立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
王國長老
積分: 14649
侯爵府
積分: 22720
小慧 寫道: mon 要求一個男人去幫手照顧大家o既bb
積分: 23416
cecichau 寫道: 1328 係.....如果大咪有學生相, 我 send 俾你睇下 :mrgreen: :mrgreen:
子爵府
積分: 10672
小慧 寫道: 我有時唸作為人家母親,人家妻子的係咪就係應該過呢種生活呢?? 所謂男主外女主內,服侍一家上下係咪就應為女人之責??
小慧 寫道: 1328 我睇唔順眼係消生尋日今日都係off,如果off 夜晚點解唔肯幫輕下我,at least 今早我出門佢仍然在床上呼呼熟睡 所以每次我一嬲我就覺得自己好低能,唸唔明點解當時要十月懷胎,點解要含痛生個囝出o黎,點解要十個月o黎無覺好訓 :-( 但作為男人o既唔體諒不特止仲覺得自己已經做到"突章"
珍珠宮
積分: 35713
1328 寫道: CECI 我要全身LOOK...咁先可愛GAR
Cinnamon 寫道: 1328, ceci, 簡單d講, 即係ceci 你張大頭相咁樣.
1328 寫道: 小小 晒氣LA..妳老公係乜野人....大男人 :-| [quote] 小慧 寫道: mon 要求一個男人去幫手照顧大家o既bb
cecichau 寫道: 1328 得得得, 不過呢間學校既校服 only 運動裝咋
小慧 寫道: 所以我唯一可以嬲自己,怪責自己低能白痴 :-( :-( :-(
1328 寫道: CECI 我唔要 LA...運動裝唔可愛 :-( :-(
小慧 寫道: 1328 我意思係~點解當時生囝之前唔唸清唸楚身邊o既男人係唔會出手相助. even 之後我付出幾多,個男人都唔識欣賞
洋房
積分: 206
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy