跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2577


5021#
發表於 09-9-28 09:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


5022#
發表於 09-9-28 09:54 |只看該作者
啊!原來你之前入咗院!
保重啊!
咁你害喜情況都幾嚴重啊
不過d人說害喜愈嚴重bb愈強啊!
你如果擔心
快d打去啦
或者可以改呢2天見啊!

原帖由 ybym 於 09-9-28 09:40 發表



我由4W幾開始都訓得唔好,6W幾有一晚胃痛醒左,全身冒汗。
原來自己嘔到脫水,最後入左院,雖然只係9 W, 好似經歴左好多咁。


大宅

積分: 1071


5023#
發表於 09-9-28 09:57 |只看該作者
原帖由 ybym 於 09-9-28 09:52 發表



我c6唔俾我飲可樂又要我望住佢飲,好衰~

我果個比我飲一啖半啖,但飲完就九秒九清左佢,想飲多啖都冇…


大宅

積分: 1071


5024#
發表於 09-9-28 10:02 |只看該作者
原帖由 ybym 於 09-9-28 09:54 發表



係呀,咁你多數痛幾耐架?
我大概連續痛幾個鐘又停幾個鐘咁~
打“克癡”我都會痛呀~
好彩(touchwood)真係無紅無啡~

我又冇痛幾個鐘咁耐,但持續咁痛下停下,醫生話子宮擴張緊所以痛


男爵府

積分: 8100


5025#
發表於 09-9-28 10:10 |只看該作者
各位早晨~~
琴晚頭痛得好勁~~成晚都訓唔到~~而家仲係咁痛~~仲要返工~~~好辛苦呀


伯爵府

積分: 16384

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


5026#
發表於 09-9-28 10:18 |只看該作者
原帖由 lalamike 於 09-9-26 12:39 發表
fyyjott
歡迎啊!
你係邊區﹖
可以直去健康院﹖
姑娘叫我要先去醫院先
之後或者會被分配去健康院(我估)咋

唔好意思,依家先上網啊!
我住fanling,攞左信後即刻去左排威院,佢安排左兩個期俾我,不過第一個期要去到11月2日,到時都成10周啦.不過佢叫我呢兩個星期先去一次健康院(fanling),做第一次,不過我打去問左,都係去約個期先.
你呢,你係邊一區?


大宅

積分: 2577


5027#
發表於 09-9-28 10:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2577


5028#
發表於 09-9-28 10:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


5029#
發表於 09-9-28 10:29 |只看該作者
會唔會可以請一日sick leave抖下啊﹖



原帖由 minmin82 於 09-9-28 10:10 發表
各位早晨~~
琴晚頭痛得好勁~~成晚都訓唔到~~而家仲係咁痛~~仲要返工~~~好辛苦呀


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


5030#
發表於 09-9-28 10:30 |只看該作者
我住東區啊
我都要19/10先第一次見咋
不過我book左c+
星期三會第一次見
而家好緊張
希望見到胎long啦

原帖由 fyyjott 於 09-9-28 10:18 發表

唔好意思,依家先上網啊!
我住fanling,攞左信後即刻去左排威院,佢安排左兩個期俾我,不過第一個期要去到11月2日,到時都成10周啦.不過佢叫我呢兩個星期先去一次健康院(fanling),做第一次,不過我打去問左,都係去約個期 ...


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


5031#
發表於 09-9-28 10:31 |只看該作者
係呀……
咁嘅天氣,大家都要小心啊!

原帖由 ybym 於 09-9-28 10:23 發表



我害喜得都幾嚴重,加上本身自己體弱,更辛苦。
不過為左阿B,咩都唔緊要~最緊要阿B健健康康!

大家小心身體呀,同埋要行慢D,呢排落雨好濕滑~ ...


侯爵府

積分: 20604

大廚勳章 好媽媽勳章


5032#
發表於 09-9-28 10:33 |只看該作者
係呢
想問下大家
大約會幾時通知公司呢﹖
我1516
因為太早通知我驚小器
但如要過3個月後
我去產檢唔方便之餘
in case在公司被指派搬嘢又唔知做唔做好
而家有d頭痕


子爵府

積分: 12065


5033#
發表於 09-9-28 10:49 |只看該作者
將心比己, 請大家為呢個中風媽媽及家人祈禱..

http://hk.myblog.yahoo.com/carmen-anthony/article?mid=388&fid=-1&action=prev&suc=1
Prayer is both a gift of grace and a determined response on our part.


等待驗證會員

積分: 2


5034#
發表於 09-9-28 10:53 |只看該作者
hello,各位好

我個bb個預產期係5月13號
而家8週到...
因為我老公係黑人,所以bb係中非mix


我係葵芳張智醫生做產檢
佢好nice,最搞笑佢同我老公講"Only one baby"
同埋係咁叫我老公"come! take a look!take a look"


別墅

積分: 767


5035#
發表於 09-9-28 10:57 |只看該作者
原帖由 lalamike 於 09-9-28 10:33 發表
係呢
想問下大家
大約會幾時通知公司呢﹖
我1516
因為太早通知我驚小器
但如要過3個月後
我去產檢唔方便之餘
in case在公司被指派搬嘢又唔知做唔做好
而家有d頭痕 ...


或者你可以先告訴你上司...放便佢安排你的工作及請假麻.


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


5036#
發表於 09-9-28 10:58 |只看該作者
原帖由 8938 於 09-9-28 08:50 發表
打邊爐要飲可樂先得架...


冇錯~~仲冰凍果隻~~


別墅

積分: 767


5037#
發表於 09-9-28 11:02 |只看該作者
原帖由 lalamike 於 09-9-28 10:31 發表
係呀……
咁嘅天氣,大家都要小心啊!


真係要小心d..十月係流感高峰期..搭車記得要帶口罩呀!


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


5038#
發表於 09-9-28 11:02 |只看該作者
政府做產檢會唔會做B超架~??


子爵府

積分: 11086

醒目開學勳章 環保接龍勳章


5039#
發表於 09-9-28 11:03 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-9-28 10:10 發表
各位早晨~~
琴晚頭痛得好勁~~成晚都訓唔到~~而家仲係咁痛~~仲要返工~~~好辛苦呀


做咩會成日頭痛架~~休息唔夠~??
請日假抖下啦~~


大宅

積分: 1492


5040#
發表於 09-9-28 11:14 |只看該作者
原帖由 rr002 於 09-9-28 11:02 發表
政府做產檢會唔會做B超架~??

如果冇咩特別佢地都唔會同你照架!
超b通常係自己去c+照的~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo