心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 14649

月餅勳章 王國長老


481#
發表於 06-8-31 09:47 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

1328
我睇唔順眼係消生尋日今日都係off,如果off 夜晚點解唔肯幫輕下我,at least 今早我出門佢仍然在床上呼呼熟睡

所以每次我一嬲我就覺得自己好低能,唸唔明點解當時要十月懷胎,點解要含痛生個囝出o黎,點解要十個月o黎無覺好訓 :-( 但作為男人o既唔體諒不特止仲覺得自己已經做到"突章"


侯爵府

積分: 22720


482#
發表於 06-8-31 09:48 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

小小,

對於我黎講, 係應該.

小慧 寫道:
mon
要求一個男人去幫手照顧大家o既bb


侯爵府

積分: 23416


483#
發表於 06-8-31 09:49 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

CECI

我要全身LOOK...咁先可愛GAR

cecichau 寫道:

1328
係.....如果大咪有學生相, 我 send 俾你睇下 :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 10672


484#
發表於 06-8-31 09:49 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

小小 ~~~

嘩 ~~~如果係咁,我另願返 2更,
跟住放工返屋企做大爺,等隻野 服事我喇

小慧 寫道:
我有時唸作為人家母親,人家妻子的係咪就係應該過呢種生活呢?? 所謂男主外女主內,服侍一家上下係咪就應為女人之責??


侯爵府

積分: 22720


485#
發表於 06-8-31 09:51 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

小小,

俾我係你, 我都會嬲/唔開心... :-| :-|

even 我有時半夜起身睇小mon, 老公如果第二日放假/遲d返公司, 佢會主動話果晚佢起身. 但問題係, 而家小mon連半夜喊醒mung大眼要見到果個係我先會安靜, 所以老公都幫我唔到.

小慧 寫道:
1328
我睇唔順眼係消生尋日今日都係off,如果off 夜晚點解唔肯幫輕下我,at least 今早我出門佢仍然在床上呼呼熟睡

所以每次我一嬲我就覺得自己好低能,唸唔明點解當時要十月懷胎,點解要含痛生個囝出o黎,點解要十個月o黎無覺好訓 :-( 但作為男人o既唔體諒不特止仲覺得自己已經做到"突章"


王國長老

積分: 14649

月餅勳章 王國長老


486#
發表於 06-8-31 09:52 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

ceci
咁個囝都ok 老豆o既

winnie
我已經唔係要去介意一朝半朝醒,一餐半餐奶,換著你晚晚醒3,4次,朝朝又要準時返工...我一定同情你.


珍珠宮

積分: 35713


487#
發表於 06-8-31 09:52 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"


1328
得得得, 不過呢間學校既校服 only 運動裝咋

1328 寫道:
CECI

我要全身LOOK...咁先可愛GAR


侯爵府

積分: 23416


488#
發表於 06-8-31 09:52 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

小小

我唔識寫..但係我覺得妳用當年想生囝...同今時今日老公唔肯去分擔妳照顧BB 而兩者作出關連...係唔"LA 更" LOR

小慧 寫道:
1328
我睇唔順眼係消生尋日今日都係off,如果off 夜晚點解唔肯幫輕下我,at least 今早我出門佢仍然在床上呼呼熟睡

所以每次我一嬲我就覺得自己好低能,唸唔明點解當時要十月懷胎,點解要含痛生個囝出o黎,點解要十個月o黎無覺好訓 :-( 但作為男人o既唔體諒不特止仲覺得自己已經做到"突章"


侯爵府

積分: 22720


489#
發表於 06-8-31 09:52 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

1328, ceci,

簡單d講, 即係ceci 你張大頭相咁樣.

1328 寫道:
CECI

我要全身LOOK...咁先可愛GAR


珍珠宮

積分: 35713


490#
發表於 06-8-31 09:56 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"


mon
ceci 大頭相係日本返學 look :mrgreen: :mrgreen:
香港無帽戴喎

Cinnamon 寫道:
1328, ceci,

簡單d講, 即係ceci 你張大頭相咁樣.


王國長老

積分: 14649

月餅勳章 王國長老


491#
發表於 06-8-31 09:56 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

所以我唯一可以嬲自己,怪責自己低能白痴 :-( :-( :-(

1328 寫道:
小小

晒氣LA..妳老公係乜野人....大男人 :-|

[quote]
小慧 寫道:
mon
要求一個男人去幫手照顧大家o既bb
[/quote]


侯爵府

積分: 23416


492#
發表於 06-8-31 09:56 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

CECI

我唔要 LA...運動裝唔可愛 :-( :-(

cecichau 寫道:

1328
得得得, 不過呢間學校既校服 only 運動裝咋


王國長老

積分: 14649

月餅勳章 王國長老


493#
發表於 06-8-31 09:59 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

1328
我意思係~點解當時生囝之前唔唸清唸楚身邊o既男人係唔會出手相助. even 之後我付出幾多,個男人都唔識欣賞


侯爵府

積分: 23416


494#
發表於 06-8-31 09:59 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

小小

妳白痴低能為佢生囝? 依D只係妳晦氣說話...妳當初都係話愛妳老公先為佢生個囝...唔通妳依家唔愛佢LA MEI? 生囝冇得懶GAR... :mrgreen:

小慧 寫道:
所以我唯一可以嬲自己,怪責自己低能白痴 :-( :-( :-(


珍珠宮

積分: 35713


495#
發表於 06-8-31 10:00 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"


小慧
你唔好咁講啦, 一個家庭係雖要每個人出力, 可能呢一刻你會好辛苦好


珍珠宮

積分: 35713


496#
發表於 06-8-31 10:01 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"


1328
:-( :-( :-( :-( 咁洗唔洗搵過第二間學校 ar :-( :-( :-( :-( 運動裝就唔要 :-( :-( :-( :-( :-(

1328 寫道:
CECI

我唔要 LA...運動裝唔可愛 :-( :-(


侯爵府

積分: 22720


497#
發表於 06-8-31 10:02 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

小小,

所以果陣我好明確咁同老公講, 第日如果我生bb, 你要幫手湊, 唔好淨係識同佢玩, 唔係我唔會生, 搵自己笨.

小慧 寫道:
1328
我意思係~點解當時生囝之前唔唸清唸楚身邊o既男人係唔會出手相助. even 之後我付出幾多,個男人都唔識欣賞


侯爵府

積分: 23416


498#
發表於 06-8-31 10:02 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

小小

點解要唸返轉頭JEI..妳可以改變事實MEI? 唯一可以做GEI 係面對目前..辛苦妳去鬧妳老公...教妳老公.....唔好等佢知道照顧BB 只係MAMI GEI 責任..

小慧 寫道:
1328
我意思係~點解當時生囝之前唔唸清唸楚身邊o既男人係唔會出手相助. even 之後我付出幾多,個男人都唔識欣賞


洋房

積分: 206


499#
發表於 06-8-31 10:08 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

agree [quote]
1328 寫道:
小小

點解要唸返轉頭JEI..妳可以改變事實MEI? 唯一可以做GEI 係面對目前..辛苦妳去鬧妳老公...教妳老公.....唔好等佢知道照顧BB 只係MAMI GEI 責任..

[quote]


洋房

積分: 206


500#
發表於 06-8-31 10:11 |只看該作者

Re: "閒人免進"- part 44 之"小腎強開新part"

小慧,

其實真係無得計架!如果計只會越黎越唔開心咋!你不如選擇性去記d野啦!記下對仔囡可愛d野,唔好記老公唔幫手0既野啦!再唔得真係同老公坐低傾下啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo