所以有時睇到D報紙話個亞媽打左亞女一巴跟住俾D路人甲報警告佢,我都覺得D父母好無辜...你估路人甲住响佢(人地)屋企咩...
WINNIEYIP 寫道:
j仔其實已經巧大個架喇![]()
鎖耳,j媽你應該唔巧再拱就豬仔
![]()
[quote]
JAY媽 寫道:
我同J仔不嬲都係咁痴纏架啦~~~
![]()
![]()
[quote]
咩都賺番哂黎啦!嗰啖奶茶都零舍透心涼醒神D!!!

Ivy124 寫道:
我地最終緊唔比錢閃人啦...咁鬼熱...我重飲左半杯凍奶茶tim呀 :mrgreen:
[quote]
JAY媽 寫道:
咁黑仔??查實如果D野食未黎,你又未俾錢既,查實可以要求取消張單&走架!!![quote]
所以有時睇到D報紙話個亞媽打左亞女一巴跟住俾D路人甲報警告佢,我都覺得D父母好無辜...你估路人甲住响佢(人地)屋企咩...

LEE又吾計得左喇!禾既綽號係--->長篇大論~~~~多口水得滯浸親LEE吾巧耳屎天~~~!!!
WINNIEYIP 寫道:
![]()
![]()
![]()
當禾矛拱過,禾講左2句你就打成篇野七雷![]()
![]()
![]()
禾刀械拱下姐,你唔水理禾wor~~![]()
[quote]
JAY媽 寫道:
你未做人亞媽係吾明白架喇!有時未真正親身感受係只會睇表面架喇!做亞媽無奶油一日廿四小時一年三百六實五日刀要兇神惡殺嘛!你呢刻覺得我就哂佢啫,吾代表完全係囉!即係咁,你見我高八度鬧個仔兼打佢屎忽,吾等我係虐兒嘛!
所以有時睇到D報紙話個亞媽打左亞女一巴跟住俾D路人甲報警告佢,我都覺得D父母好無辜...你估路人甲住响佢(人地)屋企咩...
![]()
![]()
![]()
同埋外國兒童心理學家都話,小朋友同父母一齊訓到七八歲,D情緒會好D架!家下我都係幫個仔適應下自己去番自己房度訓啫...都係人仔黎,都要幫下佢適應等佢無咁驚嘛!大人去陌生地方訓,聞吾到自己聞開嗰陣除,都會失眠同無安全感啦!係咪!
![]()
![]()
[quote]
Ivy124 寫道:
咁你而家有無攬實jay仔o黎咀先![]()
[quote]
JAY媽 寫道:
實二世,恐防牛牛呢樹拱完禾竉壞J仔,嗰頭佢放工番屋企械拱攬實細寶雷嗲~~~~
械亞媽刀械覺得自己仔女最可愛架啦~~~~簡直忍吾住要咀多計啖呀~~~~!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[quote]
份報導都係上個月至登左七雷咋!!!不過我紅J仔訓拱耐都係因為嗰陣屋企裝修完J仔仲係BB,可能驚得滯吾肯訓番自己張BB床,大大下到佢計歲時又牡錢買床俾佢訓,訓訓下咪同我地訓左幾年囉!家下J仔張床都係上年聖誕節J佬個五哥送俾J仔咋~~~不過J仔間房真係訓得吾太舒服,個窗對正兩條高速公路又多車燈閃黎閃去又嘈又有街燈,隔離街仲要係九龍'大酒店'雷...莫講話J仔怕自己一個人訓,我陪住佢訓我自己都訓吾到呀~~~~搞到我巾日腰酸吉痛!!!
但無計J仔間房太細,我地吾可以同佢換房...佢間房擠吾到四呎床! :-( :-( :-(ringoivy 寫道:
真械有d咁既樹
[quote]
JAY媽 寫道:
同埋外國兒童心理學家都話,小朋友同父母一齊訓到七八歲,D情緒會好D架!家下我都係幫個仔適應下自己去番自己房度訓啫...都係人仔黎,都要幫下佢適應等佢無咁驚嘛!大人去陌生地方訓,聞吾到自己聞開嗰陣除,都會失眠同無安全感啦!係咪!
![]()
![]()
![]()