時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   6


子爵府

積分: 13203


481#
發表於 19-9-10 00:26 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-10 00:24
我話既
5年前啦
以前有朋友做左警察黎變哂

你都唔係第一日出黎做野 ,唔好咁天真啦,各行各業都要埋堆,我出黎做野 ,師傅教落 ,首先學做人啊


男爵府

積分: 8383


482#
發表於 19-9-10 00:26 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-10 00:25
無野好講
原來想和平討論
換黎惡議攻擊

黎黎去去都係個個


男爵府

積分: 8383


483#
發表於 19-9-10 00:28 |只看該作者
summerDDa 發表於 19-9-10 00:24
唔該你 亦多謝你 因為 狗係一 個 好中心 嘅寵物 但而家 畀你哋呢班人 去污染咗 如果你同我講 警犬 我會覺 ...

我唔同你討論了,ok? 我唔想同你拗
麻煩你唔好覆我
你個fd都咬住唔放, 唔知覆得邊個


別墅

積分: 640


484#
發表於 19-9-10 00:28 |只看該作者
tiffany0620 發表於 19-9-10 00:24
你回頭看看有市民比示威者打!機場幾十人打一個警察!其實什麼暴力人人也不想看到!
...

機場件事
個警察最有冇斷手斷腳,邊度傷左
但示威者俾人捉左
警察就私刑打到人斷手斷腳

點解要私刑
唔係要放去法院去判咩


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


485#
發表於 19-9-10 00:28 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-10 00:25
無野好講
原來想和平討論
換黎惡議攻擊

你有幻覺啊,邊個攻擊你啊,攻擊緊你老友係真,無攻擊你,唔好老屈ok
●▽●●0●●﹏●●︿●


別墅

積分: 640


486#
發表於 19-9-10 00:30 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 00:28
你有幻覺啊,邊個攻擊你啊,攻擊緊你老友係真,無攻擊你,唔好老屈ok

你自己睇番講既野喇
自打嘴巴

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


男爵府

積分: 8383


487#
發表於 19-9-10 00:30 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 00:25
你污蔑警察我就攻擊你

咁咪係囉, 低質
所以話你以為bk你大哂,bk有边條例話唔撑警要預左人攻擊架,話我知?


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


488#
發表於 19-9-10 00:30 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-10 00:25
你真係short得好緊要,我無話暴徒有錯, 你咁鍾意睇我啲嘢你唔該你睇下我有冇講
什麼叫污蔑警察,我不滿都 ...

無人要你覺得我好,你污蔑警察,我肯定噴你,人渣
●▽●●0●●﹏●●︿●


別墅

積分: 640


489#
發表於 19-9-10 00:31 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 00:28
你有幻覺啊,邊個攻擊你啊,攻擊緊你老友係真,無攻擊你,唔好老屈ok

有分裂就睇醫生啦


男爵府

積分: 8383


490#
發表於 19-9-10 00:31 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 00:28
你有幻覺啊,邊個攻擊你啊,攻擊緊你老友係真,無攻擊你,唔好老屈ok

你係對家都攻擊㗎啦, 唔好扮曬嘢


男爵府

積分: 6622


491#
發表於 19-9-10 00:32 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-9 23:57
你可以睇返我唔支持暴力, 亦都贊成 破壞者要拉,我埋怨的係警察過份暴力,
唔該你唔好開口埋口叫我做垃圾 ...

其實 看你嘅留言 即使 你有 或者 曾經有少許 黃絲嘅心態、 但 也看得出 你是有修養 只不過 是政見不同 但如果 你有這樣嘅心態 你就應該多啲看 兩邊嘅新聞 就會比較 清晰啲 同冇咁多疑問 同猜疑


男爵府

積分: 8383


492#
發表於 19-9-10 00:32 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 00:30
無人要你覺得我好,你污蔑警察,我肯定噴你,人渣

咁其實你係咪買起咗呢度?? 講嚟講去


禁止訪問

積分: 7265


493#
發表於 19-9-10 00:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5916

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


494#
發表於 19-9-10 00:32 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-9 23:45
咁你612普白色衫喎

所有事都有兩面,有句說話叫逆地而處

白色控訴我屋企發生過,但無傷及無辜
果一刻唔好受
但我依家會明白
所以我更加接受唔到暴力抗爭
從未適應這份工


別墅

積分: 640


495#
發表於 19-9-10 00:32 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 00:30
無人要你覺得我好,你污蔑警察,我肯定噴你,人渣

你講完又唔應

唔好拉底香港人質素


男爵府

積分: 8383


496#
發表於 19-9-10 00:32 |只看該作者
summerDDa 發表於 19-9-10 00:32
其實 看你嘅留言 即使 你有 或者 曾經有少許 黃絲嘅心態、 但 也看得出 你是有修養 只不過 是政見不同 但 ...

好謝建議


男爵府

積分: 8383


497#
發表於 19-9-10 00:33 |只看該作者
summerDDa 發表於 19-9-10 00:32
其實 看你嘅留言 即使 你有 或者 曾經有少許 黃絲嘅心態、 但 也看得出 你是有修養 只不過 是政見不同 但 ...

多謝你嘅建議


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


498#
發表於 19-9-10 00:33 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-10 00:30
你自己睇番講既野喇
自打嘴巴

句句都係覆你啊,你盲加,講左啦,攻擊緊你老友JJ,唔係你,你上身啊,定係你兩個係同一個人啊
●▽●●0●●﹏●●︿●


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


499#
發表於 19-9-10 00:34 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-10 00:32
咁其實你係咪買起咗呢度?? 講嚟講去

買起呢度,你仲可以係度吠,on居居
●▽●●0●●﹏●●︿●


別墅

積分: 640


500#
發表於 19-9-10 00:35 |只看該作者
Nicolechim 發表於 19-9-10 00:32
所有事都有兩面,有句說話叫逆地而處

白色控訴我屋企發生過,但無傷及無辜

其實無人想有暴力出現

所以大家放下成見
退一步諗
點樣可以回去可愛既香港

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo