立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
用戶要求終止服務
積分: 346556
coo1068 發表於 18-5-25 14:23 等女期間會去
水晶宮
積分: 68587
Heymanma 發表於 18-5-25 15:02 好似係單數, 因為如果得C6食, 一排會分兩份, 留一份下次食, 我記得唔可均分, 一份多一塊, 一份少一塊 :joy ...
象牙宮
積分: 216545
tsung 發表於 18-5-25 15:02 等睇掃貨戰利品
coo1068 發表於 18-5-25 15:05 減價月洗好多錢
珍珠宮
積分: 43024
amychoi 發表於 18-5-25 15:05 近排好想食羊架 我有時會點薄荷醬,我女最咀尖, 要薄荷啫喱醬加芥辣。 ...
tsung 發表於 18-5-25 15:14 正常,太吸引下個月慳d駛
coo1068 發表於 18-5-25 15:22 今個月都草到8、9千
amychoi 發表於 18-5-25 15:24 少左大女補習費?
coo1068 發表於 18-5-25 15:25 係呀!但佢去左旅行啲費用,同補習差不多,今月洗少左錢
amychoi 發表於 18-5-25 15:27 我已知下月份糧全找卡數, 一個仙都無得儲.
coo1068 發表於 18-5-25 15:41 用左咁多錢咩
翡翠宮
積分: 80261
mcyw888 發表於 18-5-25 15:48 我同你女一樣, 去餐廳食唔比我都問佢攞, 薄荷醬可以自己整, 好容易
amychoi 發表於 18-5-25 15:52 點整? 但我女係食薄荷啫喱醬, 我同c6就唔鍾意啫喱醬, 買齊兩款好煩。
amychoi 發表於 18-5-25 15:46 幫女換電話, 又交保險費, 6月應好d, 唔使交補習費。
mcyw888 發表於 18-5-25 15:56 食用薄荷葉幾片, "宗"爛佢, 加橄欖油, 蜜糖同檸檬汁有人會加埋鹽同大蒜, 但我唔LIKE 我屋企兩種醬 ...
coo1068 發表於 18-5-25 16:02 上次係你換手機
amychoi 發表於 18-5-25 16:08 食用薄荷葉幾片, "宗"爛佢, 加橄欖油, 蜜糖同檸檬汁 = 唔難喎! thx!孜然粉 = 我都有, 多數用來做土匪雞亦. ...
amychoi 發表於 18-5-25 16:10 一年前係幫自己換阿女果部按唔到mon, mon裂左一段時間, 本身想再等下丟換比佢的. ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy