跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8390


4981#
發表於 05-8-9 07:44 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:
你搵邊檔整呀?咁平o既?


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


4982#
發表於 05-8-9 08:18 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
就在禽日同你行去7仔條路
過左個巴士站少少...有架車拍係到(唔係成日有)
又賣閘呀,鋁窗呀...
我叫佢上門幫我整

有無人食緊惠氏3號呀?


男爵府

積分: 5574


4983#
發表於 05-8-9 08:19 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

Tszlok & ABCD媽咪

可否PM我你地整窗公司電話比我 我想格o下價先, 唔覺得全屋要整, 只係有兩三隻換o下"較"會隱陣d


男爵府

積分: 8390


4984#
發表於 05-8-9 09:05 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:
哦~我知邊間喇,等我叫樂爸去問下價先!thx....
惠氏又有野送?

rchu:
如果係整就緊係一次過整喇,過兩三年冇整果d又老化又要搵人整咪仲麻煩!


子爵府

積分: 11434


4985#
發表於 05-8-9 09:32 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

tszlok 寫道:
small:

我寄咗好幾日囉喎,仲未收到?會唔會寄失呢?等埋星期一,如果冇再留隻比你啦!


no no no~~~I rec'd on Sunday lah, thanks!!!


男爵府

積分: 8369


4986#
發表於 05-8-9 10:10 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽:
我都想要師傅的電話。 :mrgreen:

RCHU:
你家管理公司找來那個鋁窗維修師傅?因為我家管理公司又係安排免費上門檢查,不過未輪到我,會不會同一個師傅?


子爵府

積分: 11434


4987#
發表於 05-8-9 10:12 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

RCHU01 寫道:
我睇番張單約$3,300.- 本來想為安全起見, 檢查o下都好既, 而家隻隻都話有問題, 真係唔知真唔真 樂媽你有換到嗎


I replace all already and cost around $3xxx, I can't type in details, pls call me if you need more info.


男爵府

積分: 5574


4988#
發表於 05-8-9 10:14 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY:
係鋁窗公司既人黎架, 未必同埋果間公司既, 最麻煩係唔知會唔會換樓, 所以整唔整都好頭痛


男爵府

積分: 8369


4989#
發表於 05-8-9 10:38 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

RCHU:
你打算搬?


男爵府

積分: 5574


4990#
發表於 05-8-9 10:41 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY:
如果層樓好價的話都會架


男爵府

積分: 5247


4991#
發表於 05-8-9 11:12 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

有無媽咪有百佳印花可以送出呀﹗
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5574


4992#
發表於 05-8-9 11:16 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

So

我有幾個可以比你


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


4993#
發表於 05-8-9 11:17 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

rchu,yy
我現在無個電話呀....因也半年多前在舊屋果邊整的了
我果時係無左粒螺絲...個窗下半部飛得出來
所以....叫佢上來整

如果我行開再見到架車就報電話上來...

樂媽
咪又係儲單儲殼...我禽日的起心肝坐係到計殼的數目
同d單夾唔夾
4號我就殼多出來...
3號就有3張有單無殼...可能掉左個罐時掉埋個殼


男爵府

積分: 5247


4994#
發表於 05-8-9 11:18 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

RCHU >>
please check pm!
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


4995#
發表於 05-8-9 11:18 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

So 寫道:
有無媽咪有百佳印花可以送出呀﹗

要幾多...哈哈哈...我要掃地搵出來

update...亞女話細仔掉左幾日...@_@


男爵府

積分: 5247


4996#
發表於 05-8-9 11:25 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽 >>
要20個呀﹗自己得一個係手咋﹗
亞D咁快識幫手"汁"屋,掉野喇﹗
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5574


4997#
發表於 05-8-9 11:26 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

So
明天寄給你

ABCD媽咪
我屋企D窗都無乜野, 只係D"較"舊o左, 唔係好順之麻, 我覺得佢地都唔係好專業, 想找第二間check過, 唔急既, 你有電話先再PM我啦, 唔該哂

YY
昨日琪琪在學校比D唔知咩既昆蟲咬到隻腳好腫


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


4998#
發表於 05-8-9 11:36 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

rchu
試下噴d wd40....你叫人上來整
也係噴呢d架乍

so
等我執執

update....我岩岩執到14個....全數比你啦


男爵府

積分: 5247


4999#
發表於 05-8-9 12:14 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

update....我岩岩執到14個....全數比你啦


ABCD媽 >>
謝謝! 已經夠數了。
please check pm!
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 8390


5000#
發表於 05-8-9 12:29 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

So 寫道:
有無媽咪有百佳印花可以送出呀﹗

我都有d,你仲要唔要唧...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo