ymc2727 寫道:
car man,
我要send 您呢句嘢比華健睇!
琴日去jusco先又同佢炒完一輪
佢大聲話我, 我大聲過佢咁鬧番佢
坐響架車入面, 鬥大聲
[quote]
CarMan 寫道:
我係唔會同隻佬去買架,
佢係到係買唔到野.
Valeriemama 寫道:
fish ma
好明白你, 因我好多時同條八公去買野都會發生
佢先會企係我身邊哦我問我買完未, 跟手面黑好唔老 like 問我走得未, 再跟手就係大家都黑哂面想開拖, 所以我 E 家係唔會同我老公去買野, 阻住哂
[quote]
ymc2727 寫道:
car man,
我要send 您呢句嘢比華健睇!
琴日去jusco先又同佢炒完一輪
佢大聲話我, 我大聲過佢咁鬧番佢
坐響架車入面, 鬥大聲
[quote]
CarMan 寫道:
我係唔會同隻佬去買架,
佢係到係買唔到野.