跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2888


481#
發表於 06-2-6 10:10 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

popo,
講真, 我唔擔心搵唔到工, BUT最驚無錢.......
佢D脾氣.....

MEI,
PLS CHK PM.


禁止訪問

積分: 3506


482#
發表於 06-2-6 10:17 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


483#
發表於 06-2-6 10:22 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

開工大吉!!!!!

連續玩左幾日, 有DD唔想返工 :mrgreen: :mrgreen: .
初四&五去左macau, 勁多大6人, 四圍都人頭湧湧 .

Re: 團拜
因有人來拜年, 所以冇去. 但我sat去左OP, 比想像中小人, 唔知係咪D free-walkers去晒disneyland呢?

A媽,
軒軒好enjoy睇barney show, 一路睇一路揮支barney捧, 好似小fans咁.

Carcar,
聽見你話jeff的表現大躍進, 好鄧你開心. 軒軒今年好搞笑, 成日都恭喜人快高長大, 對住6呎高既大人都係咁講 .

Toma,
你賴底亞仔北上dup骨牙? 我都賴底軒軒同亞王北上打波, 好嘆 .
我sat night去左仔仔, 我friends話好好味, 冇介紹錯.

Tatacat,
唔好令彤彤失望, 生多個啦.

Che,
你派好多利是呀! 今朝一返工已派左50封, 預計可能要派100封, 好彩我公司好多人結左婚未生, 都有收穫比軒軒 .

Zeke,
祝你好快搵到新工.


子爵府

積分: 12388


484#
發表於 06-2-6 10:44 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早呀!

^o^
係呀, 今年d人唔係太倡狂, 佢地唔主動無奶油我自動獻身

che / jackie
100+封 破產lu

zeke
唔該晒

toma
去赤柱唔預我 :evil:


大宅

積分: 2888


485#
發表於 06-2-6 11:23 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

toma, jackie,

我都希望搵返份工慢慢磨, 我唔鬼想成日轉工~~ 轉到無哂癮 @.@

MEI,
PLS CHECK PM AGAIN. 妳知唔知我電話


珍珠宮

積分: 34740


486#
發表於 06-2-6 11:25 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

橙喇橙喇!

曦曦唔肯食糊仔同粥仔呀!

本來佢好鐘意食糊仔,比遲少少都鬧你果種.但自從食左3日加左牛油果既糊仔後,佢就唔肯食喇!都係我衰,諗住佢食多兩日就會接受牛油果,點知就攪到而家連糊仔都唔肯食.牛油果事件已經係十日前既事喇,咁典算好呀?!


男爵府

積分: 8163


487#
發表於 06-2-6 11:42 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早呀)))今日極之唔願開工....

姑姑
曦曦既記憶力好好喎, 十日前都記得, 我未睇完仲諗住同你講遲d先再比曦曦食, 咁真係點算呢?? ?-(

他貓
祝你今年完成彤彤既心願


係第2topic見你為人民服務, 我又想要copy, 比fax no.定e-貓方便d呢? Many Thanks!

色仔
過年後都好多人會四週跳槽, 祝你早日搵到份新工


子爵府

積分: 12388


488#
發表於 06-2-6 11:50 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

GLORY
織女你又arm?
send email去你sina好冇?

ZEKE
當然有你tel啦, 有唔明就call你


大宅

積分: 4493


489#
發表於 06-2-6 12:00 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

我今日都開工啦. 放左個long long CNY holiday, 真真唔願返工.

好多謝各位姊妹的支持. 其實呢個holiday我真係有諗, 生,唔生; 生, 唔生???? 一來見彤彤好喜歡bb. 二來this year felt especially impressed that 我父母已不在, 但四兄弟姊妹一整團拜個種warm feeling. 我想如我地又不在, 彤彤可能只孤ling ling一個, 我千萬個不願, :-( :-( 好想佢都有弟�妹一起分享喜與憂. but……still hv other opposite points to support me唔想生.
都係唔諗啦, 好煩. 我交比神, 希望神可比指引我.

toma:
tommy有無日哦夜哦要搵件3呀?? sorry ar…make u so much trouble. 下次膠布錢我


男爵府

積分: 8163


490#
發表於 06-2-6 12:00 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


我宜家織緊件背心比阿仔今年年尾
以前好瘋狂, 宜家收儉左
好呀, 唔該晒
你開緊工未


珍珠宮

積分: 34740


491#
發表於 06-2-6 12:10 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tata:

如果你求神指示你,咁你就一定要生多個了.因我上慕道班時,記得有聖經章節係話神要人幫佢開支散葉的.而且,避孕(食藥,用dom dom)係有違神既旨意的.你都係快d開工啦!!


子爵府

積分: 12388


492#
發表於 06-2-6 12:11 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Glory / Tata
我織緊...... 3年前開左頭果件背心比vin, 依家終於織到去前幅, 希望今年內可以完工 之後打算開工織件比阿妹 :mrgreen:

tata
生多個有好多好處 & 壞處, 不過總刮黎講一定係好多過壞. 我同你一樣... 父母已經不在 :cry: :cry: 好在有brothers & sister咋


大宅

積分: 2888


493#
發表於 06-2-6 12:14 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

多謝各位支持!! ^^

美, 我都想要呀~

哥, 妳都岩呀, 我近排興織公仔冷衫呀, 不過無POST上黎, 等我比妳地睇下... 第一次既公仔衫作品呀. (唔準笑我嫁, 因為我姐夫話隻公仔好似......大6老翻A貨咁)


珍珠宮

積分: 34740


494#
發表於 06-2-6 12:28 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei:

so sorry to hear this,唔見你提過,定我睇唔到?
anyway,請節哀.


男爵府

積分: 8163


495#
發表於 06-2-6 12:32 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


:cry:
不過見到自己既仔女又有一股動力 not so sad
嘻嘻, 我已將未埋尾既作品一一毀滅, 從新開始

他貓
以前未知bb性別時我好自私, 自己諗若係女的話一定要再生, 仔就唔會諗, d人聽見以為我好想生boy, 但其實我覺得女仔好需要有伴, 男仔反而會獨來獨往

色仔
我好想織公仔pattern, 但一諗起要轉色時唔知點攪, 因未試過, 下一件如織公仔一定麻煩你教教我
等你post))))))


珍珠宮

積分: 34740


496#
發表於 06-2-6 12:34 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei:

想問問抽胎水check downs同性別,準確度有幾高呢?係咪即日知幾果呢?


子爵府

積分: 12388


497#
發表於 06-2-6 12:35 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

^O^
太傷感, 唔想提, 雖然我同爸爸關係麻麻, 但唔知點解心情久久不能平復. :cry: :cry:

re: 抽羊水 -- 好似話有9x% accuracy. 我係dr wan度做, next day有result.


男爵府

積分: 8163


498#
發表於 06-2-6 12:44 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

搭咀..
姑姑
抽羊水~~如孕婦已過35, 係政府醫院做好似免費, 不過唔係即時知結果


珍珠宮

積分: 34740


499#
發表於 06-2-6 12:49 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei:
始終係父母,對左咁多年,一定有感情的.

歌:
re: 抽羊水
孕婦到生bb時差唔多36喇...
係政府醫院做,幾時有result呢?


男爵府

積分: 8163


500#
發表於 06-2-6 12:57 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

姑姑
如無記錯, 要等兩至三星期, 不過如真的有事會早些通知
聽講抽羊水係政府醫院會由高級醫生做, 我果時都係, 醫生都好仔細

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo