夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 22858


481#
發表於 05-10-20 13:05 |只看該作者

Re: 遲早實死響老公手上........

angelmak,
你唔可以再心軟啦!!!!遲早佢會打c 你架...


複式洋房

積分: 135


482#
發表於 05-10-20 14:34 |只看該作者

Re: 遲早實死響老公手上........

Angelmak
為左個女同埋自己, 拎多啲勇氣出來! OK ?
你都唔想個女受傷ka!


大宅

積分: 2474


483#
發表於 05-10-20 18:59 |只看該作者

Re: 遲早實死響老公手上........

各位:

這兩日我因忙於家事無上來看,點知一看就見到
ANGEL單野……。

我真係好難過~~妳地咪睇佢張相好似好堅強、好惡
咁~~其實佢真係一個很弱小既女孩子黎架!佢又感
情豐富喎,好容易就會眼紅紅的……。

唉~~佢個人真係好心軟架……。我已電聯了她,明
天同佢既朋友一起睇屋了,希望多個人,會好D~~。

佢個衰佬真係賤人黎架~~連我都覺得這是個難以忍
受既男人……。之前第一次見到時,有我這個外人面
前,都要對隹個老婆黑口黑面,真係難為ANGEL忍佢
咁耐……。


子爵府

積分: 14569


484#
發表於 05-10-20 19:21 |只看該作者

Re: 遲早實死響老公手上........

臭吉妈咪and quincy121hk:
wah!!!!以為你失綜呀!!! :-( :-( :-( 担心到無覺瞓!!! :-( :-( :-( 見番你個心而家定D' cha'!!!


在你把我帶回家之前,請記得,我的壽命約有10~15年;你的離棄,會是我最大的痛苦.
當我要捱過最辛苦的歷程時,請千萬不要說:「我不忍心看他。」或者「讓我不在場時才發生。」
只要有你和我在一起,所有的事都會變得簡單容易接受。請你永遠不要忘記,我愛你。


子爵府

積分: 14569


485#
發表於 05-10-20 19:39 |只看該作者

Re: 遲早實死響老公手上........

臭吉妈咪 and quincy121hk:
我而家去住飯仔先^O^later find your^O^byebye!!!
在你把我帶回家之前,請記得,我的壽命約有10~15年;你的離棄,會是我最大的痛苦.
當我要捱過最辛苦的歷程時,請千萬不要說:「我不忍心看他。」或者「讓我不在場時才發生。」
只要有你和我在一起,所有的事都會變得簡單容易接受。請你永遠不要忘記,我愛你。


侯爵府

積分: 22858


486#
發表於 05-10-20 20:09 |只看該作者

Re: 遲早實死響老公手上........

臭吉媽咪,
你近亞angel呀, 你睇住下佢wor, 佢仲係細佬女.
佢個c6 唔 c 都無用呀, 郁手郁腳.......甘好打去打拳丫笨.


複式洋房

積分: 135


487#
發表於 05-10-21 22:43 |只看該作者

Re: 遲早實死響老公手上........

Angel
how are you ?


大宅

積分: 2474


488#
發表於 05-10-21 23:22 |只看該作者

Re: 遲早實死響老公手上........

妳地好!今日ANGEL通知我……因佢老公再三要求
俾機會……ANGEL會再詳細考慮,所以……今日無
睇到屋……。

ANGEL~~其實最緊要妳覺得OK~就可以了,旁觀
既人,只能給妳意見,這始終是妳自己的人生,所
以妳要想清楚……。


大宅

積分: 2974


489#
發表於 05-10-22 00:13 |只看該作者

Re: 遲早實死響老公手上........

Dear all,
好多謝大家嘅支持呀! 我好感動... 有啲人仲關心埋我啲狗狗,
我走一定會帶埋佢哋走o家! >"<
講真, 我冇抱太大嘅期望比我老公, 因為我嘅眼淚已經流乾
啦! 不過唔等我都等咗6年, 唔爭在等多2個月~
le2個月, 表面上係比我老公睇我返到佢身邊, 實際上, 我會專
注自己嘅工作! 最起碼我都要蓄番啲$, 要走都易啲! 我最唔
想嘅, 就係要我屋企擔心我, 更唔想問佢哋借$...

臭吉媽咪,
我真係好眼淺o家! 不過今次對住我老公, 我都已經冇喊啦!
妳話我幾心淡吖~ 好多謝妳呀! 第1時間就打電話比我~
2個寶貝~雅詠&灝泯


子爵府

積分: 10497


490#
發表於 05-10-22 10:13 |只看該作者

Re: 遲早實死響老公手上........

死白痴


翡翠宮

積分: 76971


491#
發表於 05-10-22 10:13 |只看該作者

Re: 遲早實死響老公手上........

哎算啦畢竟大家都係坐埋同一條船, 無人想個條船會沉的, 但我覺得呢兩個月你老公都要去做下輔導而唔係死忍兩個月囉, 老實講佢一日唔去做輔導, 遲早又一鑊比佢打的, 因為呢個係佢本質忍到一兩個月未必忍到一世, 下次又唔知咩事引起佢不滿時又發過老脾就弊, 你日日過住d擔驚受怕日子會開心咩? 所以叫佢去做輔導先係上冊. 希望你日後開開心心啦, 無論你既決定係點都會無限量支持你的


大宅

積分: 2474


492#
發表於 05-10-22 13:15 |只看該作者

Re: 遲早實死響老公手上........

哈~各位~我老公又有新動作啦~~

我地屋企個冷氣機既風扇入面個摩打燒左(之前有個
做開工程既鄰居幫我地睇過)因要換零件,所以要代理
來換……。

原本約了昨天下午,但等了成日都無黎,電話又無,
真係激到我死……。

今日終於來了~~咁我老公今日放假,所以佢就招呼
師傅了~~原本我老公今朝想洗乾淨塊地俾人整機,
所以咪拉水喉囉~~點知佢隻大笨象腳……一踢就踢
爛了個水喉……唉~~我都無佢咁好氣,跟隹佢就衝
去取個士巴拿,我望隹佢
我話算吧~~叫人黎整啦~~佢話小問題,我實整到~~

我話唔好啦~~費事陣間整到唔湯唔水咪仲弊!跟隹
佢都已無理我~~而家仍在埋頭苦幹……不過佢跟隹
講了句:而家哥哥入緊黎,會幫手整個水喉的……。

唉~~我而家唯有大家祝我好運啦~~


大宅

積分: 2974


493#
發表於 05-10-22 16:10 |只看該作者

Re: 遲早實死響老公手上........

臭吉媽咪,
希望妳屋企唔會水浸啦!
其實人哋嚟整嘢, 梗加唔駛洗乾淨個地啦! 洗完咪又係比伙整
到污穢晒~ 叫佢慳番啲精力洗吓間屋好過啦!
2個寶貝~雅詠&灝泯


子爵府

積分: 14569


494#
發表於 05-10-23 00:28 |只看該作者

Re: 遲早實死響老公手上........

各位bk姊妹:
你地記得我嗎???尼期我好黑妹呀!!!!幾日傷一次^o^前幾晚幾乎給電視機連架躑死^o^好彩無事^o^但是只腳給波璃界到流血呀!!!往後幾日都^o^唉!!成日整到自己^o^流血都流到我怕怕呀!!!早知給紅十字會啦!!!是咪有人落降頭呀??唔是^o^點解禁黑呀??? :-( :-( :-( :-(
在你把我帶回家之前,請記得,我的壽命約有10~15年;你的離棄,會是我最大的痛苦.
當我要捱過最辛苦的歷程時,請千萬不要說:「我不忍心看他。」或者「讓我不在場時才發生。」
只要有你和我在一起,所有的事都會變得簡單容易接受。請你永遠不要忘記,我愛你。


大宅

積分: 2974


495#
發表於 05-10-23 13:28 |只看該作者

Re: 遲早實死響老公手上........

meialo,
乜妳咁唔小心o家! 不過我都係成日都會整親自己o家... ><"
我仲要貧血, 啲血對我嚟講好重要o家!
2個寶貝~雅詠&灝泯


複式洋房

積分: 135


496#
發表於 05-10-23 13:53 |只看該作者

Re: 遲早實死響老公手上........

Angel
比心機 !


大宅

積分: 2974


497#
發表於 05-10-23 14:05 |只看該作者

Re: 遲早實死響老公手上........

Stwt,
知道啦! 我會好堅強o家啦!
2個寶貝~雅詠&灝泯


子爵府

積分: 14569


498#
發表於 05-10-23 22:03 |只看該作者

Re: 遲早實死響老公手上........

angelmak:
你要小心身體呀!!!努力!!加油!!!你得架!!而家無野可以難到你!!!

在你把我帶回家之前,請記得,我的壽命約有10~15年;你的離棄,會是我最大的痛苦.
當我要捱過最辛苦的歷程時,請千萬不要說:「我不忍心看他。」或者「讓我不在場時才發生。」
只要有你和我在一起,所有的事都會變得簡單容易接受。請你永遠不要忘記,我愛你。


侯爵府

積分: 22858


499#
發表於 05-10-24 10:45 |只看該作者

Re: 遲早實死響老公手上........

各位令令,
我返黎啦! 好鬼C掛住你地呀!
angelmak你堅強左好多呀,記住前途在你手,唔好衰比個C6睇呀.


翡翠宮

積分: 76971


500#
發表於 05-10-24 10:55 |只看該作者

Re: 遲早實死響老公手上........

你地d老公真係帶比我地不少歡樂呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo