在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20493


481#
發表於 08-7-24 11:58 |只看該作者
係呀,其實小朋友o既成長&學習階段切忌強迫or勉強佢地,否則好容易有反效果;呢個道理我其基本上好理解,但行動上我成日都好唔理性

原文章由 CottonCandy 於 08-7-23 23:25 發表
最近看了一篇Montessori教育文章, 其中提及'食飯氣氛'比'食量'更重要, 不要太勉強小朋友而令他們怕了食飯, 否則往後的日子更難!


侯爵府

積分: 20493


482#
發表於 08-7-24 11:59 |只看該作者
你就好啦,婆婆恨湊孫;酌婆都好鍾意小朋友,但佢更愛玩,所以叫佢湊孫無街去佢實唔肯,酌婆而家日日都好忙,又學跳舞又學寫字,得閒有去下做facial or spa,再唔係就同班auntie去整野食做義賣,真係忙過返工呀

再者,酌公唔係太喜歡小朋友,乖o既時候就當然no problem啦,但小朋友點會乖足24小時呢!!! 而且酌公成日話,dad & mom養大你地已經完左佢地o既責任,你地有仔女就要自己好好去養育佢地,唔好將責任推去別人身上,仔女係你地自己o既。

其實當年屋企環境唔算好,酌公當年將我比我"女麻""女麻"湊,就係眼見佢老人家好吃力,因為當時我grandma年紀都好大,所以酌公好後悔,覺得自己媽媽辛苦一生,到離開呢個世界都未能夠好好比佢享下福,反而要佢勞勞碌碌

所以佢地係堅決唔會幫我湊酌b

QUOTE:
原文章由 CottonCandy 於 08-7-23 23:39 發表
自從我上次去旅行, 交低囡囡比婆婆湊6日後(婆婆'恨'湊孫, 成日叫我去返工, 我個囡又好黐佢), 我決定以後都唔會再咁做! 婆婆係錫孫女, 但愛錫過度... 睇住電視+玩住玩具咁餵飯 (喺屋企係冇任何野, 自己食), 孫女要乜 ...


[ 本文章最後由 tupytupy 於 08-7-24 12:12 編輯 ]


侯爵府

積分: 20493


483#
發表於 08-7-24 12:16 |只看該作者
係呀,千其唔好成日o係小朋友面前講or做打打鬧鬧o既行為呀,佢地未明白,就會模仿同埋習慣用呢種行為去解決問題,所以我盡可能都係忍忍忍忍,忍到忍無可忍先出手,但之後會解釋返比佢聽我因咩事要打佢

原文章由 jjtseung 於 08-7-24 00:00 發表


佢地大佐真係好有自己主意, 我都唔勉強佢啦! 更加唔敢打佢, 因為佢已經學佐,呢兩日有時無端端講:"曵曵...打打..."仲真係輕輕打d野...mouth: 唉, 都是我的錯! 我而加要不停咁同佢講唔係打打... ...


侯爵府

積分: 20493


484#
發表於 08-7-24 12:17 |只看該作者
比汶汶笑到我碌地呀,佢真係好叻女,講得清楚學得快

原文章由 jjtseung 於 08-7-24 00:20 發表
我終於d起心肝來update我個blog!

近期的推介:
汶汶的爆笑"靓靓" (要開大音量)

http://hk.video.yahoo.com/video/video.html?id=965499


大宅

積分: 1404


485#
發表於 08-7-24 12:35 |只看該作者
Hi everyone:

好多謝大家.......

Vane 好彩無嚇到, 睡得ok..... 我就呆到依家.......

隻狗係好大隻.... 狗主也不能控制...... 她不停比街坊大鬧, 不停say sorry lor.......

我唔好彩!!!

隻手損左..... 皮外傷.....

全職媽點都要頂硬上!!!

[ 本文章最後由 vane@nana 於 08-7-24 13:21 編輯 ]


大宅

積分: 1404


486#
發表於 08-7-24 12:51 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-7-23 23:39 發表
自從我上次去旅行, 交低囡囡比婆婆湊6日後(婆婆'恨'湊孫, 成日叫我去返工, 我個囡又好黐佢), 我決定以後都唔會再咁做! 婆婆係錫孫女, 但愛錫過度... 睇住電視+玩住玩具咁餵飯 (喺屋企係冇任何野, 自己食), 孫女要乜 ...



我大肚時求媽幫我照顧vane, 佢不肯....... 工人又不好所以我自已來, 嗰時我細佬結緍, 細佬同我講話媽叫佢快啲生bb幫佢照顧, 点知我細佬結緍取消...... 我媽就成曰話要揍vane 啦! 不過我老公話唔洗啦多謝晒woo......

而且我媽也是只縱不教的..... 所以算了!


大宅

積分: 1404


487#
發表於 08-7-24 12:57 |只看該作者
原文章由 jjtseung 於 08-7-24 00:00 發表


佢地大佐真係好有自己主意, 我都唔勉強佢啦! 更加唔敢打佢, 因為佢已經學佐,呢兩日有時無端端講:"曵曵...打打..."仲真係輕輕打d野...mouth: 唉, 都是我的錯! 我而加要不停咁同佢講唔係打打... ...



係啊! 我女今朝連牙也不肯刷, 小小事就哭...... 我都覺得我女兒越來越想test大人的底線...... 這時期真係要好小心......


大宅

積分: 1404


488#
發表於 08-7-24 12:58 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-24 12:16 發表
係呀,千其唔好成日o係小朋友面前講or做打打鬧鬧o既行為呀,佢地未明白,就會模仿同埋習慣用呢種行為去解決問題,所以我盡可能都係忍忍忍忍,忍到忍無可忍先出手,但之後會解釋返比佢聽我因咩事要打佢

...




我都在學習中...... 要忍.......


大宅

積分: 1404


489#
發表於 08-7-24 13:02 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-24 11:55 發表
呵呵~~k1我已經想比酌b返全日喇,無眼睇呀 (just kidding )



酌b今年報名未呀?


大宅

積分: 1404


490#
發表於 08-7-24 13:08 |只看該作者
原文章由 CottonCandy 於 08-7-23 23:42 發表
HoiYau媽媽, 下週三可以嗎?

PI clubhouse + 天台野餐:

Jul 30 (Wed) -heiyee, 逸希, 汶汶, 酌媽

仲有冇其他媽媽參加呀?

如果啲黑氣離開我...... 我必定參加!!!


大宅

積分: 1404


491#
發表於 08-7-24 13:19 |只看該作者
原文章由 jjtseung 於 08-7-23 23:54 發表


我都係比人講得多+身邊朋友的實例+想生多個兼顧唔到, 所以先決定比汶汶返全日! 汶汶同朋友一齊玩真係同自己一個獨處時唔同晒!



坦白講, 我真係覺得汶汶好聰敏, 學習好快, 求知欲強的話快些上學, 學多些生活規律好好多........

希望妳快啲做人成功啊!


大宅

積分: 3401


492#
發表於 08-7-24 14:55 |只看該作者
vane,
真係好驚喎!
下星期一齊玩下啦....等vane都開心下.
如果可以唔好帶呀女去返個見到狗的地方住, 等佢平穩d之後再同佢講下, 等佢唔好因為咁怕左小動物.


大宅

積分: 3401


493#
發表於 08-7-24 15:03 |只看該作者
唔好打小朋友, 我都十分同意, 我只會因為食飯之類先會打下. 同埋最近學習少d同佢say no, 試下解釋下又或者用第二種方法講, 因為我看過一d文章話, 小朋友只會係佢識講同表達自己時反映番晒出來, 同大人say no no, 叫東做西.
逸希依家未係好係咁, 我只怕佢大多少少識講野時就第一句就say no no!


大宅

積分: 3842


494#
發表於 08-7-24 17:13 |只看該作者
7 月 30 日沒問題. 食物方面想自己一人拉準備一份簡簡單單定叫外送呢

生態行, 我落去看下poster 先.


大宅

積分: 3842


495#
發表於 08-7-24 17:18 |只看該作者
mavis,

如果你覺得 11:30am 太早食, 可以遲 D 都得, 我只是怕遲 d 會熱, 小朋友沒胃口食 jia....


伯爵府

積分: 15067


496#
發表於 08-7-24 20:17 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-24 11:59 發表
你就好啦,婆婆恨湊孫;酌婆都好鍾意小朋友,但佢更愛玩,所以叫佢湊孫無街去佢實唔肯,酌婆而家日日都好忙,又學跳舞又學寫字,得閒有去下做facial or spa,再唔係就同班auntie去整野食做義賣,真係忙過返工呀

再者,酌公唔 ...


雖然恨湊孫, 不過比老人家湊真係問題多多! 佢地又辛苦, 我地又勞氣!

酌婆真識享受生活! 汶婆汶公都中意自己係大陸的生活... 不過要佢地來幫手, 佢地都好盡心盡力, 不過每個人的睇法都唔同, 佢地成日都瞞住我縱汶汶, 成日話, 佢咁細mud都唔識...


伯爵府

積分: 15067


497#
發表於 08-7-24 20:27 |只看該作者
原文章由 HoiYauBB 於 08-7-24 17:13 發表
7 月 30 日沒問題. 食物方面想自己一人拉準備一份簡簡單單定叫外送呢
生態行, 我落去看下poster 先.

唉... 我偷懶唔帶野啦! 我驚路程長易變壞!
仲有, 唔知有無bus由港島過去呢?


伯爵府

積分: 15067


498#
發表於 08-7-24 20:30 |只看該作者
原文章由 vane@nana 於 08-7-24 13:19 發表
坦白講, 我真係覺得汶汶好聰敏, 學習好快, 求知欲強的話快些上學, 學多些生活規律好好多........

希望妳快啲做人成功啊!


我需要d時間自我調節下身體先! 呢排太忙, 搞到我飲多佐汽水, 食多佐無益野!


伯爵府

積分: 15067


499#
發表於 08-7-24 20:54 |只看該作者
原文章由 vane@nana 於 08-7-24 12:57 發表

係啊! 我女今朝連牙也不肯刷, 小小事就哭...... 我都覺得我女兒越來越想test大人的底線...... 這時期真係要好小心......

BB最興一時一樣! mouth:

我覺得汶汶同我&汶爸在一齊的時候會驕些, 希望玩到癲... 不過, 同姐姐/老師等一齊就定好多, 肯坐定, 肯睇書等玩些較靜態的野!
果日問院長, 佢話, that's why老師教同媽媽教係會有唔同!

講真, 未到入學果一刻, 我都好難想像到我的心情會係點... 不過, 頭頭1/2星期係適應期, 唔會返全日...


伯爵府

積分: 15067


500#
發表於 08-7-24 20:55 |只看該作者
原文章由 vane@nana 於 08-7-24 12:51 發表
我大肚時求媽幫我照顧vane, 佢不肯....... 工人又不好所以我自已來, 嗰時我細佬結緍, 細佬同我講話媽叫佢快啲生bb幫佢照顧, 点知我細佬結緍取消...... 我媽就成曰話要揍vane 啦! 不過我老公話唔洗啦多謝晒woo... ...

你媽係埋重男輕女呢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo