自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


翡翠宮

積分: 87467


481#
發表於 15-7-13 16:26 |只看該作者

引用:Quote:小manman 發表於 15-7-13 16:05 係無

原帖由 jacklcl4 於 15-07-13 發表
唔覺=.=
但我覺得你所講GE 好多都OUT of topic
我一路都係針對你同呢件事黎講,仲問左你好多關於你、茶水阿姐、你公司的政策……的問題,只係你一直無答~


翡翠宮

積分: 87467


482#
發表於 15-7-13 16:28 |只看該作者

引用:Quote:小manman 發表於 15-7-13 16:05 係無

原帖由 jacklcl4 於 15-07-13 發表
唔覺=.=
但我覺得你所講GE 好多都OUT of topic
我對我身邊識的人奶媽感到無奈姐,唔係對你呢件事,所以你唔覺係正常的~


子爵府

積分: 13188


483#
發表於 15-7-13 16:30 |只看該作者
小manman 發表於 15-7-13 10:04
之前都唔覺,但見到佢鬧同佢持相反意見的jm,所用的言詞同語氣,真心覺得佢都非善類,成件事唔似係佢口中所 ...
係樓主同秘書講明係用黎泵奶,但唔知秘書有無同admin講明係用黎泵奶,牙齒印有可能係秘書留落...


翡翠宮

積分: 87467


484#
發表於 15-7-13 16:36 |只看該作者

引用:Quote:小manman 發表於 15-7-13 10:04 之前

原帖由 AJW2010 於 15-07-13 發表
係樓主同秘書講明係用黎泵奶,但唔知秘書有無同admin講明係用黎泵奶,牙齒印有可能係秘書留落...:zombie ...
咁我就真係唔清楚,因為我真係想了解哂成件事先再比意見,但真係問左好多個問題又問好多次,樓主都無答~

但我又見佢有答撐佢的jm,又見佢有時間鬧唔撐佢的jm,偏偏就無時間答d jm問題~

呢個係我質疑樓主講野的真確性~

佢擺明依架就嬲我質疑佢所講的野,但事實我真有好多疑問,我根本無從了解成件事,誰是誰非~



大宅

積分: 1881

分享愛


485#
發表於 15-7-13 16:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+AJW2010+於+15-07-13+發表係

原帖由 小manman 於 15-07-13 發表
咁我就真係唔清楚,因為我真係想了解哂成件事先再比意見,但真係問左好多個問題又問好多次,樓主都無答~

...
I hd answered u all the questions




珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


486#
發表於 15-7-13 16:37 |只看該作者

回覆:公司茶水阿姐叫我去廁所泵奶

我公司book左個room係入面食飯都仲得
我公司個姐姐幾好
好明白你既無奈


子爵府

積分: 11551


487#
發表於 15-7-13 16:38 |只看該作者
其實樓主應該都唔係串, 唔係火既人, 連茶水呀姐都唔怕佢, 茶水姐都惡過佢, 有時都幾冇面, 驚都唔驚下, 亙相尊重大家都有好處, 有時有秘書既中層並唔係人人想像中高人一等囉


子爵府

積分: 13188


488#
發表於 15-7-13 16:42 |只看該作者
小manman 發表於 15-7-13 16:36
咁我就真係唔清楚,因為我真係想了解哂成件事先再比意見,但真係問左好多個問題又問好多次,樓主都無答~

...
算啦,樓主有高人幫佢解決咗件事,又係bk發洩完,祝佢happy bumping算啦.


子爵府

積分: 12002


489#
發表於 15-7-13 16:46 |只看該作者

回覆:公司茶水阿姐叫我去廁所泵奶

我覺得樓主係公司泵完奶掉垃圾落垃圾筒好正常喎。清潔ee職責就係清潔,有垃圾就清潔架喇,除非公司有規定阿姐放工後同事唔可以掉垃圾係垃圾筒啦。。。如果唔係阿姐真係冇權唔比你掉,什至要爆房。可能就係呢個阿姐唔支持餵人奶啦。如果唔係冇理由得1,2舊垃圾就爆人。其實公司都有人開ot,一定有人掉食物包裝等既垃圾既情況架,唔通阿姐又要罵佢地?其實係個別有啲阿姐問題姐,有啲阿姐真係好衰架。明明冇得罪佢地。


翡翠宮

積分: 87467


490#
發表於 15-7-13 17:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小manman 於 15-07-13 發表咁

原帖由 jacklcl4 於 15-07-13 發表
I hd answered u all the questions
你只係答左我幾條問題咋,之前我問左好多,你都無答,不過,都唔緊要喇,反正你秘書幫你解決左問題,事實的真確性都唔再重要了~

反正都唔關我事,係我太認真吧了~


大宅

積分: 4806


491#
發表於 15-7-13 19:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tingtingword+於+15-07-12+發

本帖最後由 tingtingword 於 15-7-13 19:51 編輯
原帖由 belgiumchoco 於 15-07-13 發表
咁同樣道理,飲完奶茶咖啡鮮奶抹咀抹台既紙巾,都要自己掉出街(掉出街臭街外人就得??),否則掉係公司垃 ...

大前提樓主都無講張紙巾有幾多奶。如果我倒瀉奶茶抹完枱有張幾濕下嘅紙巾我真係會掉去pantry (如果姐姐未掉垃圾) 或沖去廁所。我自己會咁做囉,每個人思想不同,衛生意識不同,亦好難講誰對誰錯。

我只想講,大家同事,咪大家讓一步囉,一件好簡單的事而己。人奶媽們,大家討論下姐,唔好太激動,太激動影響奶量唔抵丫!




已刪除用户

積分: 42578


492#
發表於 15-7-13 19:12 |只看該作者

引用:根據以往bk經驗,一個純呻或投訴post可以去

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 42578


493#
發表於 15-7-13 19:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 belgiumchoco 於 15-07-13 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15758


494#
發表於 15-7-13 21:46 |只看該作者

引用:+本帖最後由+tingtingword+於+15-7-13+19:5

原帖由 tingtingword 於 15-07-13 發表
本帖最後由 tingtingword 於 15-7-13 19:51 編輯
我諗樓主唔會日日倒瀉一支奶啦,泵過奶既都會知人奶幾珍貴,點會咁大意




伯爵府

積分: 15758


495#
發表於 15-7-13 21:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jacklcl4+於+15-07-13+發表唔

原帖由 小manman 於 15-07-13 發表
我一路都係針對你同呢件事黎講,仲問左你好多關於你、茶水阿姐、你公司的政策……的問題,只係你一直無答~ ...
公司政策唔係人人都講得出,有好多公司係含糊不清,我係幾間上市公司做,即使係support餵人奶,都唔會black and white寫咩房可以book幾時book點book,只係你有需要時可以借用。system上從來唔會有個option寫reason係for 泵奶。咁樓主講唔出又幾奇?你又有冇需要前前後後話佢咁多次唔答?答左你既問題,除左係你自己清晰左之外,對樓主既問題有冇幫助?如果冇又為咩嘈人咁耐?




翡翠宮

積分: 87467


496#
發表於 15-7-13 22:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小manman 於 15-07-13 發表我

原帖由 belgiumchoco 於 15-07-13 發表
公司政策唔係人人都講得出,有好多公司係含糊不清,我係幾間上市公司做,即使係support餵人奶,都唔會black ...
咁佢開得post都係想人比意見佢,但我唔想隨便就下定論去話茶水阿姐or佢唔啱,有疑問,問清楚好正常~

我係問左好多次佢都無答,令我根本唔清楚成件事究竟係咪真係如佢所講個阿姐咁樣,佢唔清楚公司的政策係唔奇,奇就奇在佢選擇答問到姐,如佢答我唔清楚公司的政策,都叫做有答,起碼我知佢唔知,我就唔會再問~

如你咁講,個個比意見既,實際上都幫唔到樓主架喇!!

你依架咁話我都係對樓主的問題無幫助架喎,咁你又講既~


伯爵府

積分: 16822


497#
發表於 15-7-13 22:50 |只看該作者

引用:我覺得樓主係公司泵完奶掉垃圾落垃圾筒好正

原帖由 小小葉 於 15-07-13 發表
我覺得樓主係公司泵完奶掉垃圾落垃圾筒好正常喎。清潔ee職責就係清潔,有垃圾就清潔架喇,除非公司有規定阿 ...
咪係,如果只可以喺指定時間掉垃圾,駛咩請in house?外判得啦,做得公司就預左stand by…


別墅

積分: 987


498#
發表於 15-7-13 23:02 |只看該作者

回覆:公司茶水阿姐叫我去廁所泵奶

何必拙拙迫人呢




水晶宮

積分: 56409


499#
發表於 15-7-13 23:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jacklcl4+於+15-07-11+發表因

原帖由 elong 於 15-07-11 發表
哇咁衰!
叫佢有本事就掉左個垃圾桶,
等人無得掉
好野!我公司以前有個亞姐真係攞走左啲垃圾桶唔俾人掉垃圾全部人掉去同一個垃圾桶



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


別墅

積分: 987


500#
發表於 15-7-13 23:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+belgiumchoco+於+15-07-13+發

原帖由 小manman 於 15-07-13 發表
咁佢開得post都係想人比意見佢,但我唔想隨便就下定論去話茶水阿姐or佢唔啱,有疑問,問清楚好正常~

我係 ...
太執著了,姊妹




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo