在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23932


481#
發表於 05-5-18 14:56 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

WHY NOT????
Cathyneo 寫道:
我諗住開個新account,好似嗰個人咁del左之前的post,一於由頭黎過,你地話可行嗎?
cathy


侯爵府

積分: 23932


482#
發表於 05-5-18 14:57 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

亞HEAD出TRIP,亞四我LUNCH HOUR都服待緊佢呀 [quote]
wingcc 寫道:
栗子媽.......今日不知道游左去邊


伯爵府

積分: 17559


483#
發表於 05-5-18 14:57 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

Cathyneo
我諗住開個新account,好似嗰個人咁del左之前的post,一於由頭黎過,你地話可行嗎?...................如果有心check i.t.一樣知部腦去過邊,去左幾耐。


大宅

積分: 1725


484#
發表於 05-5-18 15:04 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

wensi 寫道:
Emily_bb
改過個名冇咁易認得, 咁點改呀, 我都想知................pm 版主law or pm 大巨,大不了開新a/c
>>>>>都你一個好方法. 等我諗諗先


子爵府

積分: 10930


485#
發表於 05-5-18 15:05 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

唔該曬栗子媽媽,

呢間係地庫嘛? :-P

栗子媽媽 寫道:
我係紅磡商場內間 ANOTHER ONE 做
200幾
OK啦
間野好細,得兩個人做野
拔5會屈買野同加COURSE羅
PHONE: 23309894
樹頭婆 ABBY[quote]
wingcc 寫道:
各位mami,

有冇紅磡做facial有好介紹呀?
[/quote]


子爵府

積分: 10930


486#
發表於 05-5-18 15:22 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

[quote]
Cathyneo 寫道:
我諗住開個新account,好似嗰個人咁del左之前的post,一於由頭黎過,你地話可行嗎?............沒問題,一定得啦!

或者你可以自己帶部電腦返工,就不怕有人搞你部腦啦


侯爵府

積分: 23932


487#
發表於 05-5-18 15:25 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

美心斜對面 (係黃埔新村GE紅磡商場,5好去錯廣場呀)
佢有電子銷同門口有閉路TV
SECURITY冇問題[quote]
wingcc 寫道:
唔該曬栗子媽媽,

呢間係地庫嘛? :-P


子爵府

積分: 10930


488#
發表於 05-5-18 15:27 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子媽媽,

我真係以爲紅磡廣場 :-(

栗子媽媽 寫道:
美心斜對面 (係黃埔新村GE紅磡商場,5好去錯廣場呀)
佢有電子銷同門口有閉路TV
SECURITY冇問題[quote]
wingcc 寫道:
唔該曬栗子媽媽,

呢間係地庫嘛? :-P


侯爵府

積分: 23932


489#
發表於 05-5-19 01:03 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

你一問係咪地庳我就估到啦 [quote]
wingcc 寫道:
栗子媽媽,

我真係以爲紅磡廣場 :-(


侯爵府

積分: 23932


490#
發表於 05-5-19 09:25 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

今日我第一


子爵府

積分: 10930


491#
發表於 05-5-19 09:59 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

~~~

早晨


男爵府

積分: 7378


492#
發表於 05-5-19 10:38 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

早晨


子爵府

積分: 10930


493#
發表於 05-5-19 11:43 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

各位mami,

有什麽好旅行地點提供,費用hk$1,000左右?


侯爵府

積分: 23932


494#
發表於 05-5-19 11:45 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

國內短線啦
帶5帶bb去
wingcc 寫道:
各位mami,

有什麽好旅行地點提供,費用hk$1,000左右?


子爵府

積分: 10930


495#
發表於 05-5-19 11:56 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

bk 日日都有幾次pk


子爵府

積分: 10930


496#
發表於 05-5-19 11:57 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

我霖住帶埋bb一齊去

栗子媽媽 寫道:
國內短線啦
帶5帶bb去[quote]
wingcc 寫道:
各位mami,

有什麽好旅行地點提供,費用hk$1,000左右?
[/quote]


侯爵府

積分: 23932


497#
發表於 05-5-19 12:03 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

bb咁細要回家你就想c
黃金海岸啦
[quote]
wingcc 寫道:
我霖住帶埋bb一齊去


子爵府

積分: 10930


498#
發表於 05-5-19 12:06 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!


bb咁細要回家你就想c........不會挂,bb出借有得玩,應該不會扭返屋企,有爸媽在身邊哦。

黃金海岸啦........團門黃金海岸,甘近?



子爵府

積分: 10930


499#
發表於 05-5-19 12:20 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

我想問問各位mami,你地仔仔囡囡會不會好順灘甘比你地清潔他地個鼻鼻加,我囡囡就好難搞,我試過買d“噴鼻”返來比她用,試過一次,她不中意比我噴,每次見我有所行動,就“逃”走,反抗得好犀利,哎,每次看到她槎個鼻流鼻血,就覺得心痛,霖起呢個問題,就覺得頭痛,你地有什麽好ga方法教下我 :cry:


侯爵府

積分: 23932


500#
發表於 05-5-19 12:22 |只看該作者

Re: 住係紅磡,土瓜灣的在職媽媽,大家入來傾下!

栗子都要扭回家呀,你個仲咁細
我個friend仲堅去長隆,點知個仔病+扭回家,第二朝即打道回府,走人
wingcc 寫道:

bb咁細要回家你就想c........不會挂,bb出借有得玩,應該不會扭返屋企,有爸媽在身邊哦。

黃金海岸啦........團門黃金海岸,甘近?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo