跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1274


481#
發表於 08-1-16 15:04 |只看該作者
原文章由 gogoMa 於 08-1-16 11:02 發表
我今朝谷奶發燒... 聽人講, 發燒之後就無奶架啦,
係唔係真架...???


發燒吃藥後, 係無咁多奶架, 我之前都係咁, 泵奶肯定泵唔倒.


大宅

積分: 1274


482#
發表於 08-1-16 15:07 |只看該作者
原文章由 zoe98chan 於 08-1-16 15:04 發表


發燒吃藥後, 係無咁多奶架, 我之前都係咁, 泵奶肯定泵唔倒.


但好返就無事啦!


大宅

積分: 1274


483#
發表於 08-1-16 15:26 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-16 11:11 發表
睇番大家o既奶量,其實我都唔係窮得咁緊要... 起碼而家全日俾呀女埋身食之餘仲可以儲到10+安spare奶。
而家大仔細仔一日都係飲1至2次奶,每次6-8安不等... 希望再努力d,有望3寶一齊全人奶呀,哈哈 ...


你好勁呀! 我由早上8點幾起, 故意只喂一邊, 另一邊由得她谷奶, 谷到2,3點先去泵奶, 最多都係泵得3,4安. 其他時間都泵唔到 ( 不過其實我都無去泵, 只係感覺泵唔到, 因為由下午至第二日早上, 係會兩邊一齊埋身喂, 所以應該係泵唔到架)

點算呀, 可能我到返工都未可儲到足夠冰奶比囡囡.

想問2個幾月開始比她吃粥, 好唔好呢?


男爵府

積分: 7224


484#
發表於 08-1-16 15:54 |只看該作者
2個幾月食粥會否太早?亞b腸胃未可消化喎。量力而為去餵人奶,如果真係唔夠咪補d奶粉law。
我都係唔係好夠奶架,當我信心下跌時,我老公餵亞b一餐半餐奶粉,我休息夠,再黎埋身餵過,奶量又好似多番d喎...總之唔好放棄,但容許自己休息,唔好比自己咁大壓力!
加油
原文章由 zoe98chan 於 08-1-16 15:26 發表


你好勁呀! 我由早上8點幾起, 故意只喂一邊, 另一邊由得她谷奶, 谷到2,3點先去泵奶, 最多都係泵得3,4安. 其他時間都泵唔到 ( 不過其實我都無去泵, 只係感覺泵唔到, 因為由下午至第二日早上, 係會兩邊一齊埋身喂, 所 ...


男爵府

積分: 6482


485#
發表於 08-1-16 16:00 |只看該作者
原文章由 gogoMa 於 08-1-16 10:41 發表
hi
我而家每日係公司pump 3 次 加埋有大約 8-9oz 比bb 第二食(當然要補奶粉).

夜晚就返屋企埋身餵, 但係次次都趕唔切餵6:30 哥餐, 返到去 7-8點, 下一餐9:30, 都唔知pump 唔pump好??? 又驚8:00 bump 完, 9:30 無得 ...



咁多個鐘條片都唔full
可能真係唔多夠飽


複式洋房

積分: 397


486#
發表於 08-1-16 16:19 |只看該作者
有進步啦...經過多番嘗試,試左幾隻奶樽..我阿仔終於都肯食奶樽啦...佢真係好識歎呀...最終揀左最貴o個隻chu chu,先肯用!
不過,其實佢仍然係有d抗拒架,成日都兩頭擰,想搵阿媽,希望佢快d習慣啦!!


大宅

積分: 1414


487#
發表於 08-1-16 16:20 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 08-1-16 15:54 發表
2個幾月食粥會否太早?亞b腸胃未可消化喎。量力而為去餵人奶,如果真係唔夠咪補d奶粉law。
我都係唔係好夠奶架,當我信心下跌時,我老公餵亞b一餐半餐奶粉,我休息夠,再黎埋身餵過,奶量又好似多番d喎...總之唔好放棄,但容許自己 ...


係呀, 訓醒覺真係奶量都好d!


別墅

積分: 764


488#
發表於 08-1-17 09:31 |只看該作者
返左幾日工.. 覺得自己好似老左10年..
每日瞓得4/5個鐘.. 又要泵奶.. 又要餵阿囡..
放工返到屋企都8點幾.. 連陪阿囡玩的時間都無.. 好唔開心..
個人攰到連攞個泵出黎泵奶都無力..
有點想放棄呀.. :-(


男爵府

積分: 6482


489#
發表於 08-1-17 09:32 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-16 10:50 發表

咁其實你唔係窮奶媽喎.. 你4個鐘可以泵到多過8安..
我係7個鐘阿b無食.. 都係泵到12安.. 最多都係13安..
禽日開始返工.. 要係toilet泵奶.. 感覺好唔開心.. 但為左阿b有得食.. 都要努力頂落去..
呢家我一日泵三次. ...


我0個次可以泵到8安
因為之前0個餐冇比佢食咋 !!
我依架全日都係泵到260ml...最多280ml咋
即係8-9安多dd咋
係全日喎 !


男爵府

積分: 6482


490#
發表於 08-1-17 09:34 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-16 11:11 發表
睇番大家o既奶量,其實我都唔係窮得咁緊要... 起碼而家全日俾呀女埋身食之餘仲可以儲到10+安spare奶。
而家大仔細仔一日都係飲1至2次奶,每次6-8安不等... 希望再努力d,有望3寶一齊全人奶呀,哈哈 ...


三寶媽...你好勁呀


男爵府

積分: 6482


491#
發表於 08-1-17 09:37 |只看該作者
原文章由 zoe98chan 於 08-1-16 15:26 發表


你好勁呀! 我由早上8點幾起, 故意只喂一邊, 另一邊由得她谷奶, 谷到2,3點先去泵奶, 最多都係泵得3,4安. 其他時間都泵唔到 ( 不過其實我都無去泵, 只係感覺泵唔到, 因為由下午至第二日早上, 係會兩邊一齊埋身喂, 所 ...


2個幾月比佢食粥 ?
梗係唔好啦...太早啦
你咁得閒諗呢d不如抽多d時間
比心機泵多d仲好啦


男爵府

積分: 6482


492#
發表於 08-1-17 09:40 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-17 09:31 發表
返左幾日工.. 覺得自己好似老左10年..
每日瞓得4/5個鐘.. 又要泵奶.. 又要餵阿囡..
放工返到屋企都8點幾.. 連陪阿囡玩的時間都無.. 好唔開心..
個人攰到連攞個泵出黎泵奶都無力..
有點想放棄呀.. :-( ...


你呢個超級富媽媽
唔好放棄呀 !!
加油...比心機...支持你呀


男爵府

積分: 7224


493#
發表於 08-1-17 10:21 |只看該作者

我亞女好o力呀,開心c我

自己識戒夜奶,無需特訓,這幾晚飲奶時間:
大前晚:2200、0000、0530
前晚: 2230、0030、0600
昨晚:2300、0630(呢餐係我叫醒佢先飲)


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


494#
發表於 08-1-17 13:06 |只看該作者
3妹都戒左夜奶喇,都係呢幾晚既事,通常2300左右食完,就會訓到0530左右先食。

唉,好唔開心,3妹病左呀!話說二弟傷風,我都驚會惹到3妹,點知真係中招~!尋晚佢又鼻塞又有鼻水倒流,訓得好差,到食奶時又食到好辛苦...到今早我即刻同佢去睇兒科,醫生話其實唔食藥幾日後都會自己好番,唔使太擔心...我問佢點解全人奶都咁易病啦,佢話俾哥哥惹到都冇計,如果唔係我餵人奶,可能妹妹會病得更利害,仲叫我餵耐d唔好咁快停。

各位奶媽,大家都要俾心機!!
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


男爵府

積分: 7224


495#
發表於 08-1-17 13:19 |只看該作者
3妹sick左,一定好扭計,要辛苦媽咪了。人奶b有抗體,好快會好架喇。
原文章由 tsznok 於 08-1-17 13:06 發表
3妹都戒左夜奶喇,都係呢幾晚既事,通常2300左右食完,就會訓到0530左右先食。

唉,好唔開心,3妹病左呀!話說二弟傷風,我都驚會惹到3妹,點知真係中招~!尋晚佢又鼻塞又有鼻水倒流,訓得好差,到食奶時又食到好辛苦...到今早 ...


複式洋房

積分: 322


496#
發表於 08-1-17 14:13 |只看該作者

回覆 #3 余魚媽 的文章

之前既辛苦無白費囉~終於有覺好訓~

薯餅(我個仔)就無咁叻>< 佢而家11點食完4點幾就要再食,不過都比之前輕鬆


複式洋房

積分: 322


497#
發表於 08-1-17 14:17 |只看該作者
前幾日,我終於試過一個人揹住薯餅(我個仔)離開元朗,哈哈 都唔係想像中咁難。仲發現佢對出面既世界好有興趣,開始出門口唔係訓覺,係周圍望。不過上車後都係不敵睡魔~
不過揹完佢後腰骨痛左兩日~


大宅

積分: 1883


498#
發表於 08-1-17 16:29 |只看該作者
你地個個都好勤力.... ai... 我好懶呀.... 一次泵半個鐘多數都係得3-4安.... 冇心機呀... 呢幾日都冇泵...... 有時間就hea 同休息... 因為下星期返工喇...好想抖多d.... 希望返工迫到自己勤力d啦....
同埋又唔知亞女一餐要食幾多.... 我而家5安一支咋... 返咗工等奶奶餵吓睇吓佢食到幾多先得.....

仲有呀.... 我仲未買儲奶袋呀... d 奶樽得返2個spare 咋..... 呢個weekend 會去買儲奶袋...你地用邊隻架??? 好似boots 平d.... 唔知boots 係咪都可以直接駁落個泵度呢??


原文章由 phoebe_liu 於 08-1-17 09:32 發表


我0個次可以泵到8安
因為之前0個餐冇比佢食咋 !!
我依架全日都係泵到260ml...最多280ml咋
即係8-9安多dd咋
係全日喎 !


大宅

積分: 1883


499#
發表於 08-1-17 16:30 |只看該作者
真係好佩服+羡慕呀!!!!

原文章由 phoebe_liu 於 08-1-17 09:34 發表


三寶媽...你好勁呀


大宅

積分: 1883


500#
發表於 08-1-17 16:31 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-17 09:31 發表
返左幾日工.. 覺得自己好似老左10年..
每日瞓得4/5個鐘.. 又要泵奶.. 又要餵阿囡..
放工返到屋企都8點幾.. 連陪阿囡玩的時間都無.. 好唔開心..
個人攰到連攞個泵出黎泵奶都無力..
有點想放棄呀.. :-( ...


加油呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo