想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 35707


481#
發表於 06-2-16 14:45 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)



侯爵府

積分: 23416


482#
發表於 06-2-16 15:03 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

ceci

咁眼瞓..妳有左ar

cecichau 寫道:


珍珠宮

積分: 35707


483#
發表於 06-2-16 15:12 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


1328
哈...哈....都話未係時侯,要下個月先 bingo 丫麻

[quote]
1328 寫道:
ceci

咁眼


侯爵府

積分: 23416


484#
發表於 06-2-16 15:15 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

CECI

有意外gar ma :mrgreen:


珍珠宮

積分: 35707


485#
發表於 06-2-16 15:18 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


1328
呢個月唔會,尋日照超聲波時,醫生話我就黎會 MC 呀!
其實連我都睇到粒卵子 所以係無意外既 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

1328 寫道:
CECI

有意外gar ma :mrgreen:


珍珠宮

積分: 35707


486#
發表於 06-2-16 15:26 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


chilli
19 號仔已經寄出,請留意信箱


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


487#
發表於 06-2-16 16:10 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

我得鬼閒買比佢, 佢自己買咋

[quote]
cecichau 寫道:
今年生日一於唔好再買 cake 俾佢


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


488#
發表於 06-2-16 16:11 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

1328
你真係一個可以共患難的好太太

[quote]
1328 寫道:
CHILLI

錯~ 今年冇商量...大家同有共識o向屋企煮..因為冇乜錢la :mrgreen:

前兩年都係去屯市個間:千葉 食...


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


489#
發表於 06-2-16 16:13 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

到佢地大咗, 你就想佢地仲係 bb 時期.
愈大愈嘔血
每日我都要開 oo 波最少一次
歪皮到真係唔知點教好 :-(

cecichau 寫道:

imcc
今年 x'mas 豬妹就會好似大咪同 OO 咁架啦

[quote]
imcc0_0 寫道:
wanman

睇人地個d 就快.....
[/quote]


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


490#
發表於 06-2-16 16:20 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

ceci, tks!

kfc 紫菜雞卷好唔好味? 尋日見你報料, 我今朝去咗拍咭

你同大咪搵咗幼兒園未呀? oo 上星期 in 咗啦, 當然收佢啦~ (有錢就收). 比 d tips 你呀, 如你想大咪入到既機會大 d (我驚你會搵名校嘛), 你要教定佢 say good morning/ say hi/揮手, 呢條題目間間學校都會考, 睇吓個小朋友有無禮服. 仲有呀, 教佢玩吓果 d 入三角型/四方型/圓型....既玩具, 仲有拼圖. 唔好俾佢亂扔野, 玩完 d 玩具識得執番好.


珍珠宮

積分: 35707


491#
發表於 06-2-16 16:20 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


人就真係好得意,佢地 bb 時就想快 d 大,大到識行識走又勞氣,話極都唔聽 :cry: :cry: :cry: 到再遲 d 佢地識講野就會駁咀架啦 可能會你一言,佢九鼎呀 :-( :-( :-(

[quote]
chilli 寫道:
到佢地大


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


492#
發表於 06-2-16 16:21 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

預咗 :-(

真係唔知鬧好唔鬧好? 唔鬧又下唔到火, 你鬧佢? 鬧鬧吓佢又習慣晒, 當你唱歌


珍珠宮

積分: 35707


493#
發表於 06-2-16 16:28 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

chilli
大咪應該會入讀長洲間幼兒園 ,果到 d 老師同我 mami 好熟架,所以放心..放心

上次飲茶期間撞到將會教 n1 個位老師,同佢傾下,我又問佢幾時要報名,佢話唔洗咁快,實收你個仔喎 :mrgreen: :mrgreen:

你 d tips 好有用喎
say good morning/ say hi/揮手.....大咪呢 d 都無問題!!

教佢玩


珍珠宮

積分: 35707


494#
發表於 06-2-16 16:33 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


我未試過架,同麻我而家都唔食得紫菜,因我甲狀腺問題,呢樣食物到我 c 果日都唔可以再掂 :-( :-( :-( :-(

[quote]
chilli 寫道:
kfc 紫菜雞卷好唔好味? 尋日見你報料, 我今朝去


珍珠宮

積分: 35707


495#
發表於 06-2-16 16:34 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


有時話下 b 女叫佢定小小,佢都會 ba ba ba 應反你,雖然唔知佢講乜,但個意識已經

[quote]
chilli 寫道:


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


496#
發表於 06-2-16 16:49 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

佢緊係做唔到啦

個老師同佢講 good morning, 佢眼尾望一眼, 毫無反應. 跟住就掛住玩 toys. 跟住個老師攞副拼圖出黎, 好彩 oo 有興趣玩, 即時放開手上個 toys, 嘗試去砌 (老師話 good, 佢肯嘗試但拼唔啱係正常, 佢呢個年齡未必一拼就會中). 之後再見一個鬼婆, 個鬼婆講英文, oo 都唔識聽 叫 otho 佢無反應 (鬼咩, 平時我地叫佢 oo/細佬, otho 係鬧佢/喝佢先會叫 ). 鬼婆攞個入三角型/四方型.....玩具比 oo, 要佢 put inside. oo 佢好細個就開始玩, 而家已經無興趣 個鬼婆不斷叫佢擺, 佢係咁易 fu hin 吓, 擺咗 2-3 粒後....oo 索性扔走個蓋, 全部扔入去 鬼婆有少少扯火, nonono!! 又再倒番 d 三角型/圓型/四方型出黎, 要 oo 再放入去 呢吓先好笑, oo 無將 d 形狀放入去, 佢當係積木, 一個個砌高. 呢吓鬼婆都笑, 可能覺得佢有創意~ 但之後.......佢又要 oo 放入去 今次到 oo 發火, 扔 d 形狀落地, 你話我几差家呀 :-( :-( 到最後鬼婆都要佢執番晒放番入盒先放過佢

房室又無關門, 出門有二條0靚仔係到玩車 (都係黎 interview), oo 見到咁既情形, 當然想出去玩啦, 咪開始扭計 lor!! 最後鬼婆叫佢 give me 5, oo 識比個 5 佢, 我地平時有同佢玩.

我地報咗英文班 (非國際). 因同二個老師傾過, 覺得無需要. 除非我地平時係同 oo 講英文或家中有bunbun. 我同隻 6 商量過, 家中又配合唔到用英文交談, 不如由佢讀番普通班, 等佢開心 d.

中途我可以除時轉班, 只要有位就 ok. 所以我地都打算等 oo 返咗學, 觀察吓佢, 如返咗一段時間, 佢英文真係 ok, 唔會抗拒又聽得明, 我先考慮轉國際.


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


497#
發表於 06-2-16 16:51 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

又反應好過無反應

oo 佢直頭當聽我唔到, 聽我唔到

我鬧佢鬧到聲都沙

[quote]
cecichau 寫道:

有時話下 b 女叫佢定小小,佢都會 ba ba ba 應反你,雖然唔知佢講乜,但個意識已經

[quote]
chilli 寫道:


珍珠宮

積分: 35707


498#
發表於 06-2-16 19:23 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


chilli
我諗大咪第時 interview 都係咁 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


珍珠宮

積分: 35707


499#
發表於 06-2-16 19:30 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


可能女仔係文靜 d,b 女叫佢停佢都會停一陣,有時佢自己知道做錯 (例如將飲水杯大力扔係


珍珠宮

積分: 35707


500#
發表於 06-2-16 19:35 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


911,IMCC
你地好好

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo