想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10483


4961#
發表於 11-8-16 19:11 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 16:54
我希望同老公一齊學一齊湊, 99只係幫眼睇下, 唔知佢會唔會好多意見呢~
一定有唔同架, 但你可以聽下佢, 你覺 ...

比得99湊就預左一定跟佢方法.....
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 10483


4962#
發表於 11-8-16 19:13 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-16 17:31
醫生紙的話, 正路係無問題, 你一係到時同醫生講要醫生紙呀!

但聽講政府醫院唔一定比醫生紙,可能比到診紙咋~

我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 10483


4963#
發表於 11-8-16 19:15 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-16 17:09
咁你99幫唔幫你?如果幫,一係第時搬開咗住先自己湊番囉!

我99會幫我湊,但我唔係幾中意佢d方式,如果一比左佢湊,咩模式都係跟佢咁做,
再加上我份工又放得晏,番到屋企佢地巳經訓左覺,我怕第日佢會將呀b跟佢訓,我番到去連呀b都見唔到呀~
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 10404


4964#
發表於 11-8-16 19:41 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-8-16+17:09+咁你99

原帖由 vivianbabywai 於 11-08-16 發表
我99會幫我湊,但我唔係幾中意佢d方式,如果一比左佢湊,咩模式都係跟佢咁做,
再加上我份工又放得晏,番到屋企 ...
咁你真係要考慮清楚啦!無謂第時後悔呀嘛!




神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10483


4965#
發表於 11-8-16 20:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vivianbabywai+於+11-08-16+

原帖由 K.K.NG 於 11-08-16 發表
咁你真係要考慮清楚啦!無謂第時後悔呀嘛!
我就系唔想第日後悔,但好似好難問口同99講唔使佢湊b~



我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 10404


4966#
發表於 11-8-16 20:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+K.K.NG+於+11-08-16+發表咁你

原帖由 vivianbabywai 於 11-08-16 發表
我就系唔想第日後悔,但好似好難問口同99講唔使佢湊b~
叫你老公講啦,唔好做醜人呀!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10483


4967#
發表於 11-8-16 20:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vivianbabywai+於+11-08-16+

原帖由 K.K.NG 於 11-08-16 發表
叫你老公講啦,唔好做醜人呀!
我會叫老公開口講,但唔知道99介唔介意?



我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


男爵府

積分: 7720


4968#
發表於 11-8-16 21:01 |只看該作者

回覆:齊齊bingo過版- 續~~~5 - 下一個係我地喇!

超淺控:;pppp:話中都無人信啦:;pppp:
myphoto.jpg




男爵府

積分: 7720


4969#
發表於 11-8-16 21:04 |只看該作者

回覆:齊齊bingo過版- 續~~~5 - 下一個係我地喇!

今日個舊同事話佢有左兩個月喇,聽到又好傷心




子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4970#
發表於 11-8-16 21:04 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 17:37
其實我未知多唔多去產檢, 但我見我同事上年陀B, 周不時唔向度, 所以我以為好多 ...

6月去佐半日做OSCAR, 7月去佐半日做產檢,
下次係9月啦
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4971#
發表於 11-8-16 21:06 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-16 17:52
到過咗30幾週就要一個禮拜一次,咁政府加私家嘅話咪會好似好密咁囉!



...

C+ 我應該睇到11月就唔睇啦, 我諗住羅前3後8, 12月返到第二個星期五, 我就開始放假呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


4972#
發表於 11-8-16 21:07 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-8-16 19:13
但聽講政府醫院唔一定比醫生紙,可能比到診紙咋~

可以同醫生講要醫生紙呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4973#
發表於 11-8-16 21:09 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-16 17:30
個到係有個一個 no 呀, 下次再比你個張就無撕o家啦!
不過到診紙或者醫生紙個到都會有呀!
你幾時去廣華呀!? ...

10月14日呀, 中期OSCAR....


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4974#
發表於 11-8-16 21:10 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-16 17:31
醫生紙的話, 正路係無問題, 你一係到時同醫生講要醫生紙呀!

開唔開醫生紙架???


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4975#
發表於 11-8-16 21:10 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-16 17:32
報佐2-4 啦

我仲未報到4/9講座, 留左電話都冇人覆我既, 聽朝再打過去先得!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4976#
發表於 11-8-16 21:11 |只看該作者
oasisss 發表於 11-8-16 17:37
其實我未知多唔多去產檢, 但我見我同事上年陀B, 周不時唔向度, 所以我以為好多 ...

可能佢唔返工係因為唔舒服....


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4977#
發表於 11-8-16 21:12 |只看該作者
nochoice83 發表於 11-8-16 18:11
Wayne如果你家族有糖尿,咁你真係注意飲食,我大肚時,因為肥,血糖超標,要食糖尿餐



...

我又唔算肥~~~上星期去檢查, 7WK, 51.9KG, 比我想像中輕~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4978#
發表於 11-8-16 21:14 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-16 21:01
超淺控話中都無人信啦

你平時有冇m前線架???


男爵府

積分: 7720


4979#
發表於 11-8-16 21:15 |只看該作者

引用:Quote:2CupsOfT+發表於+11-8-16+21:01+超淺

原帖由 waynewy827 於 11-08-16 發表
你平時有冇m前線架???
有架,平時都有控架,今日係排後第九日囉,中左都應該開始有嘢睇啦




子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


4980#
發表於 11-8-16 21:16 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-16 21:04
6月去佐半日做OSCAR, 7月去佐半日做產檢,
下次係9月啦

我9月20要去半日做oscar, 10月14要半日返去廣華又係做oscar, 11月1去左半日做產檢

其實去左私家做oscar, 我都有d唔想返廣華做, 可唔可以俾私家份報告佢睇呢??? 我唔想抽多次血呀.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo