影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   17


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


5041#
發表於 15-9-20 19:41 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 15-9-20 18:01 唔

原帖由 MC1128 於 15-09-20 發表
係喎, 陸星材+文根英 ( 無期望)

李真旭+文彩元, 希望OK, 文彩元只係睇過Good Dr. 好似好一般, focus 去咗 ...
MC我叻你少少,我另外睇過文彩元兩集善良的男人,兩集公主的男人。她講對白比較用力,演技我就未睇得出是否出色。


子爵府

積分: 11780


5042#
發表於 15-9-20 22:46 |只看該作者
Pr0udfish 發表於 15-9-20 19:41
MC我叻你少少,我另外睇過文彩元兩集善良的男人,兩集公主的男人。她講對白比較用力,演技我就未睇得出是否 ...
當然係你叻啲,


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


5043#
發表於 15-9-20 23:10 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 15-9-20 19:41 MC

原帖由 MC1128 於 15-09-20 發表
當然係你叻啲,
俾我叻多次啦

我啱啱睇左第一集D Day,初段好一般醫療劇feel,又要鋪人物出場,感覺普普通通,但去到尾即來料,災難開始了。下集似乎幾緊張,但餘下咁多集全部講地震救災嗎?

睇得出套劇好有野心,災難片唔易拍,淨睇預告未知CG得唔得,好似起碼好過tbb號稱用左幾千萬的張保仔嘅。

金英光個角色有幾分異鄉人醫生李鐘碩的影子,另一位男主角都ok。女主角我認錯人,只睇過她做電影二十歲,唔算靚但順眼嘅。

睇埋第二集再決定。


侯爵府

積分: 21272


5044#
發表於 15-9-22 21:48 |只看該作者
Pr0udfish 發表於 15-9-19 19:45
來緊《missing》似乎商業元素重d,兩位女角應該會好有發揮。

睇過嚴智媛的《素媛》,有d懷疑呢套的角色會 ...
呢張如果企係度應該仲型





侯爵府

積分: 21272


5045#
發表於 15-9-22 21:49 |只看該作者
本帖最後由 soscho 於 15-9-22 21:49 編輯






伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


5046#
發表於 15-9-22 22:43 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 15-9-19 19:45 來

原帖由 soscho 於 15-09-22 發表
呢張如果企係度應該仲型
帥氣到爆。


侯爵府

積分: 24562


5047#
發表於 15-9-23 09:41 |只看該作者
soscho 發表於 15-9-22 21:48
呢張如果企係度應該仲型
我只能著波鞋類的鞋才唔會腳痛, 多謝布利俾我參考靈感, 如果上身著得返工衫但下身著球鞋


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


5048#
發表於 15-9-23 10:09 |只看該作者

引用:Quote:soscho 發表於 15-9-22 21:48 呢張如

原帖由 tung0409 於 15-09-23 發表
我只能著波鞋類的鞋才唔會腳痛, 多謝布利俾我參考靈感, 如果上身著得返工衫但下身著球鞋
...
我都係啊JM。。。呢幾年腳愈來愈痛,連少少mid-heels都著唔到,人又唔夠高,唯有著platforms咋。


伯爵府

積分: 16734


5049#
發表於 15-9-23 10:10 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 15-9-19 19:45 來

原帖由 soscho 於 15-09-22 發表
呢張如果企係度應該仲型
我都覺得坐响到影個角度冇咁靚,不過目的係對鞋,所以先坐低影


侯爵府

積分: 21272


5050#
發表於 15-9-23 10:13 |只看該作者
tung0409 發表於 15-9-23 09:41
我只能著波鞋類的鞋才唔會腳痛, 多謝布利俾我參考靈感, 如果上身著得返工衫但下身著球鞋
...
最弊我唔型, 又唔高, 同埋呢種配搭唔係好岩番office, 設計個行就岩D


侯爵府

積分: 21272


5051#
發表於 15-9-23 10:17 |只看該作者
Pr0udfish 發表於 15-9-23 10:09
我都係啊JM。。。呢幾年腳愈來愈痛,連少少mid-heels都著唔到,人又唔夠高,唯有著platforms咋。
...
我已經著左平底妹仔鞋好耐, 五六年前有親戚結婚, 嘩, 踩住對3吋豆令踭, 真係攞我命, 無法, 呢D叫愛靚唔愛命, 自此對鞋再無著過, 但亞女就成日攞黎試, 話好靚喎, 我話第日你就知味道, 腳踭爛係著high heel 或斯文鞋必經階段


伯爵府

積分: 16734


5052#
發表於 15-9-23 11:04 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 15-9-23 10:09 我

原帖由 soscho 於 15-09-23 發表
我已經著左平底妹仔鞋好耐, 五六年前有親戚結婚, 嘩, 踩住對3吋豆令踭, 真係攞我命, 無法, 呢D叫愛靚唔愛命 ...
我個仔成日都叫我著高跟鞋俾佢睇,又問我點解唔買,話好靚哦,都唔知邊個教佢


侯爵府

積分: 21272


5053#
發表於 15-9-23 11:08 |只看該作者
tra5212 發表於 15-9-23 11:04
我個仔成日都叫我著高跟鞋俾佢睇,又問我點解唔買,話好靚哦,都唔知邊個教佢

...
好彩佢自己無著咋, 咁快就中意人著high heel, 我老公話我矮, 點解唔著多D high heel, 我話你都唔係人黎架, 你知唔知幾辛苦至得架, 要行架, 你估著左唔使郁咩


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


5054#
發表於 15-9-23 11:13 |只看該作者

引用:Quote:tra5212 發表於 15-9-23 11:04 我個

原帖由 soscho 於 15-09-23 發表
好彩佢自己無著咋, 咁快就中意人著high heel, 我老公話我矮, 點解唔著多D high heel, 我話你都唔係 ...
三吋高斗零踭,我一世人數得出著過幾多次。而我一世人數唔出有幾多鞋係買左著唔掂只用來擺的。


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


5055#
發表於 15-9-23 11:14 |只看該作者

回覆:(孔孝真專頁)最佳愛情 vs 主君的太陽 vs 沒關係, 是愛情啊

Follow布利呢個look,對我來說易好多,像真度都高d。
1442977973444.jpg


伯爵府

積分: 16734


5056#
發表於 15-9-23 11:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 soscho 於 15-09-23 發表好彩

原帖由 Pr0udfish 於 15-09-23 發表
三吋高斗零踭,我一世人數得出著過幾多次。而我一世人數唔出有幾多鞋係買左著唔掂只用來擺的。

...
後生著好多,但依家姆指外翻,要戒,著平底或 platform ,我會答我仔,我夠高唔使增高


侯爵府

積分: 21272


5057#
發表於 15-9-23 11:20 |只看該作者
Pr0udfish 發表於 15-9-23 11:14
Follow布利呢個look,對我來說易好多,像真度都高d。
好亞嬋下喎, 呢個係missing 造型?


伯爵府

積分: 16734


5058#
發表於 15-9-23 11:26 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 15-9-23 11:14 Fol

原帖由 soscho 於 15-09-23 發表
好亞嬋下喎, 呢個係missing 造型?
絶對係小保姆造型,係個袋娘啲,其他都ok,我又覺得冇乜野


侯爵府

積分: 21272


5059#
發表於 15-9-23 11:36 |只看該作者
本帖最後由 soscho 於 15-9-23 11:36 編輯
Pr0udfish 發表於 15-9-23 11:13
三吋高斗零踭,我一世人數得出著過幾多次。而我一世人數唔出有幾多鞋係買左著唔掂只用來擺的。

...

你提起我嘅傷心事, 對腳損晒一句安慰都冇仲要俾人話, 話說之前買左對好靚嘅鞋, 試時已覺逼, 但大一號又好大, 諗住著兩著會鬆, 點知一落樓下已紅晒, 行番公司仲損晒tim, 唔'份'氣, 攞去撐大佢, 都係唔得, 而家又做展品, 睇下冬天著唔著到

跟住仲要俾人話 - 逼你仲買, 佢地都唔明, 一個字, 靚law.......


伯爵府

積分: 16734


5060#
發表於 15-9-23 11:44 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 15-9-23 11:13 三

原帖由 soscho 於 15-09-23 發表
本帖最後由 soscho 於 15-9-23 11:36 編輯
你答佢女人鍾意買鞋,唔理著唔著到,擁有左先


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo