想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


別墅

積分: 615


5021#
發表於 12-7-27 10:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dorathy_fung+於+12-07-27+發

原帖由 ladystalk 於 12-07-27 發表
無流啡都暫時唔好週圍去呀!出面天雨路滑呀!
係啊。上星期見無流,然後出去行左兩個鐘,之後又流過。所以我依家除左去睇醫生都唔敢周圍去了。




大宅

積分: 4804


5022#
發表於 12-7-27 10:05 |只看該作者

引用:今日無再流啡了,真係美好的一天。可惜仲未

原帖由 dorathy_fung 於 12-07-27 發表
今日無再流啡了,真係美好的一天。可惜仲未可以自由咁一個人去行街街。



...
你都有流啡啊?你有無睇醫生啊?




大宅

積分: 4804


5023#
發表於 12-7-27 10:06 |只看該作者

引用:今日無再流啡了,真係美好的一天。可惜仲未

原帖由 dorathy_fung 於 12-07-27 發表
今日無再流啡了,真係美好的一天。可惜仲未可以自由咁一個人去行街街。



...
你都有流啡啊?你有無睇醫生啊?




大宅

積分: 4804


5024#
發表於 12-7-27 10:06 |只看該作者

引用:今日無再流啡了,真係美好的一天。可惜仲未

原帖由 dorathy_fung 於 12-07-27 發表
今日無再流啡了,真係美好的一天。可惜仲未可以自由咁一個人去行街街。



...
你都有流啡啊?你有無睇醫生啊?





大宅

積分: 4804


5025#
發表於 12-7-27 10:06 |只看該作者

引用:今日無再流啡了,真係美好的一天。可惜仲未

原帖由 dorathy_fung 於 12-07-27 發表
今日無再流啡了,真係美好的一天。可惜仲未可以自由咁一個人去行街街。



...
你都有流啡啊?你有無睇醫生啊?




大宅

積分: 4804


5026#
發表於 12-7-27 10:07 |只看該作者

引用:今日無再流啡了,真係美好的一天。可惜仲未

原帖由 dorathy_fung 於 12-07-27 發表
今日無再流啡了,真係美好的一天。可惜仲未可以自由咁一個人去行街街。



...
你都有流啡啊?你有無睇醫生啊?




大宅

積分: 2841


5027#
發表於 12-7-27 10:07 |只看該作者
dorathy_fung 發表於 12-7-27 09:39
我都係啊,伊家成日放定包餅係床頭,真係擔心會惹曬D小強入房。

用個保鮮盒入住呀嗎..


大宅

積分: 4804


5028#
發表於 12-7-27 10:07 |只看該作者

引用:今日無再流啡了,真係美好的一天。可惜仲未

原帖由 dorathy_fung 於 12-07-27 發表
今日無再流啡了,真係美好的一天。可惜仲未可以自由咁一個人去行街街。



...
你都有流啡啊?你有無睇醫生啊?




大宅

積分: 4804


5029#
發表於 12-7-27 10:08 |只看該作者

引用:今日無再流啡了,真係美好的一天。可惜仲未

原帖由 dorathy_fung 於 12-07-27 發表
今日無再流啡了,真係美好的一天。可惜仲未可以自由咁一個人去行街街。



...
你都有流啡啊?你有無睇醫生啊?




大宅

積分: 2841


5030#
發表於 12-7-27 10:08 |只看該作者
dorathy_fung 發表於 12-7-27 09:42
今日無再流啡了,真係美好的一天。可惜仲未可以自由咁一個人去行街街。



...

咁就好啦, 不過都要繼續休息喎...


別墅

積分: 615


5031#
發表於 12-7-27 10:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dorathy_fung+於+12-07-27+發

原帖由 MISMIS 於 12-07-27 發表
你都有流啡啊?你有無睇醫生啊?
有啊。但係我係澳洲,D醫生係咁話正常的,沒藥吃。後尾有個HK的醫生建議我自己去睇下中醫。所以我依家都係靠瞓床同中藥囉。




大宅

積分: 4804


5032#
發表於 12-7-27 10:10 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

BK short左,一send就send左好多次




別墅

積分: 615


5033#
發表於 12-7-27 10:12 |只看該作者

引用:Quote:dorathy_fung+發表於+12-7-27+09:39+

原帖由 ling330 於 12-07-27 發表
用個保鮮盒入住呀嗎..
哈哈,我係驚D餅碎咋。因為我一般都係摸黑係床上吃的。




大宅

積分: 4804


5034#
發表於 12-7-27 10:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-07-27+發表你都

原帖由 dorathy_fung 於 12-07-27 發表
有啊。但係我係澳洲,D醫生係咁話正常的,沒藥吃。後尾有個HK的醫生建議我自己去睇下中醫。所以我依家都係 ...
我睇QM,佢地都話無咩幫到我,我就自己拿病假休息za!




大宅

積分: 1697


5035#
發表於 12-7-27 10:15 |只看該作者
katie37 發表於 12-7-26 21:03
我都係以前日日飲奶茶走,未有前已戒,之前bingo都冇再飲過,為了b我做到。
我想問濃茶是否=普洱茶唔可以飲 ...

普洱我都溝水飲呀...但都只係去茶樓時飲同埋都飲得唔多, 平時就冇飲


別墅

積分: 615


5036#
發表於 12-7-27 10:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dorathy_fung+於+12-07-27+發

原帖由 MISMIS 於 12-07-27 發表
我睇QM,佢地都話無咩幫到我,我就自己拿病假休息za!
試下睇中e啊,我覺得都ok的,不過就麻煩D囉。同埋心理上會覺得我有努力去嘗試改變,好過乜都唔做。




大宅

積分: 1697


5037#
發表於 12-7-27 10:21 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-26 22:07
講真架?
咁你會加d咩?牛油/果jam?

開頭試過加牛油/芝士, 但食咗嘔, 所以有一排咩都冇加, ONLY 多士....而家就加返少少牛油


伯爵府

積分: 15109


5038#
發表於 12-7-27 10:33 |只看該作者
流啡無問題架, 係好正常既反應, 初期我都差唔多流左有兩個星期, 醫生話無劇痛同流鮮血就無問題嘞, 我睇過d資料, 懷孕初期流啡係好普通既事, 因為小b要著床同埋包住佢既波波會慢慢變大, 所以當佢接觸到我地個子宮就會有流啡既情況出現, 當穩定左之後就會無架嘞, 但如果有劇痛同流血就要立即睇醫生, 普通谷m既感覺都係正常, 希望幫到大家


大宅

積分: 1697


5039#
發表於 12-7-27 10:34 |只看該作者
pprlala 發表於 12-7-27 00:34
搵到呢個http://www.healthsmart.com.hk/article/issues/I093526.aspx

我都唔知我地原來唔可以食得多

其實任何嘢, EVEN 係有益嘅都唔可以過量....適可而止, 均衡飲食就最好!


禁止訪問

積分: 1316


5040#
發表於 12-7-27 10:36 |只看該作者

引用:今日無再流啡了,真係美好的一天。可惜仲未

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo