想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 4981


481#
發表於 11-3-16 10:21 |只看該作者
MimiKwan,

我琴晚都係叫C6幫我.... 我...唔得呀!!

原帖由 MimiKwan 於 11-3-15 19:35 發表
我都係第1次塞咋.如果真係dry.你濕濕你隻中指,塞得幾入得幾入.我塞到中指再入唔倒為止>


大宅

積分: 4981


482#
發表於 11-3-16 10:28 |只看該作者
的士太,

我又無聽過連續做會增加機會率喎~

你幾時check bingo呀? 唔好咁灰啦... 因為紅d唔一定準呀!

原帖由 的士太 於 11-3-16 09:12 發表
唉 ... 我平時M前都有淺線架 ... 呢2日都係咁淺 ......
我已打定輸數, 今早連藥都無塞了

如果今個月失敗, 我老公話嚟緊呢個月唔去做iui了...慘

其實大家知唔知係連續做成功機會先會增加定係點架 ?

...


大宅

積分: 4069

畀面勳章


483#
發表於 11-3-16 10:39 |只看該作者
有道理, 似係 , 等我下次見董e生問吓佢先
hey, MimiKwan,
我想問下book政府星期6可以去登記嗎?我星期一至五都要返工呀..我有封董医生信係比瑪丽的, 是否要去瑪丽度先可以登記?

原帖由 MimiKwan 於 11-3-15 19:37 發表
會唔會dodo時子宮收縮,所以唔主張補飛?


大宅

積分: 4069

畀面勳章


484#
發表於 11-3-16 10:43 |只看該作者
mimikwan
其實好多分泌唔代表唔得, 你唔好自己嚇自己啦, 加油呀!!

原帖由 MimiKwan 於 11-3-15 19:40 發表
我呢個星期六都係iui後第15日.不過我諗呢幾日會mc.因為依家好多分泌....好慘好唔開心呀.


大宅

積分: 4981


485#
發表於 11-3-16 10:47 |只看該作者
bobolily,

我琴日買左料, 今晚可以飲黨蔘北奇湯, 依個湯好似係補氣.

你琴晚有無浸腳呀? 我一路睇more, 一路浸, 熱熱地好舒服~


大宅

積分: 4069

畀面勳章


486#
發表於 11-3-16 10:56 |只看該作者
sa80,
琴晚我都有浸腳呀, 我浸左15分鍾, 今晚又再浸先 :)
你買湯包定自己拾料? 你大大ok未? 我估飲左會好d. 我尋晚都飲左北奇湯補補呢!
唔知点解我呢兩日個肚都脹住痛痛哋呀, 你又有冇乜感覺?

原帖由 sa80 於 11-3-16 10:47 發表
bobolily,

我琴日買左料, 今晚可以飲黨蔘北奇湯, 依個湯好似係補氣.

你琴晚有無浸腳呀? 我一路睇more, 一路浸, 熱熱地好舒服~


大宅

積分: 1138


487#
發表於 11-3-16 11:25 |只看該作者
我係 3月5日放精的, 今日係放精後第11日, 醫生叫我3月21日 check bingo .... 都灰咗8成架喇 .....

原帖由 sa80 於 11-3-16 10:28 發表
的士太,

我又無聽過連續做會增加機會率喎~

你幾時check bingo呀? 唔好咁灰啦... 因為紅d唔一定準呀!


大宅

積分: 4981


488#
發表於 11-3-16 11:29 |只看該作者
我自己執呀~ 因為紅碌堂好鹹, 我飲過一次. 自己煲唔係好貴, d料$100到係兩次份量.

我依兩日都飲奶奶, 好d囉~ 我以前日日朝早要飲咖啡, 如果唔係一到晏就兩三點, 我都好似夢遊咁, 個腦轉唔, c6話一定要我開始飲奶, 唔準我飲咖啡. 唉... 我已經介得好清架啦~ 唔飲凍野, 無雪糕, 無魚生... 如果咁都感動唔到個天, 真係好慘.....

我完全無feel, d肚谷谷既感覺, 星期一已經開始慢慢消失....

原帖由 bobolily 於 11-3-16 10:56 發表
sa80,
琴晚我都有浸腳呀, 我浸左15分鍾, 今晚又再浸先 :)
你買湯包定自己拾料? 你大大ok未? 我估飲左會好d. 我尋晚都飲左北奇湯補補呢!
唔知点解我呢兩日個肚都脹住痛痛哋呀, 你又有冇乜感覺?

...


大宅

積分: 4981


489#
發表於 11-3-16 11:42 |只看該作者
的士太,

我問過醫生大衛唔一定準架, 因為depends on 尿既濃度, 而濃度次次都會唔同. 一日未見m小姐, 一日仲有機會!!

但你c6點解話下個cycle唔做iui呢?

原帖由 的士太 於 11-3-16 11:25 發表
我係 3月5日放精的, 今日係放精後第11日, 醫生叫我3月21日 check bingo .... 都灰咗8成架喇 .....


大宅

積分: 4134


490#
發表於 11-3-16 11:50 |只看該作者
今日d13去咗醫生度照旦,右邊無旦,左邊有兩粒1.2(cm定mm?)嘅旦,仲有一粒細嘅,醫生話呢粒可以唔理,但醫生話1.2唔夠大,要1.8先得,佢唔贊成我打針,話而家打作用不大,會晒錢,佢叫我星期六返去再照,如果到時夠1.8就幫我打破卵針,但因為第二日係星期日放唔到精,所以今個月要自己開工喎!醫生叫我今晚做一次同老公放一放d精,等星期六d精新鮮d,點解樣樣嘢都咁唔順利嘅?


大宅

積分: 4069

畀面勳章


491#
發表於 11-3-16 11:54 |只看該作者
sa80,
其實我都想飲奶, 但飲完成日個肚都咕咕吓, 仲會想大大, 我驚自己唔受得肚瀉, 做完iui就唔敢再飲

原帖由 sa80 於 11-3-16 11:29 發表
我自己執呀~ 因為紅碌堂好鹹, 我飲過一次. 自己煲唔係好貴, d料$100到係兩次份量.

我依兩日都飲奶奶, 好d囉~ 我以前日日朝早要飲咖啡, 如果唔係一到晏就兩三點, 我都好似夢遊咁, 個腦轉唔, c6話一定要我開始飲奶, ...


大宅

積分: 4134


492#
發表於 11-3-16 11:54 |只看該作者
我想問下各位飲/食乜可以令旦旦大得快d架?


大宅

積分: 4069

畀面勳章


493#
發表於 11-3-16 11:59 |只看該作者
史迪仔
你喺邊度做iui? 我在仁安做的, 剛剛13/3/2011星期日做o家, 照計sunday都有得做?!

原帖由 史迪仔 於 11-3-16 11:50 發表
今日d13去咗醫生度照旦,右邊無旦,左邊有兩粒1.2(cm定mm?)嘅旦,仲有一粒細嘅,醫生話呢粒可以唔理,但醫生話1.2唔夠大,要1.8先得,佢唔贊成我打針,話而家打作用不大,會晒錢,佢叫我星期六返去再照,如果到時夠1.8就幫我打破卵針,但因為第 ...


大宅

積分: 4981


494#
發表於 11-3-16 12:02 |只看該作者
史廸仔,

飲雞精!

原帖由 史迪仔 於 11-3-16 11:54 發表
我想問下各位飲/食乜可以令旦旦大得快d架?


大宅

積分: 4981


495#
發表於 11-3-16 12:05 |只看該作者

回覆 491# bobolily 的文章

奶製品唔係人人受得, 正常人一星期只可以飲5-6日. 我就隔日囉~


大宅

積分: 1138


496#
發表於 11-3-16 12:16 |只看該作者
sa80,
咁我今晚都塞返藥先喇 ... 唔該晒 ~
我老公話醫生做咗都幫唔到, 自己再試下喎, 我就諗住咁自己dodo一個月, 之後再嚟一次囉 (一來格個月可以比身體休息下, 二來都順下老公意, 比佢話下事 ... 一個月咁多囉)

史廸仔,
我自己就飲雞精可以谷大啲卵, 不過見有啲人又話唔得, 得唔得好睇個人, 真係要搵一個月試一次先知對自己 work 唔 work ...


大宅

積分: 4134


497#
發表於 11-3-16 13:04 |只看該作者
我搵蘇惠林醫生做架!佢地星期日唔開,醫生話化驗所都唔開架!而家唯有希望星期六旦旦夠1.8可以打破卵針,之後靠自己會中啦!

原帖由 bobolily 於 11-3-16 11:59 發表
史迪仔
你喺邊度做iui? 我在仁安做的, 剛剛13/3/2011星期日做o家, 照計sunday都有得做?!


大宅

積分: 4134


498#
發表於 11-3-16 13:08 |只看該作者
sa80 & 的士太,

以前我有排卵性出血,上年我試過飲雞精,點知果個月出血量多咗d,所以我估雞精唔係咁啱我飲啦!唔知乳酪得唔得呢?


複式洋房

積分: 242


499#
發表於 11-3-16 13:57 |只看該作者
Bobolily,
OI 是誘發排卵, 一樣要食藥和打針, 分別是自己dodo.
我over 40 了, 所以一係快, 一係放棄,
我飲牛奶也會肚瀉, 還是不要飲吧

MimiKwan,
我也有很多分泌, 這是失敗的徵狀嗎?
你是否19/3 check bingo?

的士太,
是否格cycle 自己做更好?
我19/3 check bingo, 得吾得都要通知醫生,
到時或者要決定跟著如何了


大宅

積分: 4981


500#
發表於 11-3-16 14:12 |只看該作者
的士太,

乖啦~ 根據我朋友仔解釋塞藥同打安胎針, 係當我地已經成功懷孕咁做~ 做左無壞, 如果有咩依郁搞到唔安樂, 就無謂啦! 係唔係?

原帖由 的士太 於 11-3-16 12:16 發表
sa80,
咁我今晚都塞返藥先喇 ... 唔該晒 ~
我老公話醫生做咗都幫唔到, 自己再試下喎, 我就諗住咁自己dodo一個月, 之後再嚟一次囉 (一來格個月可以比身體休息下, 二來都順下老公意, 比佢話下事 ... 一個月咁多囉)

史 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo