨痛, salted water long 口啦, 或者飲蜜糖得唔得呀?!

頭先沖左杯0黎飲,無咩料到呀..
今晚試下早0的訓算啦,可能都係因為訓得唔好所以先上火..


男爵府

積分: 7720


4962#
發表於 11-7-18 17:15 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-18 16:03
龜零膏好涼嫁,你都未confirm有無,梗係唔好食啦!飲鹽水啦!

我今日跌左溫喇喎=3=得番36.4咋,仲有鬼有馬咩


子爵府

積分: 10404


4963#
發表於 11-7-18 17:19 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 17:15
我今日跌左溫喇喎=3=得番36.4咋,仲有鬼有馬咩

呵呵,係咩,咁都係一日未黎,一日都仲有機,唔好做d危險野先啦!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4964#
發表於 11-7-18 17:21 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 17:12
加埋0的狗吠聲

尋日去西貢,有好多人放狗同帶狗去游水呀,我都想快d大兩隻大白熊去玩呀!


神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4965#
發表於 11-7-18 22:15 |只看該作者
各位, 而家office裝修緊, 轉左另一間房坐, 個位勁開揚, 唔可以上黎長蒲呀....
我呢兩日都唔舒服.....成日都胃痛, 好似食少少野都胃痛, 呢兩晚都係食完晚飯就胃痛.....而家都痛緊.....又成日有胃氣, d腸胃都係差d
呢幾日都有check紅d, 今日既紅d好似深左d, 頭先9點幾沖涼時再check好似又深d (唔知係咪心理作用)...有平時深粗之前咁深....已經唔係淺線/控....唔知會唔會一路深落去.....有少少衝動聽朝用綠d, 但係又唔敢咁大期望.....


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4966#
發表於 11-7-18 22:17 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-18 17:13
頭先沖左杯0黎飲,無咩料到呀..
今晚試下早0的訓算啦,可能都係因為訓得唔好所以先上火..
...

我個雪櫃有一包荔枝, 都唔敢食.....


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4967#
發表於 11-7-18 22:31 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-18 22:15
各位, 而家office裝修緊, 轉左另一間房坐, 個位勁開揚, 唔可以上黎長蒲呀....
我呢兩日都唔舒服.. ...

如果有70%, 你可以CHECK 綠D啦,
你DAY 幾呀!?
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 10404


4968#
發表於 11-7-18 22:32 |只看該作者

引用:各位,+而家office裝修緊,+轉左另一間房坐,+

原帖由 waynewy827 於 11-07-18 發表
各位, 而家office裝修緊, 轉左另一間房坐, 個位勁開揚, 唔可以上黎長蒲呀....
我呢兩日都唔舒服.. ...
等多兩日先,見到深粗先驗都未遲,你都仲早啫!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4969#
發表於 11-7-18 22:34 |只看該作者
本帖最後由 waynewy827 於 11-7-18 22:38 編輯
buzztigger 發表於 11-7-18 22:31
如果有70%, 你可以CHECK 綠D啦,
你DAY 幾呀!?

今日係排卵後第9日咋....
70%??? 如果同對照線比較, 都未有50%....但係已經係平時排卵深粗既60-70%.....
不過我平時深粗都係比人地淺色, 唔知check bingo係咪都會比人地淺色d.....
btw, 我都未試過排卵後有咁深, 之前M前都係得控/淺線...(當然同人地既深粗冇得比.....)


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4970#
發表於 11-7-18 22:37 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-18 22:32
等多兩日先,見到深粗先驗都未遲,你都仲早啫!

係呀, 其實都算早....不過而家慣左日日都會check下紅d, 禽日開始有淺線, 今日又深左, 所以覺得奇怪....
不過我都算係平常心既, 一開始都預左唔中.....不過去完旅行返黎keep住唔舒服, 所以我都好奇怪...我好少咁唔舒服, 差唔多晚晚都有肚痛/胃痛......

我都會keep住check紅d, 綠d就唔check住啦.....(不過其實我屋企有100條綠D....諗住用鬼左佢~~~)


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4971#
發表於 11-7-18 22:44 |只看該作者
個胃咁鬼痛, 今晚都唔知要戀幾耐先訓得著....


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4972#
發表於 11-7-18 22:53 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-18 22:37
係呀, 其實都算早....不過而家慣左日日都會check下紅d, 禽日開始有淺線, 今日又深左, 所以覺得奇怪....
不 .
我排卵後10日, 紅D淺線, 13日, 綠D有淺線, 紅D都係得40% 到呀
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


男爵府

積分: 7720


4973#
發表於 11-7-19 07:56 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-7-18+22:32+等多兩

原帖由 waynewy827 於 11-07-18 發表
係呀, 其實都算早....不過而家慣左日日都會check下紅d, 禽日開始有淺線, 今日又深左, 所以覺得奇怪....
不 ...
唔通真係邊個開新版,就邊個中




子爵府

積分: 10404


4974#
發表於 11-7-19 08:29 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 07:56
唔通真係邊個開新版,就邊個中

咁過埋今個cycle,你開新版啦,再下個cycle就到我!你地唔好爭呀!呵呵!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


4975#
發表於 11-7-19 09:03 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 08:29
咁過埋今個cycle,你開新版啦,再下個cycle就到我!你地唔好爭呀!呵呵! ...

我正想叫你開囉你努力左咁耐,緊係你啦,唔通你仲想個個月塞藥咩
我又唔急,呵呵,終有一日會排到我開版


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4976#
發表於 11-7-19 09:26 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 09:03
我正想叫你開囉你努力左咁耐,緊係你啦,唔通你仲想個個月塞藥咩
我又唔急,呵呵,終有一日 ...

咁搵人開啦, 都就係250頁啦,
200頁個時我提議過開新版呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


男爵府

積分: 7720


4977#
發表於 11-7-19 09:40 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-19 09:26
咁搵人開啦, 都就係250頁啦,
200頁個時我提議過開新版呀!

係啦,iphone睇得又辛苦
KK,你快0的去開新版啦呢度太長喇


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4978#
發表於 11-7-19 09:50 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 09:40
係啦,iphone睇得又辛苦
KK,你快0的去開新版啦呢度太長喇

係呀, 快d搵人開啦, 旺氣要繼續落去呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


男爵府

積分: 7720


4979#
發表於 11-7-19 09:53 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-18 17:19
呵呵,係咩,咁都係一日未黎,一日都仲有機,唔好做d危險野先啦!

我尋晚番去探熱有微燒囉,辛苦屎我
今朝正常時間探番,又由尋日0的36.4上番去36.69..不過係因為我唔c服囉
我尋晚有check紅D呀,得非常淺控咋..其實我今日係要0黎M架喇
我呢0的應該係經感啦..快0的黎左M我就安心食SG同龍角散


子爵府

積分: 10404


4980#
發表於 11-7-19 09:54 |只看該作者
本帖最後由 K.K.NG 於 11-7-19 10:00 編輯
buzztigger 發表於 11-7-19 09:50
係呀, 快d搵人開啦, 旺氣要繼續落去呀!

但係今個cycle我地幾個都仲未派彩喎!都未知有無人中,咁會唔會好似打斷左咁嫁!

神呀,請允許bb黎到我身旁!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo