想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5021#
發表於 11-7-19 11:09 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 11:07
唔緊要啦,如果bingo到有排休息啦!

係呀!!~~~


子爵府

積分: 10404


5022#
發表於 11-7-19 11:10 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-19 11:06
係唔係"允許"呀???

哈哈哈,原來我打錯字咩,唔怪得bb唔黎我到啦,要改番先得呀!:;pppp:

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5023#
發表於 11-7-19 11:13 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 10:16
好呀,咁我地用iphone時就再捱下先啦
之前我俾過waynewy張體溫表我c6睇麻,咪勁多dodo 0既,0個時我c6 ...

佢肯你就唔好推啦!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5024#
發表於 11-7-19 11:14 |只看該作者
禽晚胃痛+腰骨痛....痛到半夜先好D, 可以訓到覺, 雖然今朝起身唔痛, 但係C6都係叫我唔好返工, 今日都係SL左....原本想出去睇婦科, 但係今個星期都FULL晒.....平時睇開個西醫開藥又好勁, 上次尿道炎去睇佢已經話佢知等緊bingo, 佢都照開勁藥抗生素, 所以我而家唔會睇佢住....下午應該會去睇中醫....
C6成日話我食得多垃雜野, 搞到D腸胃差晒喎......


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5025#
發表於 11-7-19 11:15 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 10:23
唔好啦..講左自然想dodo先dodo架麻..直至新年都無先至好似之前咁check乜check乜
佢可能見其他人bingo(我個 ...
瑪嘉烈係荃灣, 葵青, 至美孚呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5026#
發表於 11-7-19 11:15 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-19 11:13
佢肯你就唔好推啦!

咪係, 難得佢咁主動, 幾攰你都要配合架啦!!~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5027#
發表於 11-7-19 11:15 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 11:10
哈哈哈,原來我打錯字咩,唔怪得bb唔黎我到啦,要改番先得呀!

快D改返, 下個cycle BB就會黎!~


子爵府

積分: 10404


5028#
發表於 11-7-19 11:15 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-19 11:14
禽晚胃痛+腰骨痛....痛到半夜先好D, 可以訓到覺, 雖然今朝起身唔痛, 但係C6都係叫我唔好返工, 今日都係SL左 ...

都有可能,可能你去台灣食得野多,依家先發出黎!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


5029#
發表於 11-7-19 11:16 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 10:27
如果係咁易,我就唔使努力左11個cycle啦,所以唔好唸咁多!我愛人岩岩先做完手術,d丁丁都無咁快覆原啦! ...

哦..我成日以為你打錯字


男爵府

積分: 7720


5030#
發表於 11-7-19 11:18 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 10:30
咁你都可以唔check野嫁,只係密d做之嘛!一樣係順其自然嫁! 我又唔知喎,真係中左時可以打去問下!一 ...
我而家個個月排卵都亂呀..唔check真係有可能白dodo
白dodo得0黎爛J就唔抵啦


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5031#
發表於 11-7-19 11:19 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 11:15
都有可能,可能你去台灣食得野多,依家先發出黎!

係掛......不過我食乜佢食乜, 佢都冇事......


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5032#
發表於 11-7-19 11:19 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 11:18
我而家個個月排卵都亂呀..唔check真係有可能白dodo
白dodo得0黎爛J就唔抵啦

好彩我C6冇爛J.......


子爵府

積分: 10404


5033#
發表於 11-7-19 11:20 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 11:18
我而家個個月排卵都亂呀..唔check真係有可能白dodo
白dodo得0黎爛J就唔抵啦

wakaka,我果個一個月做足都未爛J,無咁易既!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


5034#
發表於 11-7-19 11:21 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-19 11:15
快D改返, 下個cycle BB就會黎!~

我改左啦,但係唔知點解出黎仲係錯既。

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


5035#
發表於 11-7-19 11:23 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-19 10:33
係呀,話零下20幾-40度呀!所以我愛人仲有保留,佢驚我會病發呀!因為我個病係唔凍得,一凍就好易病發嫁啦 ...

又真係幾危險喎..
同埋好辛苦呢,咁凍,仲邊有心情玩


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5036#
發表於 11-7-19 11:24 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-19 11:18
我而家個個月排卵都亂呀..唔check真係有可能白dodo
白dodo得0黎爛J就唔抵啦

唔知邊日, 所以先大包圍之麻!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


男爵府

積分: 7720


5037#
發表於 11-7-19 11:25 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-19 10:47
等我真係中左先知.....

俾0的信心啦..可能真係會愈黎愈深呢,我恨都恨唔到0既深粗線呀


男爵府

積分: 7720


5038#
發表於 11-7-19 11:26 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-19 10:58
係囉係囉, 通常D人話前都會感冒架喎...

我都希望我而家0既作感冒同微燒係囉=3=
不過我紅D得控囉..尋日排卵後12日check架,我今日要0黎m架喇


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5039#
發表於 11-7-19 11:26 |只看該作者
本帖最後由 waynewy827 於 11-7-19 11:28 編輯
K.K.NG 發表於 11-7-19 11:21
我改左啦,但係唔知點解出黎仲係錯既。

下.......咁古怪???

會唔會要log out再入過呀?


男爵府

積分: 7720


5040#
發表於 11-7-19 11:27 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-19 11:03
haha~~~咁你有冇話佢知.....我勁DO時係未排卵????? DO完一大餐先排 (日日都紅D有線, 有時無端端又低溫) .. ...

哈哈哈..我有呀,所以我都同佢講如果0係我唔check紅D 0既情況下,我唔想咁樣dodo囉..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo