想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7720


4981#
發表於 11-7-19 09:56 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-18 17:21
尋日去西貢,有好多人放狗同帶狗去游水呀,我都想快d大兩隻大白熊去玩呀! ...

雖然我自己有養狗,不過我都唔係咁鍾意帶狗去沙灘...
人又游,狗又游,我覺得會有0的dirty囉,始終我地會浸個妹妹落水架麻


男爵府

積分: 7720


4982#
發表於 11-7-19 09:56 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-18 22:17
我個雪櫃有一包荔枝, 都唔敢食.....

唔好食喇,我都由而家開始將佢列為禁品


子爵府

積分: 10404


4983#
發表於 11-7-19 09:56 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 09:53
我尋晚番去探熱有微燒囉,辛苦屎我
今朝正常時間探番,又由尋日0的36.4上番去36.69..不過係因為我唔c ...

我覺得自己都有d作感冒呀,拈寒拈凍,好支力,訓極都好支力!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4984#
發表於 11-7-19 09:59 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 09:56
雖然我自己有養狗,不過我都唔係咁鍾意帶狗去沙灘...
人又游,狗又游,我覺得會有0的dirty囉,始終我地會浸個 ...

d人係帶狗去游,無人落水游嫁!同埋果度有個狗泳池,唔使入場費,淨係游水先俾錢嫁咋!


神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


4985#
發表於 11-7-19 10:00 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 09:59
d人係帶狗去游,無人落水游嫁!同埋果度有個狗泳池,唔使入場費,淨係游水先俾錢嫁咋! ...

我以為你話0的人帶狗狗去沙灘呀..因為我見勁多人帶狗去沙灘游,跟住自己又游埋一份囉


男爵府

積分: 7720


4986#
發表於 11-7-19 10:01 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 09:56
我覺得自己都有d作感冒呀,拈寒拈凍,好支力,訓極都好支力!

唔通你已經,


男爵府

積分: 7720


4987#
發表於 11-7-19 10:01 |只看該作者
KK達人,你捨得去開新版未呀


子爵府

積分: 10404


4988#
發表於 11-7-19 10:01 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 10:00
我以為你話0的人帶狗狗去沙灘呀..因為我見勁多人帶狗去沙灘游,跟住自己又游埋一份囉 ...

都有呀,有人落沙灘嫁,不過都係得狗游,無人游囉!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4989#
發表於 11-7-19 10:03 |只看該作者
本帖最後由 K.K.NG 於 11-7-19 10:04 編輯
2CupsOfT 發表於 11-7-19 10:01
KK達人,你捨得去開新版未呀

唔係呀,我唸緊今個cycle我地未派彩,唔知有無人中,如果依家就開新版,會唔會好似打斷左咁呀!因為上幾個cycle都係我地太部分派晒彩先開新版嫁!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


4990#
發表於 11-7-19 10:04 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 10:03
唔係呀,我唸緊今個cycle我地未派彩,唔知有無人中,如果依家就開新版,會唔會好似打斷左咁呀! ...

哈哈哈哈哈,傻豬0黎架,係有就有架啦...


子爵府

積分: 10404


4991#
發表於 11-7-19 10:06 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 10:04
哈哈哈哈哈,傻豬0黎架,係有就有架啦...

我驚會影響左d風水呀嘛!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


4992#
發表於 11-7-19 10:08 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 10:06
我驚會影響左d風水呀嘛!

咁我地等多幾日等waynewy派左彩先開啦..呢個cycle應該係佢架喇


子爵府

積分: 10404


4993#
發表於 11-7-19 10:11 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 10:08
咁我地等多幾日等waynewy派左彩先開啦..呢個cycle應該係佢架喇

我都覺得咁好d呀,始終知道每個cycle都有人中先開新版會開心好多呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


4994#
發表於 11-7-19 10:12 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 10:01
唔通你已經,

我似作病多個作bingo囉!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


4995#
發表於 11-7-19 10:16 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 10:11
我都覺得咁好d呀,始終知道每個cycle都有人中先開新版會開心好多呀! ...

好呀,咁我地用iphone時就再捱下先啦
之前我俾過waynewy張體溫表我c6睇麻,咪勁多dodo 0既,0個時我c6話如果佢咁樣條J會爛..
跟住尋晚我同我c6講waynewy叫緊糊喇,佢話佢要下個cycle都咁樣喎...我好驚呀


子爵府

積分: 10404


4996#
發表於 11-7-19 10:18 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 10:16
好呀,咁我地用iphone時就再捱下先啦
之前我俾過waynewy張體溫表我c6睇麻,咪勁多dodo 0既,0個時我c6 ...

咁咪好囉,你老公肯咁勤力,勤力機會就多呀嘛!我支持佢呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


4997#
發表於 11-7-19 10:19 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 10:12
我似作病多個作bingo囉!

bb會0係你無expect 0既情況下走0黎搵你架
係喎,我成日想問你又唔記得左,你下面句野係唔係想打"請容許"呀


子爵府

積分: 10404


4998#
發表於 11-7-19 10:22 |只看該作者
我尋晚同同學食飯,佢約我1月去哈爾濱睇冰凋呀,如果落實既話,所以如果落實既話,我可能要休息幾個月啦!
神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


4999#
發表於 11-7-19 10:23 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 10:18
咁咪好囉,你老公肯咁勤力,勤力機會就多呀嘛!我支持佢呀!

唔好啦..講左自然想dodo先dodo架麻..直至新年都無先至好似之前咁check乜check乜
佢可能見其他人bingo(我個朋友仔),佢又恨囉...

BTW,我想問下瑪嘉烈係唔係無限地區呀?我見我朋友住紅磡都係去瑪嘉烈生0既?
同埋我另一個auntie朋友話瑪嘉烈好呀


男爵府

積分: 7720


5000#
發表於 11-7-19 10:23 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 10:22
我尋晚同同學食飯,佢約我1月去哈爾濱睇冰凋呀,如果落實既話,所以如果落實既話,我可能要休息幾個月啦!: ...

哈爾濱好凍架喎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo