跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 931


481#
發表於 09-9-20 15:35 |只看該作者
原帖由 shleung07 於 09-9-20 00:11 發表
已PM給你, 但至今老師尚未回覆。


hi shleung07,

我還以為老師會回覆你呢!!


民房

積分: 16


482#
發表於 09-9-21 14:08 |只看該作者

回覆 8# shleung07 的文章

我也是, 看了都不明白, 可能是抽默吧, 因為沒說明範圍.
我仔仔也是寫3次 ^^
P.S. 各位 1B 媽媽會參加中秋晚會嗎? 我和仔仔會參加, 如果大家能見就好了 ^_^


子爵府

積分: 12759


483#
發表於 09-9-21 14:18 |只看該作者
我個囡都係田千讀的, 不過佢就p.5. 我估d老師好少check e-mail. 我好耐之前都有send過e-mail 問野, 不過最後佢地都冇回覆我. 最後我都係打比個老師. 老師話佢地好少check e-mail.

如果你地有問題, 我想最好是打返學校問. 咁會好好多. 就算老師上緊堂, 佢地有空都會回覆電話給你的.
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


別墅

積分: 931


484#
發表於 09-9-21 18:23 |只看該作者

默書

Hi shleung07, mckittylam, nok2mum,

隔離班媽咪說她的仔仔默書範圍是默第3課課文- 一片二片三四片...., 而第4課就默書腳d詞語-手足人口...., 唔知同我們班的一唔一樣?


複式洋房

積分: 500


485#
發表於 09-9-22 01:07 |只看該作者
幾時及何處的中秋晚會呀, 未見學校通告有通知?
原帖由 Nok2mum 於 09-9-21 14:08 發表
我也是, 看了都不明白, 可能是抽默吧, 因為沒說明範圍.
我仔仔也是寫3次 ^^
P.S. 各位 1B 媽媽會參加中秋晚會嗎? 我和仔仔會參加, 如果大家能見就好了 ^_^ ...


別墅

積分: 931


486#
發表於 09-9-22 08:23 |只看該作者
原帖由 shleung07 於 09-9-22 01:07 發表
幾時及何處的中秋晚會呀, 未見學校通告有通知?



上星期五派左3份通告- 1份是中秋晚會另1份是學校免費活動及家長日約見時間. 你是否收齊?

中秋節晚會於9月30日下午6:30-9:30在學校舉行.

[ 本帖最後由 Immrsho 於 09-9-22 08:54 編輯 ]


別墅

積分: 931


487#
發表於 09-9-22 08:30 |只看該作者
原帖由 Nok2mum 於 09-9-21 14:08 發表
我也是, 看了都不明白, 可能是抽默吧, 因為沒說明範圍.
我仔仔也是寫3次 ^^
P.S. 各位 1B 媽媽會參加中秋晚會嗎? 我和仔仔會參加, 如果大家能見就好了 ^_^ ...


家人於當日提前做節食飯, 不能參加了!


複式洋房

積分: 500


488#
發表於 09-9-23 22:28 |只看該作者
果日要做節, 未能參加。

原帖由 Immrsho 於 09-9-22 08:23 發表



上星期五派左3份通告- 1份是中秋晚會另1份是學校免費活動及家長日約見時間. 你是否收齊?

中秋節晚會於9月30日下午6:30-9:30在學校舉行.


複式洋房

積分: 500


489#
發表於 09-9-24 21:13 |只看該作者
Hi mckittylam, nok2mum,

今日手冊表示須帶中文圖書, 唔知是否喜歡帶任何中文圖書即可,希望盡快協助, 因小兒話老師無講帶什麼書。


複式洋房

積分: 500


490#
發表於 09-9-26 23:42 |只看該作者
今日家長日連同訂冬季校服, 因要上班, 未能出席, 由先生去, 老師話囝囝成日與小朋友傾計, 所以將他調向前面對著老師坐, 其他就無特別。你們呢?


洋房

積分: 44


491#
發表於 09-9-27 23:10 |只看該作者

回覆 1# shleung07 的文章

班主任就話囝囝好乖,好定,好多嘢都唔使老師點理,會自動自覺做,但比較怕醜,同唔夠主動,希望佢習慣咗會好啲


民房

積分: 16


492#
發表於 09-9-28 17:03 |只看該作者

回覆 3# shleung07 的文章

仔仔病咗, 所以沒有上課, 我也不知是什麼.
你們已知要帶什麼了嗎? ^^


民房

積分: 16


493#
發表於 09-9-28 17:08 |只看該作者

回覆 9# Immrsho 的文章

我只知默了"一片兩片", "手足"也要嗎, 什麼時候呀? :(


別墅

積分: 931


494#
發表於 09-9-28 21:22 |只看該作者

回覆 493# Nok2mum 的文章

上星期已和"一片兩片"同時間默了.


別墅

積分: 931


495#
發表於 09-9-28 21:46 |只看該作者

回覆 1# shleung07 的文章

班主任話亞仔算乖, 其他都ok啦! 班主任都幾細心, 佢留意到亞仔午飯時食量驚人, 怕他食壞, 所以問我我亞仔平時是否都係食好多? 我答'係'.

[ 本帖最後由 Immrsho 於 09-9-28 21:47 編輯 ]


民房

積分: 16


496#
發表於 09-9-29 12:10 |只看該作者

回覆 1# Immrsho 的文章

唔, 我也覺得這個班主任幾好 :)
不知其他的老師如何 :)


複式洋房

積分: 500


497#
發表於 09-9-30 23:22 |只看該作者
我囝囝話中文老師再請病假, 9月份已經請了3次, 唔知她有什麼病, 希望早日好翻, 如果唔係, 都不知如何追回進度。


複式洋房

積分: 500


498#
發表於 09-10-1 08:41 |只看該作者
請問10月2日之老師發展日, 是否假期。不用上學。


子爵府

積分: 12759


499#
發表於 09-10-1 09:17 |只看該作者
原帖由 shleung07 於 09-10-1 08:41 發表
請問10月2日之老師發展日, 是否假期。不用上學。


係, 10月2日是放假一天.
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


大宅

積分: 3745


500#
發表於 09-10-4 21:04 |只看該作者
仲有10月9日水運會, 1-2年級冇參加都唔駛返.

原帖由 shleung07 於 09-10-1 08:41 發表
請問10月2日之老師發展日, 是否假期。不用上學。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo