立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3315
siuangel1 發表於 11-7-26 08:50 體溫,分泌,紅d係點?
K.K.NG 發表於 11-7-26 09:57 我岩岩終於到左喇!都話溫度準嫁啦!
siuangel1 發表於 11-7-26 13:37 我喺網上睇, 話排之前會低跌溫度, 跌完就高溫…
男爵府
積分: 6375
Cruby 發表於 11-7-26 14:09 係架, 排之前一日會跌一跌, 如果第2日一升返就係已經排左架喇...
咁即係要高溫前dodo…. 一高溫就可以休息…?
其實排卵係旦旦由卵巢出嚟嗰一下
siuangel1 發表於 11-7-26 14:32 咁即係要高溫前dodo…. 一高溫就可以休息…? 其實排卵係旦旦由卵巢出嚟嗰一下, 定係點? ...
原帖由 Cruby 於 11-07-26 發表 本帖最後由 Cruby 於 11-7-26 23:15 編輯
siuangel1 發表於 11-7-27 00:31 但旦旦喺子宮已經唔能夠受精,不是嗎?
子爵府
積分: 10259
原帖由 K.K.NG 於 11-07-26 發表 我岩岩終於到左喇!都話溫度準嫁啦!
積分: 2708
積分: 10404
bear88 發表於 11-7-27 08:32 我今曰跌啦!36.54 應該今日到!
唔緊要啦,今個cycle一齊繼續努力啦!
siuangel1 發表於 11-7-27 09:10 我今日day46, temp 36.1, 依然低溫中,昨晚分泌又多咗d.................. 好無奈 ...
積分: 7674
原帖由 K.K.NG 於 11-07-27 發表 唔緊要啦,今個cycle一齊繼續努力啦!
積分: 10065
原帖由 rcbaby 於 11-07-27 發表 係咪就排喇?
積分: 3575
原帖由 ilovedogs322 於 11-07-27 發表 乜有分泌會黎m架?死囉,我呢兩日都有,不過今日至Day23咋
原帖由 izumiwai 於 11-07-27 發表 要係拉絲分泌先係呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy