想生BB

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 2717


481#
發表於 14-9-18 06:55 |只看該作者
yanbeebee 發表於 14-9-18 00:33
都未嚟,仲有機會

今早驗了.. 完全白板..


大宅

積分: 2638


482#
發表於 14-9-18 06:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 papayau1118 於 14-09-17 發

原帖由 ChoMan 於 14-09-17 發表
喂喂!我都。。。
恭喜


男爵府

積分: 7778


483#
發表於 14-9-18 08:00 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-18+00:33+都

原帖由 02November 於 14-09-18 發表
今早驗了.. 完全白板..
我綠d都係白雪雪




男爵府

積分: 7778


484#
發表於 14-9-18 08:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanbeebee+於+14-09-17+發表D

原帖由 StraySheepy 於 14-09-18 發表
可能深色咗你唔覺啫,明天可能更深色呢!
btw原來bingo咗要戒嘅嘢食比我想像多好多,仲要冇得唱k, ...
我都唔知呀,又想忍手又忍唔住





男爵府

積分: 7778


485#
發表於 14-9-18 08:47 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-18+00:33+都

原帖由 02November 於 14-09-18 發表
今早驗了.. 完全白板..
你day幾呀




男爵府

積分: 7778


486#
發表於 14-9-18 08:52 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-18+00:33+都

原帖由 02November 於 14-09-18 發表
今早驗了.. 完全白板..
我決定唔驗啦,呢幾日好似癲婆咁,時不時拎住紅d綠d望,睇下綠d有無線,哄呀之類




別墅

積分: 612


487#
發表於 14-9-18 11:25 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

我都係,今日day 32...正常今日會M come ...但仲未,綠D又白過白雪,可能心情太緊張影響到M




男爵府

積分: 7123


488#
發表於 14-9-18 11:33 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

超準!今天m到了〜 下個用再努力!




大宅

積分: 1558


489#
發表於 14-9-18 11:51 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

大家可否幫我睇睇嗎??due day 18, 19/9, cycle 27-29, 5/9排,昨晚又偷驗紅d,竟然有少控,但今早綠d白雪雪,體溫前2天開始跌至36.4, 昨天又升至36.6, 個肚這2天都吾舒服扯扯下好似m痛,但又想嘔,腰開始有d痛,都吾知點??希望今個月成功
1411011884252.jpg


大宅

積分: 1558


490#
發表於 14-9-18 11:52 |只看該作者

引用:大家可否幫我睇睇嗎??due day 18, 19/9,

原帖由 yinyin2010 於 14-09-18 發表
大家可否幫我睇睇嗎??due day 18, 19/9, cycle 27-29, 5/9排,昨晚又偷驗紅d,竟然有少控,但 ...
今早綠d就白雪雪
1411012331323.jpg


男爵府

積分: 7778


491#
發表於 14-9-18 12:48 |只看該作者

引用:大家可否幫我睇睇嗎??due+day+18,+19/9,+

原帖由 yinyin2010 於 14-09-18 發表
大家可否幫我睇睇嗎??due day 18, 19/9, cycle 27-29, 5/9排,昨晚又偷驗紅d,竟然有少控,但 ...
紅d咁淺應該唔似中




大宅

積分: 2717


492#
發表於 14-9-18 12:52 |只看該作者
yanbeebee 發表於 14-9-18 08:47
你day幾呀
其實我平時28-30days一個cycle,不過我今個月遲左排卵,所以due day最遲應該系今日(day32 or 33)。我綠d同棒棒都冇缐,所以應該真係冇中。但m又未尼 :( 唔中我寧願快d 尼,因為我左plan next cycle食排卵約!!


大宅

積分: 2717


493#
發表於 14-9-18 12:54 |只看該作者
loonloonB 發表於 14-9-18 11:25
我都係,今日day 32...正常今日會M come ...但仲未,綠D又白過白雪,可能心情太緊張影響到M



...
Same here oh !! 其實我平時28-30days一個cycle,不過我今個月遲左排卵,所以due day最遲應該系今日(day32 or 33)。我綠d同棒棒都冇缐,所以應該真係冇中。但m又未尼 :( 唔中我寧願快d 尼,因為我左plan next cycle食排卵約!!


大宅

積分: 2717


494#
發表於 14-9-18 12:59 |只看該作者
wingxsunny 發表於 14-9-18 11:33
超準!今天m到了〜 下個用再努力!
一齊努力 <3


男爵府

積分: 5782


495#
發表於 14-9-18 14:59 |只看該作者
yinyin2010 發表於 14-9-18 11:51
大家可否幫我睇睇嗎??due day 18, 19/9, cycle 27-29, 5/9排,昨晚又偷驗紅d,竟然有少控,但 ...
咁淺色,應該是m前控!


男爵府

積分: 7778


496#
發表於 14-9-18 15:01 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-18+08:47+你d

原帖由 02November 於 14-09-18 發表
其實我平時28-30days一個cycle,不過我今個月遲左排卵,所以due day最遲應該系今日(day32 or 33)。我綠d同 ...
真係玩死人




大宅

積分: 1558


497#
發表於 14-9-18 16:28 |只看該作者

引用:Quote:yinyin2010 發表於 14-9-18 11:51 大

原帖由 cyffanny 於 14-09-18 發表
咁淺色,應該是m前控!
睇黎今個月又食白果


大宅

積分: 2717


498#
發表於 14-9-18 16:47 |只看該作者
yanbeebee 發表於 14-9-18 15:01
真係玩死人
你平時幾day一個cycle??


男爵府

積分: 7778


499#
發表於 14-9-18 16:48 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-18+15:01+真

原帖由 02November 於 14-09-18 發表
你平時幾day一個cycle??
30呀
同埋前個月小x左,所以梗加心急




大宅

積分: 2717


500#
發表於 14-9-18 16:56 |只看該作者
yanbeebee 發表於 14-9-18 16:48
30呀
同埋前個月小x左,所以梗加心急
你今天day29?? 你第幾個bb?? 我未有 bb..所以好想有

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo