跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17618


5001#
發表於 05-6-29 00:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

00
你收咗工黎呢度開工la


男爵府

積分: 7735


5002#
發表於 05-6-29 00:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

66
好眼訓呀!今晩晴晴返左亞婆度,我有覺好訓,但亞婆就慘喇!希望佢今晚訓到啦! :-(


洋房

積分: 271


5003#
發表於 05-6-29 00:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

Ada,
唔該晒你post番薯粥食譜,我仲有野想問,頭先打左一大篇野,點知按post後先發覺唔記得login,成篇野無晒, :-( :-( :-( 依家要游水先,等陣再打過。


[url=http://www.babyhome.com.tw/bb/57347]呈芝的網站 (last update on  10 July 2007)


子爵府

積分: 12555


5004#
發表於 05-6-29 00:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

esa,
答埋你至
欣欣會詐嬌架,成日好嗲咁"bob"係
我心口,又係度woo woo 聲,又do起
個咀仔。
而且依家好痴身,我一行開佢就 :-( ,
爸爸抱住見唔到我就唔 :-( ,見到我就
係咁 :-( 仲伸手要我抱。

[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 7735


5005#
發表於 05-6-29 00:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

MaMa^-^Ada 寫道:
esa,
答埋你至
欣欣會詐嬌架,成日好嗲咁"bob"係
我心口,又係度woo woo 聲,又do起
個咀仔。
而且依家好痴身,我一行開佢就 :-( ,
爸爸抱住見唔到我就唔 :-( ,見到我就
係咁 :-( 仲伸手要我抱。


ada
晴晴都係,特別呢幾日唔舒服就仲犀利!


伯爵府

積分: 17618


5006#
發表於 05-6-29 00:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

00
我今日都好眼瞓ga
下午本來名囝瞓咗就諗住上黎,
點知bk 又變咗pk,咁我咪走去陪阿囝瞓low
依家先有d精神咋


子爵府

積分: 12555


5007#
發表於 05-6-29 00:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

呈芝 ba,
等你游完水再打我都 lu,
我聽日至覆你,你照問啦。
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 17618


5008#
發表於 05-6-29 00:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

阿囝都有成日woo woo聲
佢老豆問我咁係乜野意思,,,我鬼知佢乜野意思wor [quote]
MaMa^-^Ada 寫道:
esa,
答埋你至
欣欣會詐嬌架,成日好嗲咁"bob"係
我心口,又係度woo woo 聲,又do起
個咀仔。


男爵府

積分: 7735


5009#
發表於 05-6-29 00:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

66
就係咁先奇,明明好眼訓都要c上黎!!真係冤「葉」!!


男爵府

積分: 7735


5010#
發表於 05-6-29 00:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

66
你有冇去0411好詩重溫度睇番你d傑作呀?


洋房

積分: 271


5011#
發表於 05-6-29 00:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

Ada,
你唔好又等埋我post,琴晚已阻住你 ,你早D
[url=http://www.babyhome.com.tw/bb/57347]呈芝的網站 (last update on  10 July 2007)


子爵府

積分: 12555


5012#
發表於 05-6-29 00:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

Elainecnc 寫道:
[quote]
MaMa^-^Ada 寫道:
esa,
答埋你至
欣欣會詐嬌架,成日好嗲咁"bob"係
我心口,又係度woo woo 聲,又do起
個咀仔。
而且依家好痴身,我一行開佢就 :-( ,
爸爸抱住見唔到我就唔 :-( ,見到我就
係咁 :-( 仲伸手要我抱。


ada
晴晴都係,特別呢幾日唔舒服就仲犀利![/quote]

00,
欣欣前排都係病至開始(睇3次dr.至好),
可能佢習慣咗,所以好返都仲痴身。
[size=small]My little baby Vivian !


珍珠宮

積分: 33190


5013#
發表於 05-6-29 00:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

00

我睇左喇,
辛苦你囉...
真係幾攪笑


伯爵府

積分: 17618


5014#
發表於 05-6-29 00:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

00
我點同草草等...同埋你地揮ar
我得咁少都post,你真係俾面la


男爵府

積分: 5531


5015#
發表於 05-6-29 00:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

MaMa^-^Ada 寫道:
esa,
答埋你至
欣欣會詐嬌架,成日好嗲咁"bob"係
我心口,又係度woo woo 聲,又do起
個咀仔。
而且依家好痴身,我一行開佢就 :-( ,
爸爸抱住見唔到我就唔 :-( ,見到我就
係咁 :-( 仲伸手要我抱。
打打:
yoyo 都同欣欣一樣呀


子爵府

積分: 12555


5016#
發表於 05-6-29 00:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

真係要 la!

88 all !
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 7735


5017#
發表於 05-6-29 00:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

carman
唔辛苦架!睇親都好好笑,真係好藉得留低呢!!我唔似草草出口成文麻!要再寫返真係冇乜可能!!


男爵府

積分: 5531


5018#
發表於 05-6-29 00:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

00:
晴晴好D未呀?


男爵府

積分: 7735


5019#
發表於 05-6-29 00:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

66
唔係呀!人人都有貢獻先好玩麻!!我呢d真係要死諗爛諗先有d野睇咋!!


男爵府

積分: 7735


5020#
發表於 05-6-29 00:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

esa 寫道:
00:
晴晴好D未呀?


esa
多謝你問候,晴晴退左d燒,但好似仲係高一兩度咁,但最幣係個鼻仲好塞............聽日要睇多次醫生,所以今日仲係好扭計!! :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo