立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11711
2CupsOfT 發表於 11-8-16 21:15 有架,平時都有控架,今日係排後第九日囉,中左都應該開始有嘢睇啦 ...
男爵府
積分: 7720
原帖由 waynewy827 於 11-08-16 發表 第九日....應該未明顯~
積分: 13667
waynewy827 發表於 11-8-16 21:09 10月14日呀, 中期OSCAR....
2CupsOfT 發表於 11-8-16 21:01 超淺控話中都無人信啦
2CupsOfT 發表於 11-8-16 21:18 無喇我想快啲知道咁決定到生日食咩嘛
buzztigger 發表於 11-8-16 21:24 咁你要等11月頭先可以BOOK講座啦
waynewy827 發表於 11-8-16 21:10 我仲未報到4/9講座, 留左電話都冇人覆我既, 聽朝再打過去先得!
buzztigger 發表於 11-8-16 21:28 我打去個陣有人聽呀!
waynewy827 發表於 11-8-16 21:12 我又唔算肥~~~上星期去檢查, 7WK, 51.9KG, 比我想像中輕~
原帖由 buzztigger 於 11-08-16 發表 我個時排卵後第十日都係咁淺呀!
waynewy827 發表於 11-8-16 21:16 我9月20要去半日做oscar, 10月14要半日返去廣華又係做oscar, 11月1去左半日做產檢 其實去左私家做oscar, ...
原帖由 buzztigger 於 11-08-16 發表 我8WK 57.4KG, 我坐底重你6KG, 十幾磅呀!
buzztigger 發表於 11-8-16 21:30 我8WK 57.4KG, 我坐底重你6KG, 十幾磅呀!
2CupsOfT 發表於 11-8-16 21:31 即係我仲有機呀
buzztigger 發表於 11-8-16 21:31 你又話係C+ 做無抽血!?
原帖由 waynewy827 於 11-08-16 發表 不嬲都話你仲有機架, 係你唔信之嘛!!!
2CupsOfT 發表於 11-8-16 21:32 我家下未中都66kg,你地咁瘦嘅
waynewy827 發表於 11-8-16 21:26 我生日唔知有咩食.....唔知C6會點同我慶祝~~~
2CupsOfT 發表於 11-8-16 21:39 唔信喎
waynewy827 發表於 11-8-16 21:27 係囉.....你去聽住先, 同我報料~~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy