家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   0


象牙宮

積分: 213532

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


481#
發表於 09-8-6 18:32 |只看該作者
如果係閒錢, 我覺得可以擺下先, 我覺得810唔係咁差喎!

(個人意見)


男爵府

積分: 6235


482#
發表於 09-8-7 11:52 |只看該作者
現在0.295


男爵府

積分: 6235


483#
發表於 09-8-7 15:58 |只看該作者
各位姊姐:為何沒人提#810,是否太傷心


侯爵府

積分: 20044

好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


484#
發表於 09-8-7 16:20 |只看該作者
#810, 今日算好紮實.


大宅

積分: 3714


485#
發表於 09-8-7 16:23 |只看該作者
原帖由 諺諺mum 於 09-8-7 16:20 發表
#810, 今日算好紮實.


同意, 其他細價股跌到無影, 佢都企定0.295/0.3, 可能真係好似andy話齋, 啲莊家收緊貨啦, 希望下星期有機會0.32走到


複式洋房

積分: 440


486#
發表於 09-8-7 17:52 |只看該作者
唔洗太傷心.. 股票實有升有跌, 唔好嚇靚ADNY呀,你又好耐疚架拉..
原帖由 chun01 於 09-8-7 15:58 發表
各位姊姐:為何沒人提#810,是否太傷心


大宅

積分: 2779


487#
發表於 09-8-7 17:53 |只看該作者
明天抖抖啦 (星期六呀), 星期一實爆升
原帖由 chun01 於 09-8-6 16:46 發表
對,明天再爆升,再set0.32


男爵府

積分: 5793

認識瑞士牛牛第一回


488#
發表於 09-8-7 17:57 |只看該作者
now is not relative to Andy la, so Andy no need to worry about it, Andy as us to buy at 0.31 and higher is 0.34, we have chance to sell but we didn't, so it is not your problem, Andy, don't worry, it is our greedy now:>

原帖由 TarekMama 於 09-8-7 17:52 發表
唔洗太傷心.. 股票實有升有跌, 唔好嚇靚ADNY呀,你又好耐疚架拉..


子爵府

積分: 13242


489#
發表於 09-8-8 01:26 |只看該作者
ANDY哥,前幾日去左旅行,所以仲未放貨,下星期係咪要走貨呀?請教路。THANKS!!
***南無阿彌陀佛***


大宅

積分: 3539


490#
發表於 09-8-8 15:50 |只看該作者
我都咁話, 睇琴日個跌巿, 佢都可以企定定, 依家個心反而冇咁驚呢隻, 星期一一定會升番上去, set0.32 放 都唔駛蝕bank charge
原帖由 廿廿 於 09-8-7 16:23 發表


同意, 其他細價股跌到無影, 佢都企定0.295/0.3, 可能真係好似andy話齋, 啲莊家收緊貨啦, 希望下星期有機會0.32走到


禁止訪問

積分: 10893


491#
發表於 09-8-9 16:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6235


492#
發表於 09-8-9 19:22 |只看該作者
原帖由 apsm 於 09-8-9 16:52 發表
我係 $0.305入的
希望可以聽日 $0.325 out la




唉, 我都係0.305
我都希望聽日810乖乖地上上上! 聽教聽話
大家向住0.325出發


大宅

積分: 3539


493#
發表於 09-8-10 09:56 |只看該作者
早晨呀~~~

依家個價0.295 , 好似唔係好郁咁 ~~~
原帖由 chun01 於 09-8-9 19:22 發表


唉, 我都係0.305
我都希望聽日810乖乖地上上上! 聽教聽話
大家向住0.325出發


男爵府

積分: 6107


494#
發表於 09-8-10 10:15 |只看該作者
原帖由 sallymama 於 09-8-10 09:56 發表
早晨呀~~~

依家個價0.295 , 好似唔係好郁咁 ~~~


0.315啦
皆さん、こんにちは......我係居住於日本的C9仔.
閒時鐘意炒下股, 上網shopping.
願望係提早退休唔駛做(即係C6發達)....發夢中.ハハハハ


大宅

積分: 3539


495#
發表於 09-8-10 10:16 |只看該作者

回覆 1# sallymama 的文章

0.31 啦 ~~~


男爵府

積分: 8100


496#
發表於 09-8-10 10:44 |只看該作者
又回番~.~


男爵府

積分: 6107


497#
發表於 09-8-10 11:37 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-8-10 10:44 發表
又回番~.~


0.30, 有升好過無升, 每日升一格就得.

#317廣船, 以前都係毫子股, 後尾高峰期去過HK$60, 而家都有$17左右
#119保利, 以前曾經都係毫子股, 後來高峰期去過HK$12左右, 而家都徘徊响HK$7.

如果#810有朝一日都升去個位數字, 我地就發達, 大家比D耐性.
皆さん、こんにちは......我係居住於日本的C9仔.
閒時鐘意炒下股, 上網shopping.
願望係提早退休唔駛做(即係C6發達)....發夢中.ハハハハ


男爵府

積分: 8100


498#
發表於 09-8-10 11:40 |只看該作者
原帖由 mrsdoh 於 09-8-10 11:37 發表


0.30, 有升好過無升, 每日升一格就得.

#317廣船, 以前都係毫子股, 後尾高峰期去過HK$60, 而家都有$17左右
#119保利, 以前曾經都係毫子股, 後來高峰期去過HK$12左右, 而家都徘徊响HK$7.

如果#810有朝一日都升去個 ...


我都由佢擺下先啦 不過都想呻下 升咁多 佢都唔升 衰仔
係囉 13/08 係唔係有消息?


男爵府

積分: 6107


499#
發表於 09-8-10 12:01 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-8-10 11:40 發表


我都由佢擺下先啦 不過都想呻下 升咁多 佢都唔升 衰仔
係囉 13/08 係唔係有消息?


好似話陸東要變股東之一??? 陸東係乜水??
#810又打回原形無升跌.
其實今日由0.295升到0.315都算升好多, 會唔會今日又係最後一次逃生機會
皆さん、こんにちは......我係居住於日本的C9仔.
閒時鐘意炒下股, 上網shopping.
願望係提早退休唔駛做(即係C6發達)....發夢中.ハハハハ


男爵府

積分: 8100


500#
發表於 09-8-10 12:04 |只看該作者
原帖由 mrsdoh 於 09-8-10 12:01 發表


好似話陸東要變股東之一??? 陸東係乜水??
#810又打回原形無升跌.
其實今日由0.295升到0.315都算升好多, 會唔會今日又係最後一次逃生機會



如果呢2日都係升到呢個位 我諗我都係走啦
因為等得太耐啦/.\

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo