烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   29


子爵府

積分: 14186


481#
發表於 13-12-15 10:34 |只看該作者
miffymiffy 發表於 13-12-15 08:11
咁晏啲上唔上去好
應該係咩時間都超多人


別墅

積分: 527


482#
發表於 13-12-15 10:35 |只看該作者

引用:Quote:bellaho+發表於+13-12-14+17:33+Home

原帖由 tp168 於 13-12-15 發表
JENNY COOKIE 我鍾意呀,有無食譜
食譜參考自Heidi 的blog
http://handeblog.pixnet.net/blog/post/153862058-%5B%E9%A3%9F%E8%AD%9C%5D-%E8%87%AA%E5%88%B6jenny-bakery%E7%89%9B%E6%B2%B9%E6%9B%B2%E5%A5%87


子爵府

積分: 14186


483#
發表於 13-12-15 10:41 |只看該作者
tensi819 發表於 13-12-15 10:02
你睇晒d post未㗎,佢原本係講緊呢樣,但有提到不鏽鋼,跟住我&大叻都有回應不鏽鋼呢個話題,你仲答我鍋夠 ...
我睇晒架.....之前唔係話佢個煲, 好似係S字牌話成日都痴底, 要用梳打粉洗. 仲冇SALES冇俾紙俾佢點養煲既, 我個問題只係冇問清楚問咩煲, 你誤會左我問不秀鋼, 你要記住一點, 我係|追緊POST|
當時你地傾緊個時我仲未返到屋企, 當我REPLY佢個時, 就係你地講緊不秀鋼煲, 所以時間上, 你以為我答佢不秀鋼煲O者. 我只係問S字牌煲點解會成日痴底>>>呢個係我一直想問既問題


仲有我唔係咩廚師, 你地個個先係.
不過你仍然唔明就算, 當我跳線吧


別墅

積分: 527


484#
發表於 13-12-15 10:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+13-12-15+發表米搞

原帖由 tensi819 於 13-12-15 發表
嘔像你係咪喺第二樹copy過來問㗎?我見唔到咪搞呢個post嘅

我都想了解下金樂煲,我見屋企 ...
我都有啲post 睇唔到呀,提醒有波子和miffy 的,但點進去睇唔到



子爵府

積分: 14186


485#
發表於 13-12-15 10:44 |只看該作者
tensi819 發表於 13-12-15 10:02
你睇晒d post未㗎,佢原本係講緊呢樣,但有提到不鏽鋼,跟住我&大叻都有回應不鏽鋼呢個話題,你仲答我鍋夠 ...
答多你一樣野, 不秀鋼有分3種款. 通常出面用最大路既10/18. 但未係最好.我唔建議用不秀鋼野去煎野. 我都唔識用佢. 所以唔係FR


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


486#
發表於 13-12-15 10:49 |只看該作者

引用:Quote:MaiGao+發表於+13-12-14+00:56+我都

原帖由 tp168 於 13-12-15 發表
米搞,你個舊款金樂可唔可以拆出黎洗架?
可以呀~
1387075747301.jpg


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


487#
發表於 13-12-15 10:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MaiGao+於+13-12-15+發表法包

原帖由 naby 於 13-12-15 發表
法包粉邊度買?
我係買南豐七樓


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


488#
發表於 13-12-15 10:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MaiGao+於+13-12-15+發表我仔

原帖由 miffymiffy 於 13-12-15 發表
我尋晚個法式包啲皮有少少un, 月用高筋同低筋粉。

咁係咪用法式粉好,隔夜不會un
我用跟機法包譜
涼左皮會un
法包譜放過夜無事


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


489#
發表於 13-12-15 10:51 |只看該作者

引用:Quote:Pinga4321+發表於+13-12-15+01:26+做

原帖由 波子 於 13-12-15 發表
本帖最後由 波子 於 13-12-15 09:48 編輯
我通常閒日日頭,輕鬆好多
試過星期一至四六點左右,都唔算多人


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


490#
發表於 13-12-15 10:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MaiGao+於+13-12-15+發表法包

原帖由 tensi819 於 13-12-15 發表
冰個牌主呀?
我係買橙記散粉
佢(拿破侖)


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


491#
發表於 13-12-15 10:52 |只看該作者

引用:Quote:tensi819+發表於+13-12-15+10:15+早

原帖由 波子 於 13-12-15 發表
我噚晚好夜煲好落旦,浸一晚隻旦先上色,今朝食一碗當早餐
滋陽補身




珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


492#
發表於 13-12-15 10:57 |只看該作者

引用:Quote:tensi819+發表於+13-12-15+10:02+你

原帖由 pandaray 於 13-12-15 發表
我睇晒架.....之前唔係話佢個煲, 好似係S字牌話成日都痴底, 要用梳打粉洗. 仲冇SALES冇俾紙俾佢點養煲既, ...
明喇,不過我都好怕d pan/鍋煮到有漬,除不鏽鋼外,我都唔敢搵嘢大力刷,但唔c刷d漬又一路喺度




珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


493#
發表於 13-12-15 10:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tensi819+於+13-12-15+發表嘔

原帖由 bellaho 於 13-12-15 發表
我都有啲post 睇唔到呀,提醒有波子和miffy 的,但點進去睇唔到

...
係咪點評?pc先Click得入




伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


494#
發表於 13-12-15 10:58 |只看該作者

引用:桑寄生蓮子沖繩黑糖旦茶+

原帖由 波子 於 13-12-15 發表
桑寄生蓮子沖繩黑糖旦茶

我愛桑寄生~


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


495#
發表於 13-12-15 11:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+波子+於+13-12-15+發表我噚晚

原帖由 tensi819 於 13-12-15 發表
滋陽補身
陰變咗陽




伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


496#
發表於 13-12-15 11:00 |只看該作者

引用:我侄仔一家返咗來HK玩,我媽早2晚開玩笑叫

原帖由 tensi819 於 13-12-15 發表
我侄仔一家返咗來HK玩,我媽早2晚開玩笑叫我整包佢食,雖然我推咗話尋晚唔得閒,結果今朝衰心軟未瞓醒就去 ...
祝成功
緊張


子爵府

積分: 14186


497#
發表於 13-12-15 11:01 |只看該作者
tensi819 發表於 13-12-15 10:57
明喇,不過我都好怕d pan/鍋煮到有漬,除不鏽鋼外,我都唔敢搵嘢大力刷,但唔c刷d漬又一路喺度



...
用海棉洗一定冇事架


伯爵府

積分: 16364

BK Milk勳章


498#
發表於 13-12-15 11:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+13-12-15+發表米搞

原帖由 tensi819 於 13-12-15 發表
嘔像你係咪喺第二樹copy過來問㗎?我見唔到咪搞呢個post嘅

我都想了解下金樂煲,我見屋企 ...
首領係出面美樂post copy架
新款啲程式無得set高低火,煲果陣又無咁滾


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


499#
發表於 13-12-15 11:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tensi819+於+13-12-15+發表冰

原帖由 MaiGao 於 13-12-15 發表
我係買橙記散粉
佢(拿破侖)
Thanks!




子爵府

積分: 14184


500#
發表於 13-12-15 11:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fish9288+於+13-12-15+發表長

原帖由 miffymiffy 於 13-12-15 發表
魚魚,

原來無事,今朝正常8:00收包
好靚





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo