想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3315


481#
發表於 11-7-26 14:07 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-26 08:50
體溫,分泌,紅d係點?
體溫比m時期高了, 已經好多日都有分泌, 不過唔係拉絲, 紅d就白雪雪...


大宅

積分: 3315


482#
發表於 11-7-26 14:08 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-26 09:57
我岩岩終於到左喇!都話溫度準嫁啦!
係呀, 體溫係呢方面真係好準!!!


大宅

積分: 3315


483#
發表於 11-7-26 14:09 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-26 13:37
我喺網上睇, 話排之前會低跌溫度, 跌完就高溫…
係架, 排之前一日會跌一跌, 如果第2日一升返就係已經排左架喇...


男爵府

積分: 6375


484#
發表於 11-7-26 14:32 |只看該作者
Cruby 發表於 11-7-26 14:09
係架, 排之前一日會跌一跌, 如果第2日一升返就係已經排左架喇...

咁即係要高溫前dodo…. 一高溫就可以休息…?


其實排卵係旦旦由卵巢出嚟嗰一下, 定係點?



大宅

積分: 3315


485#
發表於 11-7-26 22:54 |只看該作者
本帖最後由 Cruby 於 11-7-26 23:15 編輯
siuangel1 發表於 11-7-26 14:32
咁即係要高溫前dodo…. 一高溫就可以休息…?
其實排卵係旦旦由卵巢出嚟嗰一下, 定係點? ...

最健康既丁丁可以係5分鐘內游到子宮頸跟旦旦會合, 旦旦排出後可以最長有3日壽命, 所以排左旦旦3日內都仲有可能受精, 所以照理論排左旦旦之後3日都要dodo去增加機會。

旦旦由卵巢排出就是排卵, 而旦旦由卵巢排出直至受精再去到子宮開始著床需時約6-10日。


男爵府

積分: 6375


486#
發表於 11-7-27 00:31 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+Cruby+於+11-7-26+23:15+

原帖由 Cruby 於 11-07-26 發表
本帖最後由 Cruby 於 11-7-26 23:15 編輯
但旦旦喺子宮已經唔能夠受精,不是嗎?




大宅

積分: 3315


487#
發表於 11-7-27 07:55 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-27 00:31
但旦旦喺子宮已經唔能夠受精,不是嗎?
但由輸卵管到子宮約要3日。


子爵府

積分: 10259


488#
發表於 11-7-27 08:32 |只看該作者

引用:Quote:bear88+發表於+11-7-26+08:35+下個cy

原帖由 K.K.NG 於 11-07-26 發表
我岩岩終於到左喇!都話溫度準嫁啦!
我今曰跌啦!36.54 應該今日到!




大宅

積分: 2708


489#
發表於 11-7-27 09:07 |只看該作者
終於紅d到手! 今個cycle可以開始用!
想請教係咪要深粗到指標線先係24-48小時後排卵?定係開始有淺線就要Dodo?


男爵府

積分: 6375


490#
發表於 11-7-27 09:10 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

我今日day46, temp 36.1, 依然低溫中,昨晚分泌又多咗d.................. 好無奈




子爵府

積分: 10404


491#
發表於 11-7-27 09:57 |只看該作者
bear88 發表於 11-7-27 08:32
我今曰跌啦!36.54 應該今日到!

唔緊要啦,今個cycle一齊繼續努力啦!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 3315


492#
發表於 11-7-27 13:28 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-27 09:10
我今日day46, temp 36.1, 依然低溫中,昨晚分泌又多咗d.................. 好無奈



...
46日... 你要加油呀!!!!!!!


男爵府

積分: 7674


493#
發表於 11-7-27 13:42 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-27 09:10
我今日day46, temp 36.1, 依然低溫中,昨晚分泌又多咗d.................. 好無奈



...

係咪就排喇?


男爵府

積分: 6375


494#
發表於 11-7-27 14:18 |只看該作者
cruby, rcbaby... 我估呢個星期尾… 因為我全個6月冇排過…. 但計返cycle 30-32, 我係個個月尾ar……

Day 46…………. 我自己都O晒咀…..v___________________v


男爵府

積分: 6375


495#
發表於 11-7-27 15:40 |只看該作者
以下係我由day1到而家嘅record… 幫幫眼… (12/6係day1)… cycle幾多我都唔知, 今個cycle唔normal ar (normally cycle 30-32 ga)…. Maybe this cycle too stressed…

D1, 36.7
D2, 36.2
D3, 36.2
D4, 36.2
D5, 36.1
D6, 36.2
D7, 36.3
D8, 36.5
D9, 36.1
D10, 36.2
D11, 36.2
D12, 36.1
D13, 36.1
D14, 36.7
D15, 36.3
D16, 36.2
D17, 36.2
D18, 36.2
D19, 36.2
D20, 36.3
D21, 36.2
D22, 36.3
D23, 36.1
D24, 36.3
D25, 35.9
D26, 36.3
D27, 36.2
D28, 36.4
D29, 36
D30, 36.1
D31, 36.3
D32, 36.4
D33, 36.1
D34, 36
D35, 36.3
D36, 36.3
D37, 36.2
D38, 36.1
D39, 36.6
D40, 36
D41, 36.1
D42, 36.3 (開始有分泌)
D43, 36.2 (有分泌)
D44, 36.2 (有分泌)
D45, 35.9 (有分泌)
D46, 36.1 (有分泌)

但紅d係由一路得淺線………


子爵府

積分: 10259


496#
發表於 11-7-27 18:38 |只看該作者

引用:Quote:bear88+發表於+11-7-27+08:32+我今曰

原帖由 K.K.NG 於 11-07-27 發表
唔緊要啦,今個cycle一齊繼續努力啦!
正式day 1




子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


497#
發表於 11-7-27 18:53 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-7-27+09:10+我

原帖由 rcbaby 於 11-07-27 發表
係咪就排喇?
乜有分泌會黎m架?死囉,我呢兩日都有,不過今日至Day23咋




大宅

積分: 3575


498#
發表於 11-7-27 19:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rcbaby+於+11-07-27+發表係咪

原帖由 ilovedogs322 於 11-07-27 發表
乜有分泌會黎m架?死囉,我呢兩日都有,不過今日至Day23咋
要係拉絲分泌先係呀




男爵府

積分: 6375


499#
發表於 11-7-27 19:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilovedogs322+於+11-07-27+發

原帖由 izumiwai 於 11-07-27 發表
要係拉絲分泌先係呀
拉絲分泌唔係排卵咩?




男爵府

積分: 6375


500#
發表於 11-7-27 19:48 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

各位JM,苦等咗46日,終於到我喇!!!!! 希望我唔係眼花或者發夢啦!!! 旦旦,你終於肯出嚟喇
myphoto.jpg




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo