懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3097


481#
發表於 08-8-26 11:54 |只看該作者
原文章由 susanna_sze 於 08-8-26 11:38 發表
時間過得真係快啦, 話咁也~~禮研~~今日已經滿月啦

上星期六我地提早幫佢擺滿月, 一枱親友, 一枱朋友

昨日就搵人幫佢做左立體手腳仔
http://www.hongkonghand.com/baby.html ...

咁你join左邊只呀?????6個月個個好似幾好喎,不過好似貴左d~

媽咪:cindy~  大女:boey~ 細女:coey~


大宅

積分: 3097


482#
發表於 08-8-26 11:56 |只看該作者
原文章由 meimeimami 於 08-8-26 11:54 發表
我早排因為bb黃所以轉食奶粉幾日(香港雪印, 因為在醫院食開), 都有粒粒屎的出現, 後來轉返全人奶就無事, 你會唔會考慮日本奶粉, 好似話無咁熱氣的

...
知唔知邊只好d呀咁???係咪得雪印同森x2只???

媽咪:cindy~  大女:boey~ 細女:coey~


大宅

積分: 3097


483#
發表於 08-8-26 12:10 |只看該作者
原文章由 meimeimami 於 08-8-26 11:54 發表
我早排因為bb黃所以轉食奶粉幾日(香港雪印, 因為在醫院食開), 都有粒粒屎的出現, 後來轉返全人奶就無事, 你會唔會考慮日本奶粉, 好似話無咁熱氣的

...

我生完第5日,宜家開始有d谷奶...諗緊喂唔喂d人奶比呀b好........? 頭一日我係比人奶呀b,不過我一d奶都無,第2日我驚呀b餓咪比左奶粉佢飲囉,之後佢就唔肯再飲人奶了,可能係我無奶啦........

媽咪:cindy~  大女:boey~ 細女:coey~
lokyee129 該用戶已被刪除

484#
發表於 08-8-26 12:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

lokyee129 該用戶已被刪除

485#
發表於 08-8-26 12:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1920


486#
發表於 08-8-26 12:30 |只看該作者
唔係o架,冇奶都試吓埋身餵,可以刺激多o的奶o架!


原文章由 cindychs 於 08-8-26 12:10 發表

我生完第5日,宜家開始有d谷奶...諗緊喂唔喂d人奶比呀b好........? 頭一日我係比人奶呀b,不過我一d奶都無,第2日我驚呀b餓咪比左奶粉佢飲囉,之後佢就唔肯再飲人奶了,可能係我無奶啦.... ...
Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~


大宅

積分: 2821


487#
發表於 08-8-26 12:33 |只看該作者
日本奶粉有好多隻架, 你可參考 http://www.birth.hk/catalog/blank_template.php?tpl=go_080507P

我就買了森永, 我知我地呢到都有一班mami都係買呢隻, 你可去卓越買一罐試下先

原文章由 cindychs 於 08-8-26 11:56 發表
知唔知邊只好d呀咁???係咪得雪印同森x2只???


大宅

積分: 2562


488#
發表於 08-8-26 12:51 |只看該作者
原文章由 cindychs 於 08-8-26 11:54 發表

咁你join左邊只呀?????6個月個個好似幾好喎,不過好似貴左d~


我揀左二手二腳, 因為佢遲d又有新產品, 昨日佢話九、十月會有個新網, 到時我會再睇下佢的新產品, 尋日先到佢有個新的水晶, 都有d心郁郁架, 不過成千幾蚊, 要再考慮下
利媽媽:SUSANNA (亞SU)    利爸爸:CHRIS
利BB: NATALIE (邋遢妹、妮妮)


大宅

積分: 2562


489#
發表於 08-8-26 12:54 |只看該作者
原文章由 cindychs 於 08-8-26 11:56 發表
知唔知邊只好d呀咁???係咪得雪印同森x2只???


我bb一出院就同佢轉森永, 因為佢太細粒, 等佢腸胃好d, 健康院的醫生都話佢lee個size, 增磅得好好

森永~對腸胃好
雪印~食左會白d, 皮膚靚d
利媽媽:SUSANNA (亞SU)    利爸爸:CHRIS
利BB: NATALIE (邋遢妹、妮妮)


大宅

積分: 2821


490#
發表於 08-8-26 13:24 |只看該作者
開頭係無架, 我都係第五日先上奶的, 唔好放棄呀, 按摩多d o丫, 有幫助的, 再唔係就試下泵出來

原文章由 cindychs 於 08-8-26 12:10 發表

我生完第5日,宜家開始有d谷奶...諗緊喂唔喂d人奶比呀b好........? 頭一日我係比人奶呀b,不過我一d奶都無,第2日我驚呀b餓咪比左奶粉佢飲囉,之後佢就唔肯再飲人奶了,可能係我無奶啦.... ...


大宅

積分: 4063


491#
發表於 08-8-26 13:37 |只看該作者

回覆 #24 CherryB 的文章

我個B呢排開始每餐之后瞓粒幾鐘左右就醒.琴晚仲過份. 10點至食完3oz(我地隔3hr餵一餐每餐3oz).點知佢11點半係咁嘈.結果沖40ml比佢頂下癮啦.飲完又眼仔碌碌跟住又扭計.. 結果12點半比埋60ml比佢飲. 至肯瞓咋...
我個小b跟醫院暫時食香港雪印. d便便都ok.黃色一條條架.見佢食得ok所以都無諗住轉另一隻奶粉.


男爵府

積分: 5810


492#
發表於 08-8-26 13:38 |只看該作者
我囝囝塊面有粒粒,係唔係奶粉熱氣呢?琴日開始煲金銀花,白菊花俾佢沖涼,希望快d冇事啦...
我囝囝又係夜晚好精神,又扭計,起初都有俾奶咀佢,點知食咗兩日,就成日嘔奶,媽咪就話唔好俾佢食奶咀...攪到琴日扭計到兩點...點算好...


別墅

積分: 556


493#
發表於 08-8-26 13:39 |只看該作者
原文章由 cindychs 於 08-8-26 12:10 發表

我生完第5日,宜家開始有d谷奶...諗緊喂唔喂d人奶比呀b好........? 頭一日我係比人奶呀b,不過我一d奶都無,第2日我驚呀b餓咪比左奶粉佢飲囉,之後佢就唔肯再飲人奶了,可能係我無奶啦.... ...

開始時係無咩奶, 要加奶粉, 但一定要比bb刺激下先會越來越多嫁, 一定要試多d, 唔好咁快放棄, 勤力d餵多d, 就一定會成功啦!
仲有, 要飲多d湯水or奶


公爵府

積分: 25694


494#
發表於 08-8-26 13:47 |只看該作者
我隻b都係晚晚扭計, 好多時都仲加埋全日扭計...........
琴晚11點半食完奶奶, 扭來扭去都唔訓, 佢老豆湊住佢湊到差唔多點幾先訓, 中間飲奶, 換片咩都出齊......跟住2點幾又喊醒, 好彩工人起身餵奶俾佢飲, 我發現如果無左工人我可以癲左, 不過不幸地小b亦都俾工人縱壞左.........成日扭成日喊.......一訓醒就喊喊喊...

原文章由 文狄 於 08-8-26 13:37 發表
我個B呢排開始每餐之后瞓粒幾鐘左右就醒.琴晚仲過份. 10點至食完3oz(我地隔3hr餵一餐每餐3oz).點知佢11點半係咁嘈.結果沖40ml比佢頂下癮啦.飲完又眼仔碌碌跟住又扭計.. 結果12點半比埋60ml比佢飲. 至肯瞓咋...
我個 ...


公爵府

積分: 25694


495#
發表於 08-8-26 13:50 |只看該作者
我最初都無咩, 奶奶仲話餓死佢粒孫.......只有低頭餵奶粉囉, 不過試下試下餵, 依家起碼都可以次次餵下, 雖然唔知佢食幾多, 不過你都可以之後pump下出黎, 俾阿b做存貨, 我最初咪又係連10ml都pump唔到出黎, 試試下就有架啦

原文章由 vitaminC+E 於 08-8-26 13:39 發表

開始時係無咩奶, 要加奶粉, 但一定要比bb刺激下先會越來越多嫁, 一定要試多d, 唔好咁快放棄, 勤力d餵多d, 就一定會成功啦!
仲有, 要飲多d湯水or奶 ...


男爵府

積分: 8804


496#
發表於 08-8-26 14:22 |只看該作者
文狄 / frender / ah mei / nochoice,
真係大家都有呢個bb夜晚扭計問題喎 !! 我都唔明點解會咁,我有時會日頭攪阿仔,唔俾佢瞓咁多,但唔係次次都俾我攪到佢,佢眼瞓起上嚟,真係攪極都唔醒。我都晚晚攪阿仔到點幾才瞓呢 !! 而且我已係餵奶粉,食完4oz都扭,我唔敢俾佢再食,怕食得太多 !!

cindy,
我阿仔食森永,你可以試下轉呢隻,我一出院返屋企,就同阿仔轉左,都ok喎 !!
不過,你順產,真係試下泵多d人奶,應該會泵多d就會有多d架 !!

gumgum,
好掛住你呀 ! 咁耐唔見你,你b囡好有份量喎 !! 不過,你最緊要休息夠呀 !!


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


497#
發表於 08-8-26 14:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6876


498#
發表於 08-8-26 14:55 |只看該作者
嘟嘟嘟嘟~~恭喜晒bbkar~~
岩岩收到bbkar既sms,
佢順產生左仔仔, 重3.25 kg,
佢痛左30幾個鐘呀~~


大宅

積分: 2562


499#
發表於 08-8-26 14:57 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-8-26 14:22 發表
文狄 / frender / ah mei / nochoice,
真係大家都有呢個bb夜晚扭計問題喎 !! 我都唔明點解會咁,我有時會日頭攪阿仔,唔俾佢瞓咁多,但唔係次次都俾我攪到佢,佢眼瞓起上嚟,真係攪極都唔醒。我都晚晚攪阿仔到點幾才瞓呢 !! ...


健康院姑娘教,

例如你bb食奶時間係3點、6點、9點、12點, 若果佢地係餐與餐之間扭眼瞓or扭肚餓, 咁就千萬不要再開奶比佢地, 因為你地再開奶比bb, 佢的心理時鐘永遠都唔識應, 姑娘話應該要開水比佢地飲, 雖然奶粉已經有水的成份, 但白開水任何時候都係健康之源, 水都可以令bb有少少飽肚,

其bb都識分係奶定係水, 我有時開d水比bb飲, 見到佢個樣都好搞笑架, bb個表情都唔同左, 佢知道lee唔係奶, 但都會照飲, 有時飲完會瞓覺, 有時飲完唔再哭, 其實都係滿足佢心靈~~我都係用lee個方法, bb宜家都習慣左, 定時定候3, 6, 9, 12, 宜家滿月我都準備開始幫佢戒夜奶~~
利媽媽:SUSANNA (亞SU)    利爸爸:CHRIS
利BB: NATALIE (邋遢妹、妮妮)


大宅

積分: 1920


500#
發表於 08-8-26 15:09 |只看該作者
我亞b呢幾日都係咁,日頭有幾次喊到唔收聲,昨晚又係10:30左右,喊到唔收聲,抱佢都係咁喊,已經唔係肚餓,又肯定唔係肚痛,佢成日好驚咁,我o地研究左一輪,唔知係咪農曆7月14有關,決定去買粒玉比佢!



原文章由 文狄 於 08-8-26 13:37 發表
我個B呢排開始每餐之后瞓粒幾鐘左右就醒.琴晚仲過份. 10點至食完3oz(我地隔3hr餵一餐每餐3oz).點知佢11點半係咁嘈.結果沖40ml比佢頂下癮啦.飲完又眼仔碌碌跟住又扭計.. 結果12點半比埋60ml比佢飲. 至肯瞓咋...
我個 ...
Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo