心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


481#
發表於 08-10-28 09:20 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-10-28 09:19 發表
各位早~

早早早
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


珊瑚宮

積分: 104756


482#
發表於 08-10-28 09:20 |只看該作者
原文章由 梓軒媽咪 於 08-10-28 09:20 發表


我對佢好好呢


珊瑚宮

積分: 104756


483#
發表於 08-10-28 09:21 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-10-28 09:19 發表
各位早~

早呀


公爵府

積分: 25050


484#
發表於 08-10-28 09:22 |只看該作者
原文章由 梓軒媽咪 於 08-10-28 09:20 發表

早早早

整咩咁驚?


公爵府

積分: 25050


485#
發表於 08-10-28 09:22 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-28 09:21 發表

早呀

咁驚, 講我是非?!


珊瑚宮

積分: 104756


486#
發表於 08-10-28 09:22 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-10-28 09:22 發表

整咩咁驚?

你一早流流係到音雲畢色咁,個個都京啦


珊瑚宮

積分: 104756


487#
發表於 08-10-28 09:23 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-10-28 09:22 發表

咁驚, 講我是非?!

我唔講人是非,我最多叫人去8呀


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


488#
發表於 08-10-28 09:23 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-28 09:20 發表

我對佢好好呢

一早就豬啦~
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


珊瑚宮

積分: 104756


489#
發表於 08-10-28 09:24 |只看該作者
原文章由 梓軒媽咪 於 08-10-28 09:23 發表

一早就豬啦~

我對你都好好呀

我一早約你星期六下午BK見,我個日全日都唔敢行開呀


公爵府

積分: 25050


490#
發表於 08-10-28 09:25 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-28 09:22 發表

你一早流流係到音雲畢色咁,個個都京啦

我係倦到零雲出左肖麻!


珊瑚宮

積分: 104756


491#
發表於 08-10-28 09:25 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-10-28 09:25 發表

我係倦到零雲出左肖麻!

但係唔似呀


公爵府

積分: 25050


492#
發表於 08-10-28 09:25 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-28 09:23 發表

我唔講人是非,我最多叫人去8呀

今日有咩8?


公爵府

積分: 25050


493#
發表於 08-10-28 09:26 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-28 09:25 發表

但係唔似呀

係咩?!


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


494#
發表於 08-10-28 09:26 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-10-28 09:22 發表

整咩咁驚?

我暈暈地炸,不過自己又8攪到整醒左個仔.
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


珊瑚宮

積分: 104756


495#
發表於 08-10-28 09:27 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-10-28 09:25 發表

今日有咩8?

早10幾個POST比左條LINK阿牛啦

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1810427&extra=page%3D1

呢到啦


珊瑚宮

積分: 104756


496#
發表於 08-10-28 09:27 |只看該作者
原文章由 梓軒媽咪 於 08-10-28 09:26 發表

我暈暈地炸,不過自己又8攪到整醒左個仔.

咁大鑊


公爵府

積分: 25050


497#
發表於 08-10-28 09:28 |只看該作者
原文章由 梓軒媽咪 於 08-10-28 09:26 發表

我暈暈地炸,不過自己又8攪到整醒左個仔.

你仔又係好醒訓? 我大b係,
每次起身去wc都比佢捉到!


公爵府

積分: 28330

畀面勳章


498#
發表於 08-10-28 09:35 |只看該作者
咁米帶埋佢一齊all 囉, 咪5水怕佢尿濕張床囉
原文章由 熹媽咪 於 08-10-28 09:28 發表

你仔又係好醒訓? 我大b係,
每次起身去wc都比佢捉到!
[img][/img]


公爵府

積分: 28330

畀面勳章


499#
發表於 08-10-28 09:36 |只看該作者
哇. 咁多字 有排溫
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-28 09:27 發表

早10幾個POST比左條LINK阿牛啦

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1810427&extra=page%3D1

呢到啦
[img][/img]


公爵府

積分: 25050


500#
發表於 08-10-28 09:36 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-28 09:27 發表

早10幾個POST比左條LINK阿牛啦

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1810427&extra=page%3D1

呢到啦

8完, 唔該比比~
衣家d細路真係恐怖!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo